نمونه کار پنجره upvc در بابلسر | نمایندگی وین تک مازندران ۱

نمونه کار پنجره upvc در بابلسر

نمونه کار پنجره upvc در بابلسر | نمایندگی وین تک مازندران ۱

نمونه کار پنجره upvc در بابلسر | نمونه کار پنجره upvc در بابلسر نمایندگی وین تک | نمونه کار پنجره upvc در بابلسر نماینده وین تک | نمونه کار پنجره upvc در بابلسر وین تک مازندران | نمونه کار پنجره upvc در بابلسر نمایندگی وین تک مازندران | نمونه کار پنجره upvc در بابلسر نماینده وین تک مازندران

نمونه کار پنجره upvc در بابلسر مازندران

گروه پنجره سازان وین تک ( شرکت اعتماد پنجره طبرستان )
تنها نماینده رسمی با گرید A+شرکت وین تک در استان مازندران
پروژه مسکونی واقع در نخست وزیری بابلسر
کارفرما مهندس حیدری

نمونه کار پنجره upvc در بابلسر

نمونه کار پنجره upvc بابلسر

نمونه کار پنجره upvc در بابلسر

نمونه کار پنجره upvc بابلسر

 مشاوره خرید درب و پنجره دوجداره

شما مشـتریان محترم می توانید قبل از سفارش و خرید به صورت رایگان از مشاوره تخصصی پنجره سازان وین تک استفاده کنید

 شرایط و ضوابط گارانتی

کلیه ی درب و پنجره های دوجداره تولید شده در پنجره سازان وین تک به مدت ۱۰ سال در برابر تغییر رنگ ، ترک خوردگی و فرسودگی دارای گارانتی می باشند .

تضمین بالاترین کیفیت ساخت

هدف اول پنجره سازان وین تک ، رضایت مشتریان با رعایت اصول مشتری مداری که بر مبنای ارائه کیفیت برتر ، قیمت مناسب و تحویل به موقع است .

کلیه فعالیتهای گروه پنجره سازان وین تک مازندران تحت پوش نمایندگی شرکت اعتماد پنجره طبرستان با مدیریت آقای آبانگاه با کد نمایندگی (۳۶۰۱-۹۴-۹۶۵-۰۱) و شرکت فنی مهندسی پی تا بام قائم شماره ثبت ۴۳۷۰ با مدیریت مهندس حبیبی انجام می پذیرد.

گروه تولیدی پنجره سازان وین تک تولید کننده انواع سیستم درب و پنجره دوجداره با پروفیل UPVC، توری های جمع شونده و شیشه های دوجداره و سه جداره در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نمود.

تلفن دفتر : ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

تلفن همره  : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

تلفن همراه : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

دفتر مازندران : آمل بلوار امام رضا رضوان ۱۲ پاساژ داودی طبقه ۳ معین صنعت حبیبی

کارخانه تولید : مازندران : آمل کمربندی هزارسنگر به محمودآباد جنب سنگ فروشی احمدی کوچه نوید پلاستیک

بابُلْسَر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. جمعیت بابلسر براساس سرشماری سال ۹۵ معادل ۵۹٫۹۶۶ نفر می‌باشد.[۲] بابلسر با پهنه ۱۳۵۰ هکتار در مصب رودخانه بابلرود و در کرانه جنوبی دریای مازندران و در ۵۲ درجه و ۳۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه طول جغرافیایی و ۳۶ درجه و ۴۳ دقیقه عرض جغرافیایی قرار دارد. مردم بابلسر از قومیت طبری هستند[۳] و به زبان مازندرانی گویش می‌کنند.[۴]

 

 

استان مازندران پیش از اسلام تپورستان (به پهلوی) نامیده می‌شد که برگرفته از نام قوم تپوری (به یونانی: Τάπυροι) می‌باشد که پس از اسلام قوم طبری نام گرفتند و سرزمینشان طبرستان نامیده شد.[۵][۶][۷] به اعتقاد مورخان آماردها نخستین سکنه باستانی مازندران بودند و آماردها از آمل تا تنکابن و تپورها از آمل تا گرگان سکونت داشتند.[۸] در عصر هخامنشی در کرانه جنوبی دریای مازندران اقوام، تپوری، آمارد، آناریاکه و کادوسی سکونت داشتند.

 

 

مورخان آماردها را به مردمان داهه و سکایی و پارسی پیوند داده‌اند. هرودوت از قبیله مارد (mardes) در کنار دائی‌ها (daens)، دروپیک‌ها (dropiques)، و ساگارتی‌ها (sagarties) به عنوان پارس‌های کوچنشین و صحراگرد یاد کرده‌است.[۱۰] پلینیوس مورخ یونانی محل آماردها را قسمت شرقی مارگانیا شناسایی کرده‌است.[۱۱] استرابون(۶۳ ق. م) قوم آمارد را در کنار اقوام تپوری، کادوسی و کرتی به عنوان اقوام کوهستان نشین شمال کشور یاد می‌کند.

 

استرابو می‌نویسد: تمام مناطق این کشور به استثنای بخشی به سمت شمال که کوهستانی و ناهموار و سرد است و محل زندگی کوهنشینانی به نام کادوسی (Cadusii) و آماردی (Amardi) و تپوری (Tapyri) و کرتی (Cyrtii) و سایر مردمان دیگراست، حاصلخیز است.[۱۲] به گفته واسیلی بارتلد تپوری‌ها در قسمت جنوب شرقی ولایت سکونت داشتند و در قید اطاعت هخامنشیان درآمده بودند و آماردها مغلوب اسکندر مقدونی و بعد مغلوب اشکانیان شدند و اشکانیان در قرن دوم ق.م. آنها را در حوالی ری سکونت دادند و اراضی سابق آماردها به تپوری‌ها اهدا شد و بطلمیوس در شرح دیلم یعنی قسمت شرقی گیلان در ساحل بحر خزر در آن زمان از تپوری‌ها نام می‌برد.[