پنجره دو جداره در چالوس

پنجره دو جداره در چالوس

پنجره دو جداره در چالوس

پنجره دو جداره در چالوس | نمایندگی پنجره دو جداره چالوس پنجره سازان بزرگترین تولید کننده درب و پنجره دو جداره در مقاطع upvc و آلومنیومی در مازندران

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک

تلفن جهت پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

تلفن مدیرت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

تلفن جهت مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

تلفن جهت رسیدگی به شکایات: ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

وب سایتهای ما

win-tak.ir

window-makers.ir

divawin.ir

قیمتها بر اساس نوسان قیمت به روز می باشد و مشتریان عزیز باید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با شماره قسمت پیش فاکتور یا مشاوره تماس بگیرند

بعد از پذیرش قیمت و بستن قرارداد ۵۰/. درصد قرارداد پیش پرداخت و الباقی بعد از اینکه کلیه کالای سفارش داده شده پس از تولید و بارگیری از کارخانه و تحویل در محل تسویه حساب کامل خواهد شد سپس پنجره ها نصب و ریگلاژ و آب بندی شده تحویل مشتری داده میشود. کلیه کالای تولید شده ما ده سال ضمانت تعقیر رنک تعقیر شکل و شکستکی خواهد داشت که در قرارداد ذکر داده خواهد شد

پنجره دو جداره در چالوس

پنجره دو جداره در چالوس

نمایندگی پنجره دو جداره وین تک در مازندران

 مشاوره خرید درب و پنجره دوجداره

شما مشـتریان محترم می توانید قبل از سفارش و خرید به صورت رایگان از مشاوره تخصصی پنجره سازان استفاده کنید .

پنجره دو جداره در چالوس

پنجره دو جداره در چالوس

 شرایط و ضوابط گارانتی

کلیه ی درب و پنجره های دوجداره تولید شده در پنجره سازان وین تک به مدت ۱۰ سال در برابر تغییر رنگ ، ترک خوردگی و فرسودگی دارای گارانتی می باشند .

پنجره دو جداره در چالوس

پنجره دو جداره در چالوس

تضمین بالاترین کیفیت ساخت

هدف اول پنجره سازان ویین تک ، رضایت مشتریان با رعایت اصول مشتری مداری که بر مبنای ارائه کیفیت برتر ، قیمت مناسب و تحویل به موقع است .

پنجره دو جداره در چالوس

پنجره دو جداره در چالوس

گروه تولیدی پنجره سازان وین تک تولید کننده انواع سیستم درب و پنجره دوجداره با پروفیل UPVC، توری های جمع شونده و شیشه های دوجداره و سه جداره در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نمود.

پنجره دو جداره در چالوس

تمام تلاش و کوشش تیم مدیریت و پرسنل در راستای کسب رضایت مشتریان و انجام صادقانه تعهدات می باشد و جهت تحقق این امر استفاده از بهترین مصالح و مواد موجود به لحاظ کیفیت چه در مورد محصولات و چه در مورد ماشین آلات در دستور کار پنجره سازان قرار گرفته است.

پنجره دو جداره در چالوس

از جمله نکاتی که گروه تولیدی پنجره سازان وین تک  را از سایر شرکتهای تولید کننده درب و پنجره upvc متمایز مینماید، فرایند تولید و نصب دقیق و استاندارد میباشد که این فرآیند در پنجره سازان وین تک با دقت و حوصله بسیار انجام میپذیرد.

پنجره دو جداره در چالوس

گروه تولیدی پنجره سازان وین تک تولید کننده درب و پنجره دو جداره upvc و آلومنیوم  و در زمینه تولید این محصولات سالهاست فعالیت بسیار دقیقی را داشته و همواره سعی در بالا بردن دقت و کیفیت تولید و نصب درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی را دارد.خدمات و مشاوره حرفه ای و کار ساز تیم تخصصی نوین پنجره سازان وین تک  همواره منافع مشتری را در اولویت قرار میدهد چراکه سود خود را در حفظ منافع مشتریان خود دنبال میکند.بزرگترین سرمایه این گروه، رضایتمندی کارفرمایان میباشد بدرستی که مشتریان خود، بزرگترین راهبران تولید کالا و خدمات میباشند و اینچنین است که ما همچنان پایدار و خدمتگذاری امین و صادق در صنعت ساختمان مانده ایم .

