توری پلیسه مگنتی در چمستان

توری پلیسه مگنتی در چمستان

توری پلیسه مگنتی در چمستان

قیمت توری پلیسه مگنتی کشویی در چمستان | توری پلیسه برای درب و پنجره و درب بالکن برای پنجره های دوجداره وین تک هافمن دیوا هوم لند ویستابست.. چمستان

توری پلیسه چمستان

شماره تماس جهت سفارش : ۰۹۳۵۰۶۰۸۵۸۲ – ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

مدیریت : معین حبیبی

توضیح کوتا و مفید درباره توری پلیسه

توری پلیسه یکی از بهترین نوع توری پشه گیر برای انواع درب و پنجره می باشد.
شما دوستان عزیز میتوانید از این نوع توری برای درب و پنجره‌های دوجداره UPVC و یا آهنی و آلومنیومی استفاده کنید.

قیمت توری پلیسه چمستان

قیمت توری بر اساس نوع رنگ پروفیل و ابعاد به صورت مترمربع محاسبه میشه و هم عرض و هم ارتفاع پنجره یا دری که میخواهید برای آن توری نصب کنید، روی برآورد قیمت توری پلیسه چمستان  تاثیر دارد.
بیشتر سازنده توری قدیمی و مغازه‌ها تولیدی توری پلیسه چمستان  توری را  بر اساس مترطول قیمت میدن؛ که این به ضرر شماست. و در ابعاد و اندازه‌های مختلف قیمت بالاتری درمیاد.

پس یادتون باشه قیمت توری حتما باید به صورت مترمربع محاسبه شود.

قانون محاسبات قیمت توری پلیسه چمستان به این صورت می باشد اگر ابعاد به شکلی باشد که متراژ هر توری کمتر از یک متر مربع دربیاید؛ حداقل یک مترمربع محاسبه میشه. مثلا اگر پهنای توری ۸۰سانتیمتر و ارتفاعش ۱متر باشه متراژش برابر ۰٫۸ مترمربع درمیاد؛ که حداقل یک مترمربع محاسبه میشود. 

عوامل موثر در قیمت توری پلیسه چمستان

تویکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت توری پنجره وزن فریم آلومینیومی آن می باشد مسلما اگر ضخامت و مقاومت فریم آلومینیومی استفاده شده در توری زیاد باشد، وزن و قیمت آن بیشتر است چون آلومینیوم بیشتر و مقاوم تری جهت بالا بردن کیفیت توری استفاده شده است. فریم های ضعیف آلومینیومی با حرکت دست با سادگی خم می شوند

دومین عامل مهم و تاثیر گزار در قیمت توری پلیسه ای نوع و کیفت تور استفاده شده می باشد، اینکه تای تور و حالت پلیسه ای آن به سادگی بهم نخورد و یا گرد و خاک و دوده را جذب خود ننماید بر می گردد به خاصیت و کیفیت تور مورد استفاده در تولید توری پلیسه ای .

توری های پلیسه برای جلو گیری از ورود انواع ریز پشه ها برای انواع درب پنجره خانه و محل کار شما مناسب می باشد

توری های پلیسه ای تولید شده شرکت معین صنعت حبیبی در دو نوع دبل فریم  تک فریم موجود می باشند، در نوع دبل فریم قابلیت در آمدن لنگه متحرک توری جهت شستشوی جداگانه مهیا می باشد. ممکن است جهت سرج قیمت توری پنجره با قیمت های متفاوتی برخورده باشید.

توری پلیسه مگنتی در چمستان

توری پلیسه مگنتی در چمستان

مزایای استفاده از توری پلیسه ای معین صنعت حبیبی:

بیشتر بدانید: مزایا و معایب توری های پلیسه ای 

۱- طول عمر و استحکام بالا

۲- عدم نقوذ حشرات ریز

۳- زیبایی در عین سادگی

۴- نصب ساده

۵- عملکردی ساده و روان

۶- قابل شستشو

۷- آنی باکتریال و مقاوم در برابر گرد و غبار و دوده

۸- داشتن مگنت های مخصوص در فریم آلومینیومی ، تا در هنگام بسته شدن قاب بازشو به فریم خوب چفت شود.

آمُل (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) (به مازندرانیآمِل) یک شهر توریستی در استان مازندران و مرکز شهرستان آمل است.

آمل یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران، قطب صنعت و صادرات استان مازندران،[۴][۵] پایتخت برنج ایران،[۶] یکی از قدیمی‌ترین مراکز یک‌جانشینی جهان،[۷] از شهرهای مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران و از مهم‌ترین شهرهای مرتبط به علم در تاریخ معروف به شهر تاریخ و فلسفه است.[۸] مردم آمل از قومیت طبری هستند[۹] که ریشه در قوم تپوری دارند و به زبان مازندرانی سخن می‌گویند.