پنجره ترمال بریک در ساری

پنجره دوجداره ارزان رودسر

پنجره ترمال بریک در ساری

پنجره ترمال بریک در ساری| قیمت پنجره ترمال بریک در ساری | پنجره ترمال بریک کشویی | پنجره نرمال بریک | قیمت هر متر مربع پنجره ترمال بریک | عکس پنجره ترمال

پنجره سازان وین تک تولید کننده پنجره کشویی و لولایی دوجداره upvc و آلومنیومی ترمال بریک و نرمال منوریل و لیفت در ساری قیمت مناسب می باشد.

پنجره ترمال بریک در ساری
در این صفحه عکس پنجره و معایب و فواید و عکس پنجره ترمال بریک را خواهیم گذاشت تا بهتر با این سبک پنجره آلومنیومی آشنا بشید

تلفن دفتر مازندران : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

تلفن همره  : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

تلفن همراه : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

تلفن دفتر : ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

پنجره ترمال بریک در ساری

پنجره ترمال بریک در ساری

پنجره ترمال بریک در ساری

پنجره ترمال بریک ساری

سالهای اخیر با توجه به افزایش مصرف انرژی و به دنبال آن افزایش مصرف انرژی‌های مختلف و افزایش هزینه، اغلب مردم به دنبال عایق بندی بهینه خانه‌ها، ویلاها یا دفاتر کار خود هستند. معمولا بیشتر افراد در این شرایط به سراغ عایق‌ بندی سقف و دیوار و استفاده از لعاب‌ های دو و سه گانه می‌روند و در اغلب موارد از نمایه‌های پنجره غافل می‌شوند.

پنجره ترمال بریک ساری

عایق درون پنجره با نام شکست حرارتی نیز شناخته می‌شود و این شکست حرارتی یک مانع دائمی بین قاب‌های پنجره در داخل و خارج از ساختمان ایجاد و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند.

پنجره ترمال بریک ساری

برای حل مشکل هدر رفت انرژی، تولید کنندگان درب و پنجره، عایقی را ارائه داده‌اند، که به عنوان یک مانع یا عایق بین داخل و خارج از قاب پنجره قرار می‌گیرد. این عایق همان چیزی است، که ترمال بریک نامیده می‌شود و در درب و پنجره های ترمال بریک کاربرد دارد.

تعریف اجمالی از ترمال بریک

ترمال بریک یا گرمابند، عایقی است که در سمت خارجی چار چوب سازه‌ ها یا درب و پنجره قرار می‌گیرد. این عایق مانع از جا به‌ جایی حرارت می‌شود و برای جدا کردن سازه‌ هایی که هدایت حرارتی بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پنجره ترمال بریک ساری

آلومینیوم به تنهایی رسانای خوبی از گرما و سرما است و می‌‌تواند گرمای زیادی را از طریق پنجره و درب از دست بدهد، یا به دست آورد. مقاومت بالا و سختی زیاد آلومینیوم باعث شده است، که این فلز به عنوان ماده اولیه در ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار بگیرد. اما رسانا بودن زیاد آلومینیوم ایراد بزرگ این فلز برای استفاده از آن در ساخت درب و پنجره‌های آلومینیومی به حساب می‌آید.

پنجره ترمال بریک در ساری

پنجره ترمال بریک در نوشهر

پروفیل آلومینیوم به تنهایی عایق سرما و گرما نیست، ولی زمانی که تیغه پلی‌ آمید عایق در بین پروفیل دوخته می‌شود، ارتباط جداره بیرونی با جداره داخلی قطع می‌شود و پروفیل آلومینیوم، تبدیل به عایق یا همان ترمال بریک می‌شود. به همین دلیل پنجره های ترمال بریک طراحی و به بازار عرضه شدند و تا حد زیادی ایراد پنجره‌های آلومینیومی را برطرف کردند.پنجره ترمال بریک آمل

پنجره ترمال بریک در ساری

پنجره‌های ترمال بریک از فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند، که برای افزایش بهره‌وری انرژی و عایق کاری نوین در ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک، پنجره‌هایی هستند که در ساخت ‌آن‌ها از دو فریم آلومینیومی استفاده شده است.

پنجره ترمال بریک ساری

این پنجره‌‌ها دارای یک مانع بین قسمت‍‌ های داخلی و خارجی هستند، تا از هدر رفتن انرژی حرارتی از طریق آلومینیوم جلوگیری کنند.

طبق تعریف رسمی انجمن ملی رتبه‌بندی پنجره، پنجره ترمال بریک را می‌توان به عنوان پنجره‌ای شناخت که در آن، قاب و اعضای بازشوی پنجره به عناصر خارجی و داخلی تقسیم می‌شوند و توسط متریالی که هدایت حرارتی را کاهش می‌دهند به هم متصل هستند.

پنجره ترمال بریک در ساری

نپنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک با کاهش و کنترل انتقال حرارت یک راه حل سبز برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی در منازل هستند. عملکرد عایقی خوب در پنجره‌های ترمال بریک باعث شده است تا این نوع از پنجره‌ها گزینه مناسبی برای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان‌های تجاری و مسکونی به حساب آیند.

