وین تک مشکی متل قو | نماینده وین تک مشکی متل قو رتبه ۱

وین تک مشکی متل قو

وین تک مشکی متل قو | نماینده وین تک مشکی متل قو رتبه ۱

وین تک مشکی متل قو | نمایندگی پنجره وین تک مشکی متل قو | قیمت پنجره دوجداره وین تک مشکی در نمایندگی | نمایندگی پنجره وین تک وین تک مشکی | نمایندگی وین تک در مازندران تولید کننده انواع پنجره upvc وین تک مشکی در مازندران

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

فاکتور ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

مدیرت  ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

 مشاوره  ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

 رسیدگی به شکایات ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

وین تک مشکی متل قو

وین تک مشکی متل قو

پنجره دوجداره مشکی وین تک در متل قو

انتخاب مصالح با کیفیت، در روند تکمیل ساختمان،یکی از مهمترین قوائد ساخت و ساز به شمار می رود.

انواع رنگ و لمینیت پنجره دوجداره upvc

    • پنجره دوجداره روکش لمینیت طرح چوب قهوه ای روشن و یا تیره و مشکی با پوشش دو طرف لمینیت
    • کاور آلومینیومی روی یو پی وی سی که می تواند به هر رنگی آن را اجرا نمود

وین تک مشکی متل قو

لمینت پنجره دوجداره وین تک

پروفیل لمینت وین تک مخصوص درب و پنجره‌های دوجداره، برای ایجاد طرح‌های تزئینی جهت نماهای طرح چوب ساخته شدند، و در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی، ضدخش بودن، دوام و استحکام بالا نیز دارند و به راحتی نیز نظافت می‌شوند.۴ رنگ اصلی لمینت شرکت وینتک : سفید- قهوه‌ای سوخته- طرح چوب بلوطی تیره- طرح چوب بلوطی روشن- که در بسیاری از ساختمان‌ها استفاده می‌گردد و شباهت زیادی به پنجره چوبی دارند.

وین تک مشکی متل قو

وین تک مشکی

انواع پروفیل لمینت وین تک

پروفیل لمینت از لحاظ ظاهری به سه دسته تقسیم می‌شوند.

  • بیرون لمینت
  • داخل لمینت
  • دو طرف لمینت

پنجره وین تک دوجداره upvc لمینت داخلی و بیرونی (یک طرف لمینت) از پروفیل‌های سفید استفاده می‌شود. اما در پروفیل‌های دو رو لمینت از پروفیل مغز قهوه‌ای و مشکی یا همرنگ لمینت استفاده می‌شود. در ادامه به تفاوت این دو می‌پردازیم.

در صورتی که درب و پنجره upvc از بیرون رنگ شود به آن بیرون لمینت و در صورتی که با توجه به نمای داخلی درب و پنجره دوجداره رنگ شود به آن داخل لمینت گفته می‌شود. بسیاری از مهندسان و سازندگان ساختمانی برای جلوه و زیبایی به نمای بیرونی و نمای داخلی ساختمان از درب‌ها و پنجره‌های upvc دوجداره دو رو لمینت استفاده می‌کنند.

آشنایی با لمینت و رنگ درب و پنجره های دوجداره می تواند تأثیر بسیاری بر انتخاب این جز از اجزای مهم ساختمان داشته باشد.

تولید وین تک مشکی | تولیدی وین تک مشکی | تولید کننده وین تک مشکی | وب سایت وین تک مشکی | نماینده تولید انواع پنجره upvc وین تک مشکی

وین تک مشکی متل قو

وین تک مشکی

وین تک مشکی متل قو

برج‌های قو الماس خاورمیانه در سلمان‌شهر، در یکی از معروف‌ترین سواحل شمال کشور قرار دارند و به‌واسطه امکانات تفریحی خود، سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کنند. بخش‌های تجاری و تفریحی این برج‌ها به گردشگران این امکان را می‌دهند تا ساعات زیادی را برای حضور در آنجا برنامه‌ریزی کنند. با توجه به امکان اجاره پلاژهای ساحلی، بسیاری برای تفریح و برخی برای ورزش‌های آبی و ساحلی به سلمان‌شهر و متل قو سفر می‌کنند. برج‌های قو الماس خاورمیانه از جاهای دیدنی مازندران محسوب می‌شوند و جزو بلندترین برج‌ های ایران به شمار می‌روند.

