پنجره فیکس دوجداره upvc

پنجره فیکس دوجداره upvc

پنجره فیکس دوجداره upvc

پنجره فیکس دوجداره upvc | پنجره فیکس دوجداره upvc (ثابت) | پنجره فیکس دوجداره upvc وین تک | پنجره فیکس دوجداره upvc ویستابت | پنجره فیکس دوجداره-upvc دیوا | پنجره فیکس دوجداره-upvc هافمن

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک 

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

۰۲۱-۲۸۴۲۸۲۵۲

مدیریت : مهندس حبیبی

پنجره فیکس پنجره ایست که همانطور که نام آن مشخص است قابلیت بازشو ندارد و در محل های قابل استفاده است که نیازی به بازشو برای ورود و خروج هوا و نظافت نداشته و صرفا جهت تعبیه نور مناسب مکان استفاده می شود .

پنجره فیکس دوجداره upvc

پنجره فیکس دوجداره upvc                             پنجره فیکس (ثابت) دوجداره

پنجره UPVC ثابت یا همان فیکس جزو پرکاربرد ترین و مناسب ترین نوع پنجره های دوجداره است که به دلیل ثابت بودن آن از یراق آلاتی استفاده نمی شود و در مقایسه با دیگر محصولات دوجداره UPVC هم ارزان تر و هم به دلیل نداشتن درزی جهت بازشو تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی صوتی دارد و به همین دلیل عایق بسیار مناسب گرمایی و سرمایی نیز می باشد . از دیگر ویژگی ها و مزایایی پنجره یو پی وی سی ثابت این است که دید بسیار خوبی بدون مزاحمت ( بدون فریم اضافی ) برای شخص ایجاد میکند . در نهایت قابل توجه است که این نوع پنجره دوجداره از پر مصرف ترین نوع پنجره های یو پی سی است که به دلیل ثابت بودن آن در نواحی نورد شده به صورت دیواره نیز کاربرد دارد .

مزیت های پنجره دو جداره ثابت:

پنجره دو جداره ثابت بدلیل نداشتن بازشو دارای مزیت هایی نیز می باشد. بدین صورت که می توان در این لنگه ها از ابعاد بزرگتری از شیشه ها استفاده کرد. چراکه محدودیت وزنی لنگه های متحرک را نداشته و شما می توانید قاب ها را در ابعاد بزرگتری داشته باشید.

معایب پنجره upvc ثابت

تنها ایراد این پنجره آن است که تنها باید در ساختمان هایی که امکان تمیز کردن پنجره از بیرون وجود دارد استفاده شود. زیرا این پنجره قابلیت باز شدن را ندارد. بنابراین نمیتوان برای شست و شو در داخل ساختمان یا منزل آن را خارج کرد.

محدودیت های پنجره دو جداره یو پی وی سی ثابت

همان گونه که از نام این مدل از پنجره پیداست، تنها محدودیت مدل های ثابت، عدم دارا بودن بازشو می باشد. چرا که در این مدل شما فقط قابهای ثابت را خواهید داشت.

پنجره فیکس دوجداره upvc

این مدل پنجره اغلب به صورت ترکیبی با دیگر مدل های پنجره دوجداره قابل استفاده است. بدین صورت که پنجره وسطی از نوع ثابت و پنجره های مجاور از نوع بازشو است. این مدل بسیار پرطرفدار است اما نکته ای که باید به آن دقت کرد آن است که پروفیل مصرفی در ساختار پنجره ثابت باید با زاویه کاملا ۹۰ درجه به خط افق عمود باشد، زیرا در ریگلاژ لنگه های بازشو پنجره های مجاور تاثیر گذار است.

بطور کلی میدان دید وسیع در این پنجره استفاده آن را برای نقاطی از منزل با نوردهی بالا را مناسب می سازد. به همین دلیل اغلب در سقف نورگیر، پاسیو و بالکن استفاده می شود.

در راه پله ها برای تامین روشنایی ساختمان استفاده می شود. از آنجایی که باز نمی شود به لحاظ امنیت ساختمان نیز مشکل ساز نخواهد بود.

پنجره دوجداره upvc  دارای دو مزیت عمده است که به شرح زیر می باشد:

  • به دلیل آنکه این مدل پنجره باز نمی شود فاقد قاب مزاحم است، لذا دامنه و میدان دید بسیار خوبی را از فضای بیرون فراهم می کند.
  • به دلیل ساختار خاص خود و اینکه فقدان لنگ باز شو است، عایق قوی در برابر ورود گرد و خاک، آلاینده های هوا، آلودگی صوتی و حتی انتقال حرارت است.
  • مزیت دیگر عدم محدودیت در ابعاد پنجره upvc ثابت است.

اطلاعات قیمتی پنجره دو جداره ثابت

لنگه های ثابت به سبب سادگی در مکانیسم تولید و دارا نبودن لولاها و دستگیره ها دارای قیمت کمتری نسبت به لنگه های متحرک می باشند. در این مدل از پنجره ها بدلیل استفاده ازیک قاب پروفیل ثابت، میزان پروفیل مصرفی در آن نیز کمتر از پنجره بازشو دار می باشد.