استانداردهای پنجره UPVC

استانداردهای پنجره UPVC

استانداردهای پنجره UPVC

در ساخت پنجره های UPVC استانداردهایی وجود دارد که باید رعایت شود تا مصرف کننده بتواند از مزایای این درب و پنجره دوجداره نهایت استفاده را ببرد. استانداردهای پنجره UPVC

استانداردهای پنجره UPVC

این مزایا شامل گزینه های زیر است:

۱- پروفایل ها

۲- یراق آلات پنجره دوجداره

۲- شیشه دوبل

۴- کیفیت ساخت

۵- نصب یا تعویض پنجره های دوجداره

۱- نمایه پنجره UPVC:

از نظر کیفیت و همچنین قیمت، مهمترین نقش را در ساخت پنجره یو پی وی سی ایفا می کند. هرچه کیفیت و کیفیت یک پروفیل بالاتر باشد، مشکلات پنجره دوجداره کمتر می شود.

یک پنجره با مشخصات پایین یا درجه بالا ممکن است از نظر ظاهری برای مصرف کننده عمومی قابل تشخیص نباشد، اما مشکلاتی که ممکن است در آینده برای مصرف کنندگان پیش بیاید حتی ممکن است آنها را از پنجره UPVC متنفر کند. مشکلاتی مانند تغییر رنگ (زرد یا قهوه ای) پروفیل، شکستگی پروفیل و یا حتی تغییر شکل و تخریب پنجره دوجداره نسبت به پنجره های کم پروفیل معمولی که متأسفانه ارزش بازار کمتری دارند اما مشکلات زیادی را برای مصرف کننده به همراه خواهند داشت. آینده. استانداردهای پنجره UPVC

۲- اتصالات پنجره UPVC:

ابزارهای کاربردی در صنعت درب و پنجره PVC شامل تک حالته، دو هود، کشویی و فولکس واگن است. اگر پنجره ای می خواهید که هم کیفیت، هم قیمت و هم کارایی بالایی داشته باشد، پنجره دو منظوره را پیشنهاد می کنیم. در حال حاضر استفاده از پنجره های دوجداره تک جداره دیگر در دنیا مرسوم نیست و اکثرا از پنجره های دوجداره استفاده می کنند.

۳- پنجره دوجداره UPVC:

از آنجایی که شیشه دوجداره عامل مهمی در عایق صدا است، بنابراین استاندارد شیشه دوجداره از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشخصات شیشه دوجداره استاندارد:

گاز آرگون در درجه اول به این دلیل است که عایق صوتی و حرارتی را بهبود می بخشد. ثانیاً در شیشه های رنگی یا رفلکس گاز آرگون با تزریق سیلیکون با دستگاه های مخصوص اجازه نمی دهد که اکسیژن بر کیفیت رفلکس شیشه تأثیر بگذارد. نصب اسپیسر بوتیل در شیشه دوجداره، بوتیل اسپیسر از آب بندی و تخلیه زودهنگام هوا به طور همزمان با تزریق گاز آرگون جلوگیری می کند و تزریق گاز را بی فایده می کند.

مرحله بعدی بستگی به شستشوی خوب شیشه دارد زیرا در حین ساخت شیشه دوجداره گرد و غبار و آلاینده های موجود در کارگاه روی شیشه می نشیند و تنها پس از نصب پنجره دوجداره و محل سکونت ساکنان شیشه دوجداره مشخص می شود.

امروزه در اکثر کارخانجات صنعتی تولید شیشه دوجداره برای پنجره دوجداره UPVC دنبال می شود اما متاسفانه در اکثر کارگاه ها شیشه دوجداره به صورت دستی انجام می شود که رعایت نمی شود. هنگام خرید شیشه دوجداره از صنعتی بودن آن مطمئن شوید.

۴- کیفیت تولید پنجره UPVC:

یک پنجره استاندارد خوب علاوه بر دارا بودن فاکتورهای ذکر شده از نظر مواد اولیه و مصالح، باید تمامی موارد ریز و مهم را نیز در ساخت خود در نظر بگیرد.

مجموعه ای که از پروفیل با کیفیت فوق العاده خوب به علاوه بهترین شیشه و اتصالات استفاده می کند اما موفق به مونتاژ و تولید کیفیت نمی شود، نمی تواند یک پنجره دو جداره استاندارد را برای تحویل با کیفیت بالا به مصرف کننده ارائه دهد.

بنابراین داشتن قدرت ماهر و با تجربه و همچنین ماشین آلات ساخت درب و پنجره دوجداره در این صنعت حرف اول را می زند.

۵-نصب پنجره UPVC:

این در واقع پایان خوبی برای یک پنجره دو جداره استاندارد است. نکته قابل توجه دیگر در نصب، استفاده از الزامات نصب استاندارد است.