برج‌های متل قو چشم‌اندازی بسیار زیبا و رو به دریا دارند و واحد‌های مسکونی آن‌ها بسیار لوکس و مدرن طراحی شده‌اند. با کجارو همراه باشید تا با برج‌های قو الماس خاورمیانه بیشتر آشنا شوید.

همه آنچه که باید درباره برج‌های متل قو بدانید:

وین تک مشکی متل قو

برج‌های متل قو در سواحل سلمان‌شهر استان مازندران و در حاشیه دریای خزر قرار دارند. سواحل سلمانشهر را با نام سواحل قو یا ساقی کلایه نیز می‌شناسند و با وجود اینکه از سال‌ها پیش با آغاز شهرک‌سازی، نام آن تغییر کرد،مردم محلی و بسیاری از گردشگران این سواحل را با نام قدیمی‌اش می‌شناسند. شهر ساحلی سلمان‌شهر از غرب به شهر عباس‌آباد، از شرق به شهر کلار‌آباد، از شمال به دریای خزر و از جنوب به کوه‌های البرز منتهی می‌شود. این شهر با جمعیتی در حدود ۱۴,۰۰۰ نفر و مساحت تقریبی ۷۵۰ هکتار، در ایام تعطیل میزبان حدود ۲۰۰,۰۰۰ مسافر است.

وین تک مشکی متل قو

مهم‌ترین جذابیت برج‌های متل قو، نزدیکی آن‌ها به دریای خزر و سواحل زیبای ماسه‌ای، جنگل و ییلاقاتی سرسبز در دامنه کوهستان البرز است. این برج‌ها تا کلارآباد هفت کیلومتر (یک ربع) و تا عباس‌آباد ۱۰ کیلومتر (۲۰ دقیقه) فاصله دارند. فاصله سواحل سلمان‌شهر از چالوس ۲۵ کیلومتر (۱۵ دقیقه)، از تنکابن ۳۰ کیلومتر (۵۰ دقیقه) و از ساری، مرکز استان مازندران ۱۹۰ کیلومتر (سه ساعت و نیم) است.

مسیر دسترسی به برج‌های دوقلوی متل قو

برای سفر به مجموعه تفریحی برج‌های متل قو، اگر مبدا حرکت خود را تهران قرار دهید، جاده چالوس یا جاده هراز بهترین و نزدیک‌ترین انتخاب‌ها برای رفتن به متل قو هستند. از طریق جاده چالوس پس از شهر چالوس به متل قو (سلمان‌شهر) می‌رسید؛ اما از جاده هراز باید با عبور از محمودآباد ابتدا خود را به چالوس برسانید. در ایام شلوغ سال اگر می‌‌خواهید از ترافیک در امان باشید، گزینه بعدی اتوبان رشت قزوین است؛ هرچند که زمان بیشتری در سفر خواهید بود. در این مسیر با عبور از شهرهای قزوین، رشت، لاهیجان و رامسر به عباس‌آباد و برج‌های متل قو خواهید رسید.

وین تک مشکی متل قو

با توجه به وجود فرودگاه و ایستگاه قطار در شهرهای رشت و ساری، می‌توانید بخشی از سفر خود از تهران را با هواپیما یا قطار برنامه‌ریزی کنید. اگر مبدا حرکت شما شهرهای دیگری است، می‌توانید برای سفر به برج‌های متل قو از فرودگاه‌های رامسر و قائم‌شهر نیز استفاده کنید. از فرودگاه دشت ناز ساری ۲۲۰ کیلومتر، از فرودگاه رامسر ۵۵ کیلومتر و از فرودگاه نوشهر ۳۰ کیلومتر مسافت تا این برج‌ها در پیش روی شما خواهد بود که می‌توانید آن را با سواری طی کنید.

وین تک مشکی متل قو

برای رفتن به ساری، امکان سفر ریلی نیز وجود دارد. ایستگاه قطار ساری ۱۹۵ کیلومتر (سه ساعت و نیم) از برج‌های متل قو ساری فاصله دارد. می‌توانید در قائم‌شهر از قطار پیاده شوید و با پیمودن مسافت کمتر در حدود ۱۷۰ کیلومتر (سه ساعت)، خود را به سواحل سلمان‌شهر برسانید.