پنجره ترمال بریک در نوشهر

نکته مهم در تولید پنجره‌های ترمال بریک، این است که حتما از جنس پلی‌آمید جهت عایق کردن پنجره استفاده شده باشد و از مواد دیگری مانند pvc استفاده نشود، زیرا این مواد مقاومت پنجره را کاهش می‌دهند. ترمال بریک به خاطر لاستیک پلی‌آمیدی که در بین جداره‌های داخلی و خارجی آن قرار دارد و توسط ماشین‌آلات پانچ می‌شود، از ورود گرما، سرما، صدا و لرزش به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.

پنجره ترمال بریک در ساری

تیغه‌های پلی‌آمید موجود در پروفیل‌های آلومینیومی پنجره‌های دو جداره باعث می‌شود، تا ضریب انتقال حرارت آلومینیوم از ۲۰۳ به کمتر از ۴ کاهش پیدا کند. در واقع پلی‌آمید سبب قطع رسانایی در آلیاژ آلومینیوم می‌شود. مشخصات پروفیل، شکل و نحوه قرارگیری پلی‌آمید در تعیین این اعداد بسیار مهم و ضروری هستند.

پنجره ترمال بریک در ساری

بهترین روش برای دانستن اینکه تیغه‌های استفاده شده در ترمال بریک کردن پنجره‌ها از نوع پلی‌آمید است یا خیر، آن است که تیغه‌ها را در معرض شعله مستقیم قرار دهید. در صورتی که تیغه مشتعل شود و بوی نایلون دهد، تیغه از نوع پی وی سی است و در غیر این صورت به احتمال زیاد تیغه از نوع پلی‌آمید و مرغوب است.

پنجره ترمال بریک در ساری

در سیستم‌های درب و پنجره ترمال بریک از ۲۰۰ طیف رنگی مختلف استفاده می‌شود. رنگ‌های پودری الکترواستاتیک، آنادایز و طرح چوب، سه رنگ پایه و اصلی سیستم‌های ترمال بریک را تشکیل می‌دهند.

پنجره ترمال بریک ساری

پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک آنادایز شده، در مقایسه با پنجره‌های یو پی وی سی دکورال و رنگی، برای مناطق گرم، خشک و گرمسیری از نظر مقاومت و ماندگاری رنگ و کیفیت، عملکرد بهتری از خودشان نشان می‌دهند.

مزایای استفاده از پنجره‌های دوجداره ترمال بریک

پنجره‌های دوجداره ترمال بریک، نویز، حرارت و سر و صدا را حدود صد برابر کمتر از پنجره‌های معمولی آلومینیومی انتقال می‌دهند. در پنجره‌های دوجداره ترمال بریک یک لایه اضافی تعبیه شده است که امنیت داخل ساختمان را تا چند برابر افزایش می‌دهد، همین طور این پنجره‌ها در برابر انتقال حرارت و اشتغال بسیار مقاوم هستند.

پنجره ترمال بریک در ساری

پنجره‌های دوجداره ترمال بریک طول عمر و دوام بالایی دارند و کمتر دچار فرسایش و خوردگی می‌شوند، از این رو به هزینه تعمیر و نگهداری بالایی نیاز ندارند. استفاده از درب و پنجره‌های ترمال بریک باعث ۳۸ درصد کاهش اتلاف انرژی حرارتی در زمستان، ۳۲ درصد کاهش اتلاف انرژی در تابستان، ۲۸ درصد کاهش مصرف سوخت و ۲۰ درصد کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری اولیه تاسیسات می‌شود.

پنجره ترمال بریک در ساری

جنس خوب و شیوه ساخت‌ پنجره‌های ترمال بریک باعث شده است، که این پنجره‌ها برای مناطق زلزله‌خیز کاربردهای فراوانی داشته باشند. پنجره‌های دوجداره ترمال بریک دارای ساختار انعطاف‌پذیر و خوبی هستند و این انعطاف پذیری در قسمت‌های داخلی و خارجی پنجره کاملا نمایان است.

پنجره ترمال بریک در ساری

یکی دیگر از مزیت‌های پنجره ترمال بریک این است، که قسمت‌های داخلی و خارجی می‌توانند رنگ‌های متفاوتی داشته باشد و با توجه به شرایط خاص پروژه می‌توان از پنجره با رنگ‌های متنوع استفاده کرد.

پنجره ترمال بریک در ساری

اگر قصد خرید پنجره مناسب برای ساختمان مسکونی یا تجاری را دارید، ممکن است بین پنجره‌های یو پی وی سی و پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک که به شکلی خاص طراحی شده‌اند، مردد باشید. پنجره‌های ترمال بریک در مقایسه با انواع دیگر، در برابر عوامل جوی مختلف و کاهش مصرف انرژی برتر هستند.

پنجره ترمال بریک در ساری

با این وجود سایر انواع پنجره‌ها، هنوز هم محبوبیت خود را دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند و در شرایط متفاوت هر دو نوع این پنجره‌ها می‌توانند کاربردی و مقرون به صرفه باشند.

پنجره ترمال بریک در ساری

رالبته در این شرایط معمولا تصمیم‌گیری برای مشتری کمی سخت و پیچیده است و در این مواقع ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، که با کارشناسان آپند تماس بگیرید، تا با دریافت مشاوره تخصصی، بتوانید بهترین و به صرفه‌ترین انتخاب را داشته باشید.

پنجره ترمال بریک در ساری

پنجره ترمال بریک ساری