ارزش خرید پنجره های دو جداره

ارزش خرید پنجره های دو جداره

ارزش خرید پنجره های دو جداره

با آگاهی بیشتر و بیشتر مردم از تأثیر آنها بر روی کره زمین، محصولات سازگار با محیط زیست و انرژی کارآمد در سال های اخیر محبوبیت خود را افزایش داده اند. مصرف کنندگان اکنون در تمام جنبه های زندگی خود، از لباس هایی که می پوشند تا غذایی که می خورند، شیوه های دوستدار زمین را اتخاذ می کنند. اما بیشتر مردم شروع به سبز شدن در خانه راحت‌تر می‌دانند، اولین قدم‌های معمول قطع برق و استفاده از انرژی خورشیدی است. ارزش خرید پنجره های دو جداره

ارزش خرید پنجره های دو جداره

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش بهره‌وری انرژی در خانه، نصب پنجره‌های دوجداره است. ممکن است در مورد پنجره های دوجداره در اخبار شنیده باشید یا کسی را بشناسید که آنها را دارد. اما شیشه دوجداره دقیقا چیست؟ ارزش خرید پنجره های دو جداره

شیشه دوجداره چیست؟

شیشه دوجداره همانطور که از اصطلاح پیداست به پنجره یا دری اطلاق می شود که به جای یک شیشه، دو جداره وجود دارد. یک شکاف معمولاً در حدود ۱۲ تا ۱۶ میلی متر شیشه ها را جدا می کند و معمولاً حاوی هوای معمولی یا گاز آرگون است. این شکاف، نه ضخامت اضافی، چیزی است که پنجره‌های دوجداره را بسیار کم مصرف می‌کند.

نقش پنجره در بهره وری انرژی

پنجره ها چه ربطی به کارایی انرژی خانه دارند؟ خیلی، در واقع. چندین مطالعه مستقل نشان داده‌اند که پنجره‌ها نسبت به هر بخش دیگری از ساختمان، اتلاف یا افزایش حرارت بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

در واقع، یک پنجره بدون سایه می تواند ۱۰۰ برابر بیشتر از همان سطح دیوار عایق در تابستان گرما وارد کند. در طول زمستان، ۴۰ درصد گرمای یک ساختمان می تواند از پنجره ها خارج شود.

پنجره‌های دوجداره دمای داخل خانه را تنظیم می‌کنند و از خروج گرمای خروجی در زمان سرد و ورود گرمای ورودی در هنگام گرما جلوگیری می‌کنند.

مزایای پنجره دوجداره

پنجره های دوجداره مزایایی دارند که پنجره های تک جداره ندارند، مانند:

۱٫ صرفه جویی در انرژی

آیا تا به حال خانه ای را تجربه کرده اید که با وجود گرمایش کامل، هرگز گرم نمی شود؟ نه تنها ناراحت کننده است، بلکه گران است. با پنجره‌های دوجداره، نیازی به تحمل زمستان‌های سرد یا تابستان‌های گرم نیست و هزینه‌های بالای انرژی می‌تواند به گذشته تبدیل شود.

همانطور که قبلا ذکر شد، پنجره‌های دوجداره هوای گرم را در تابستان و در زمستان به داخل خارج می‌کنند و عایق حرارتی یک ملک را بهبود می‌بخشند. این بدان معنی است که برای تنظیم دمای داخل خانه مجبور نیستید به شدت به بخاری یا تهویه مطبوع تکیه کنید و در نتیجه قبض انرژی خود را کاهش دهید.

۲٫ افزایش امنیت

پنجره های دو جداره امنیت را به هر ساختمانی اضافه می کنند زیرا شکستن آنها از پنجره های تک جداره دشوارتر است. پنجره های تک جداره دارای نقاط ضعف متعددی هستند که خواص را در معرض خطر بیشتری برای سرقت قرار می دهد.

تنها یک شیشه می تواند به راحتی شکسته شود و به مزاحمان امکان دسترسی فوری به خانه را می دهد. قاب پنجره و مکانیسم قفل نیز از نقاط ضعف احتمالی هستند – یک قاب پوسیده و مکانیسم ناکارآمد یا قدیمی می تواند باز کردن پنجره را بسیار آسان کند. از سوی دیگر، بیشتر پنجره‌های دوجداره با ویژگی‌های امنیتی داخلی طراحی شده‌اند که محافظت بیشتری در برابر سارقان ایجاد می‌کنند.

۳٫ کاهش صدا

خانه شما باید پناهگاه شما باشد، اما اگر بتوانید تمام سر و صدای بیرون را بشنوید و تنها کاری که می خواهید انجام دهید خواندن کتاب، مدیتیشن یا استراحت است، خیلی پناهگاه نیست.

پنجره های دو جداره عایق صوتی عالی را ارائه می دهند و می توانند تا ۶۰ درصد از صدای بیرون را کاهش دهند. این یک ویژگی به خصوص مفید برای افرادی است که در شهرهای شلوغ زندگی می کنند، جایی که همیشه شلوغ و شلوغ است.

۴٫ اثاثیه را ایمن نگه دارید

اشعه ماوراء بنفش می تواند به فضای داخلی خانه آسیب برساند. پنجره‌های دوجداره میزان نور مستقیم خورشید و گرمای وارد شده به خانه را محدود می‌کنند، بنابراین از مبلمان، پارچه‌ها، فرش، تابلوهای نقاشی و سایر اشیاء شما محافظت می‌کنند.

با پنجره‌های دوجداره، دیگر نگران محو شدن فضای داخلی نیستید و نیازی به خرید پرده‌های حرارتی ندارید که جلوی دید بیرون را بگیرد.

۵٫ افزایش ارزش فروش مجدد

ملکی که دارای پنجره های دو جداره است، از املاک بدون پنجره با ارزش تر تلقی می شود. نصب پنجره های دوجداره یک راه عالی برای افزایش ارزش فروش مجدد خانه شما است. اجازه ندهید هزینه اولیه شما را ناامید کند. شیشه دوجداره یک سرمایه گذاری عالی در دراز مدت است.

شیشه دوجداره حتی می تواند ارزش ساختمان های قدیمی را از طریق مقاوم سازی افزایش دهد. بنابراین چه به فروش خانه خود فکر کرده اید یا هنوز قصد فروش نداشته اید، نصب پنجره های دوجداره نه تنها به این دلیل، بلکه برای سایر موارد ذکر شده در بالا نیز منطقی است.

در نتیجه

از آنجایی که پنجره‌های دوجداره مزایای بیشتری نسبت به پنجره‌های تک جداره دارند، درک اینکه چرا تعداد فزاینده‌ای از مالکان خانه‌ها را برای نصب پنجره‌های دوجداره انتخاب می‌کنند، سخت نیست. پنجره های دو جداره در مصرف انرژی کارآمد هستند، عایق صدا هستند، امنیت بهتری ایجاد می کنند و همچنین ارزش کلی ملک را افزایش می دهند.

چی میتونی بگی؟ به نظر شما پنجره های دوجداره ارزش سرمایه گذاری را دارند؟