توری پلیسه تک فریم

,
توری پلیسه تک فریم

توری پلیسه تک فریم

توری پلیسه تک فریم | توری پلیسه تک فریم وین تک قیمت | توری پلیسه تک فریم نماینده | توری پلیسه تک فریم نماینده تولید | توری پلیسه تک فریم در نمایندگی تولید

پنجره سازان وین تک تولیدکننده انواع توری های پلیسه ای

توری پلیسه همان نسل جدید پشه بند ها می باشد که جایگزین توری های ثابت قدیمی در پنجره هایی با فریم چوب ، آلومینیوم و یو پی وی سی هستند . از ویژگی های بارز این توری ها این است که فریم و چارچوب توری در اثر باز و بسته کردن در طول زمان تغییر شکل نمی دهد و دفرمه نمی شود .

توری پلیسه تک فریم

از طرفی با توجه به این نکته که خود تور باز و بسته می شود طول عمر توری بیشتر می شود . هم چنین نظافت این توری ها به دلیل جنس آن بسیار آسان تر از توری های سنتی و قدیمی است بدین صورت که در زمان عدم نیاز به توری می توانید آن را باز کرده و در فصلی که به آن احتیاج دارید دوباره آن را نصب کنید  بدین ترتیب به صورت مداوم در مجاورت نور خورشید ، باد و باران قرار نمی گیرند  .

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک (شرکت معین صنعت حبیبی)

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

۰۲۱-۲۸۴۲۸۲۵۲

ایمیل : vilatak235@gmail.com

مدیریت : مهندس حبیبی

خصوصیات و فایده توری پلیسه :

  • مقاومت و استحکام بسیار بالا
  • دارای طرح و رنگ های متفاوت و متناسب با پروفیل UPVC مورد نظر
  • تنظیم و رگلاژ آسان توری توسط شخص مصرف کننده
  • امکان تولید و نصب به صورت عمودی و افقی
  • امکان نصب در دو جهت ذکر شده
  • قابلیت انعطاف در تولید ( تولید در سایز و ابعاد مورد نظر مشتری )
  • نصب بسیار آسان و امکان نصب توسط مصرف کننده – با چهار عدد پیچ نصب خواهد شد
  • نظافت و شستشوی آسان
  • امکان قراردادن تور در داخل محفظه پروفیل یو پی وی سی در زمان عدم نیاز و استفاده
  • طول عمر بسیار بالا
  • عدم زنگ زدگی و فرسودگی توری و متعلقات
    توری پلیسه تک فریم

    توری پلیسه تک فریم

     

     

    ما در شرکت معین صنعت حبیبی همیشه آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما در خصوص خرید و یا تعویض پنجره‌های قدیمی هستیم.

    سازنده توری تک فریم

    شرکت معین صنعت حبیبی به عنوان یکی از بهترین و مهم ترین شرکت سازنده  و تولید کننده پنجره های دو جداره با استفاده از پروفیل های upvc وین تک و دیوا در جهت ارتقاء کیفیت صنعت ساختمان، تحقق سیاستهای بهینه سازی مصرف سوخت کشور، جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی و کاهش هزینه خانوار در سال ۱۳۸۰ تأسیس شد.

    سازنده توری تک فریم

    معین صنعت حبیبی نمایندگی پنجره دوجداره UPVC و آلومینیومی، یکی از بزرگترین و مورد اعتماد ترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دوجداره upvc نوشهر می باشد.
    چه بخواهید در و پنجره‌های خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید ما می توانیم در و پنجره دوجداره upvc در طرح و رنگ مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.
    بخش قابل توجهی از مشتریان درب و پنجره upvc را سازندگان ساختمان‌ها تشکیل می‌دهند.
    ۳۰% از کیفیت در و پنجره های دو جداره upvc بستگی به اجرای دقیق این بخش دارد.

    ویژگی که معین صنعت حبیبی را متمایز می کند

    تنوع رنگبندی پروفیل های ما به شما این امکان را می دهد تا در نصب و تعویض پنجره خود از این تنوع برای ایجاد زیبایی در محیط خود استفاده کنید و این پنجره ها دارای تمام ویژگی های فوق می باشد و ضمانت محصولات ما اصالت محصول را تضمین می کند.یراق آلات مصرفی با مارک معتبر و قطعات کامل و نصب توسط نصاب کارخانه با تجربه بالا و متریال با کیفیت از خصوصیات قابل ضمانت شرکت ماست

    ویژگی محصولات معین صنعت حبیبی

    درب و پنجره از مهمترین و اساسی ترین ملزومات مورد استفاده در ساخت و طراحی یک ساختمان می باشد که امروزه افراد دوست دارند تا از شیک ترین و مدرن ترین این ملزومات برای ساختمان های مسکونی و اداری خود استفاده نمایند.یو پی وی سی ها ضد آب هستند. آب قابلیت نفوذ به این مواد را ندارد. برای همین یو پی وی سی گرفتار خوردگی نمی شود. از سویی دیگر، رطوبت نمی‌تواند به این ماده آسیب خاصی وارد کند. درب و پنجره UPVC هم از این ماده ساخته شده‌اند. این محصولات امروزه به میزان قابل‌توجهی در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.