پنجره دو جداره در چالوس

گروه تولیدی پنجره سازان وین تک تولید کننده انواع پنجره با پروفیل upvc و آلومنیومی دارای سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته، پنجره کشویی – ترمالبریک – لیفت – منوریل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین قیمت پنجره دوجداره و دریافت مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

پنجره دوجداره در چالوس

چرا پنجره دوجداره را انتخاب کنیم

دیگر نمی توان منزلی را بدون پنجره دوجداره در نظر گرفت. امروزه تمامی مهندسان و طراحان پنجره را معمولا دوجداره upvc برای منازل و دفتر ها استفاده می کنند. دلیل اصلی استفاده از پنجره دوجداره در ساختمان ها این است که بین دو شیشه با نوعی گاز پر شده که رسانای حرارتی خیلی کمی داشته باشد اما این تنها دلیل استفاده از این نوع پنجره نمی باشد در ادامه برای شما مزیت های دیگر این نوع پنجره را نام برده ایم.

مزیت استفاده از پنجره دوجداره upvc

۱- صرف جویی در مصرف انرژی (حدود ۴۷%)

۲- مقاوم در برابر اشعه بنفش خورشید و جلوگیری از اثرات مخرب ماورای بنفش

۳- کاهش دهنده آلودگی هوا ( به علت هواگیری کامل )

۴- سهولت در نصب و نصب سریع

۵- مقاوم شده در برابر طوفان ، رطوبت و باران شدید

۶- استفاده از پروفیل تقویت شده گالوانیزه در پروفیل upvc

۷- عدم نیاز به تعویض و رنگ زدن و سرویس پنجره

۸- جلوگیری از ایجاد میعان و عرق کردن شیشه

۹- امکان ایجاد طرح های مختلف هندسی و خم مطابق با معماری ساختمان

۱۰- امكان نصب توري، حفاظ ، کرکره و پرده های زیبا و خاص

۱۱- پایداری و ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی

۱۲- ایجاد سبک سازی ساختمان و مقاوم در برابر زلزله

۱۳- غیرقابل اشتعال

۱۴- نظافت آسان

۱۵- جلوگیری از گرمایش زمین

۱۶- استحکام بالا به دلیل شکل هندسی خاص پروفیل UPVC

۱۷- نصب پرده و توری های خاص و زیبا

۱۸- تنوع در طرح و نوع بازشوها و قابلیت باز شدن به صورت های گوناگون

معایب استفاده از پنجره دوجداره UPVC

۱- در صورتی که از پروفیل های مرغوب استفاده نکنید ممکن است که بعد از مدتی پروفیل ها ترک برداتشه و یا رنگ  پروفیل زرد شود.

۲- برای تمیز کردن و یا شستن ان نمی توان از مواد شوینده مثل وایتکس استفاده کرد، زیرا باعث فعل و انفعالات شیمیایی شده و برای بدن انسان مضر است.

۳- اگر قبل از نصب از فریم مکم استفاده نشود، ممکن است بعد از نصب پنجره دچار مشکل بشود.

۴- رگلاژ کردن پنجره باید توسط فرد متخصص صورت بگیرد، در غیر این صورت باعث تضعیف عایق شدن پنجره می شود .

پنجره دوجداره در چالوس وین تک | پنجره دوجداره در چالوس پلاس پن | پنجره دوجداره در چالوس پلاس تک | پنجره دوجداره در چالوس انزو | پنجره دور چالوس هافمن | پنجره دوجداره در چالوس دیوا | پنجره دوجداره در چالوس مازندران در شمال ایران | پنجره دوجداره در چالوس پنجره سازان وین تک | پنجره دوجداره درجداره د چالوس کشویی و لولایی | پنجره دوجداره در چالوس با طرح جورجین