نمایندگی وین تک مازندران بابل | نمایندگی وین تک در مازندران۱

وین تک مازندران بابل

نمایندگی وین تک مازندران بابل | نمایندگی وین تک در مازندران۱

نمایندگی وین تک مازندران بابل | نمایندگی وین تک در مازندران بابل | نمایندگی پنجره وین تک در مازندران بابل | نمایندگی های وین تک در مازندران بابل | نمایندگی فروش وین تک در مازندران بابل

وین تک مازندران بابل

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک (شرکت معین صنعت حبیبی)

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

۰۲۱-۲۸۴۲۸۲۵۲

مدیریت : مهندس حبیبی

وین تک مازندران بابل

نمایندگی وین تک مازندران

وین تک مازندران بابل

گروه تولیدی پنجره سازان وین تک تولید کننده انواع سیستم درب و پنجره دوجداره با پروفیل UPVC، توری های جمع شونده و شیشه های دوجداره و سه جداره در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نمود.

وین تک مازندران بابل

تمام تلاش و کوشش تیم مدیریت و پرسنل در راستای کسب رضایت مشتریان و انجام صادقانه تعهدات می باشد و جهت تحقق این امر استفاده از بهترین مصالح و مواد موجود به لحاظ کیفیت چه در مورد محصولات و چه در مورد ماشین آلات در دستور کار پنجره سازان وین تک قرار گرفته است.

وین تک مازندران بابل

از جمله نکاتی که پنجره سازان وین تک را از سایر شرکتهای تولید کننده درب و پنجره upvc متمایز مینماید، فرایند تولید و نصب دقیق و استاندارد میباشد که این فرآیند در پنجره سازان وین تک با دقت و حوصله بسیار انجام میپذیرد.

وین تک مازندران بابل

پنجره سازان وین تک در تولید و نصب این محصول سالهاست فعالیت بسیار دقیقی را داشته و همواره سعی در بالا بردن دقت و کیفیت تولید و نصب درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی را دارد. خدمات و مشاوره حرفه ای و کار ساز تیم تخصصی نوین پنجره سازان وین تک همواره منافع مشتری را در اولویت قرار میدهد چراکه سود خود را در حفظ منافع مشتریان خود دنبال میکند.

وین تک مازندران بابل

بزرگترین سرمایه این گروه، رضایتمندی کارفرمایان میباشد بدرستی که مشتریان خود، بزرگترین راهبران تولید کالا و خدمات میباشند و اینچنین است که ما همچنان پایدار و خدمتگذاری امین و صادق در صنعت ساختمان مانده ایم .

وین تک مازندران بابل

گروه پنجره سازان وین تک دارای سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته، پنجره کشویی و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین قیمت پنجره دوجداره و دریافت مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

وین تک مازندران بابل

دفتر مرکزی مازندران : آمل بلوار امام رضا رضوان ۱۲ پاساژ داودی طبقه ۳ معین صنعت حبیبی

کارخانه تولیدی : مازندران : آمل کمربندی هزار سنگر به محمودآباد ۵۰۰ متر بعد بنکداران جنب سنگ فروشی احمدی کوچه نوید پلاستیک

نمایندگی وین تک مازندران بابل

نمایندگی وین تک مازندران

وین تک مازندران بابل

بابُل (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) (به مازندرانی: بابِل) مشهور به شهر بهارنارنج[۹] مرکز شهرستان بابل می‌باشد.[۱۰] این شهر به دو منطقه شهری تقسیم می‌شود.[۱۱] بابل در دوران زندیه، مرکز ولایت مازندران بود.

 

این شهر مرکزی مازندران، مرکز منطقه ۱ مخابراتی کشور ایران و مرکز مخابرات استان مازندران[۱۲] می‌باشد.[۱۳] مردم بابل از قومیت طبری هستند[۱۴] که ریشه در قوم تپوری دارند و به زبان مازندرانی صحبت می‌کنند.[۱۵] جمعیت شهرِ بابل در سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۵۰۲۱۷ نفر بوده‌است.[۱۶] [۲]

وین تک مازندران بابل

بابل یکی از شهرهای مهم شمال کشور از جنبه های تجاری، سیاسی، فرهنگی، درمانی، کشاورزی و دانشگاهی است. بابل دارای پیشینه‌ای قابل توجه می‌باشد، در گذشته به دلیل تجارت و عبور و مرور تاجران و بازرگانان در این شهر، آن را بارفروش می‌خواندند.

 

بابل دارای ۲۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی است که مهم‌ترین دانشگاه این شهر دانشگاه صنعتی نوشیروانی از برترین دانشگاه های ایران در رتبه بندی موسسه بین المللی تایمز می باشد.[۱۷] همچنین بابل اولین شهر شمال کشور است که دانشگاه علوم پزشکی سراسری در آن تأسیس شد.[۱۸] این شهر در حد فاصل دریای مازندران و رشته کوه البرز، و در فاصله ۳۹ کیلومتری غرب ساری (مرکز استان)، و ۲۱۴ کیلومتری شمال شرقی تهران (پایتخت ایران)، واقع شده‌است.