افزایش قیمت خانه با پنجره دو جداره

افزایش قیمت خانه با پنجره دو جداره

آیا شیشه دوجداره واقعا ارزش خانه شما را بهبود می بخشد؟

افزایش قیمت خانه با پنجره دو جداره

شیشه دوجداره یکی از محبوب ترین راه حل های بهسازی خانه در دنیا است. صاحبان خانه به طور مرتب تصمیم می گیرند شیشه های تک جداره را ارتقا دهند تا دو برابر شود با این ایده که به نفع خانه آنها است. اما آیا واقعاً ارزش خانه شما را افزایش می دهد؟ بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم و بفهمیم. افزایش قیمت خانه با پنجره دو جداره

افزایش قیمت خانه با پنجره دو جداره

افزایش عملکرد حرارتی

با افزایش بهره وری انرژی خانه شما، شیشه های دوجداره پتانسیل صرفه جویی قابل توجهی در قبوض انرژی شما را ارائه می دهد – اعتماد صرفه جویی در انرژی تاکید می کند که پنجره های درجه بندی شده در یک ملک نیمه جدا می توانند چند میلیون تومان در سال صرفه جویی کنند. نه تنها این، خانه شما فوراً گرمتر و ساکت تر می شود، در حالی که نقاط سرد و پیش نویس های پنجره ها به چیزی از گذشته تبدیل می شوند. یک خانه راحت تر و کارآمدتر از نظر انرژی، چشم انداز جذاب تری برای خریداران بالقوه است، به ویژه با توجه به افزایش هزینه های انرژی. گروه پنجره سازان وین تک پنجره‌های دو جداره را با رتبه انرژی پنجره (WER) A به صورت استاندارد ارائه می‌کند.

آیا شیشه دوجداره ارزش خانه شما را افزایش می دهد؟

در خطر ساده سازی بیش از حد، پاسخ به این مثبت است. این توسط تحقیقات تجربی انجام شده توسط دانشگاه کمبریج تایید شده است. این مطالعه نشان داد که خانه‌های دارای گواهی عملکرد انرژی (EPC) F و E تقریباً ۶ درصد بیشتر از خانه‌هایی با EPC G به فروش می‌رسند. همچنین نشان داد که خانه‌های دارای رتبه D 8 درصد بیشتر فروخته می‌شوند، خانه‌هایی که دارای رتبه EPC باند C هستند. ۱۰٪ و آنهایی که دارای A/B هستند ۱۴٪ بیشتر از خانه های با رتبه ضعیف فروخته می شوند. از آنجایی که شیشه دوجداره بازده انرژی ملک را افزایش می دهد و به آن اجازه می دهد تا در باند EPC بالاتر قرار گیرد، بنابراین تأثیر مثبتی بر ارزش فروش خانه دارد.

گواهینامه های عملکرد انرژی چیست؟ (EPC)

گواهی‌های عملکرد انرژی (EPC) نوعی راهنمایی برای خریداران یا مستاجران بالقوه است که به یک ملک نگاه می‌کنند. آنها اطلاعاتی را در مورد بهره وری انرژی یک ملک و همچنین هزینه های تخمینی برای راه اندازی آن ملک ارائه می کنند. بخش بهره وری انرژی از A-G درجه بندی می شود که A بالاترین رتبه و G کمترین رتبه است. آنها از سال ۲۰۰۸ یک الزام قانونی هستند. اگر به دنبال فروش یا اجاره ملک خود هستید، باید قبل از اینکه ملک به بازار عرضه شود، یکی را سفارش دهید.

سبک و زیبایی

جدا از ارزش افزوده با افزایش بهره وری انرژی، پنجره های دوجداره می توانند به طور چشمگیری جذابیت بصری خانه شما را بهبود بخشند. آن‌ها در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف پنجره موجود هستند، بنابراین هنگام تعویض پنجره‌های قدیمی و فرسوده در ملک خود، می‌توانید انتظار داشته باشید که خانه‌تان بعد از آن بسیار شیک‌تر به نظر برسد.

شیشه دوجداره وین تک

پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی در طیف وسیعی از سبک ها، از جمله محفظه، ارسی کشویی و کج و چرخش
رتبه بندی انرژی پنجره (WER) از A به عنوان استاندارد
۱۰ سال ضمانت پشتوانه بیمه در کلیه تاسیسات
گزینه های مالی برای تقسیم هزینه پرداخت ها در یک دوره طولانی تر
به شیشه دوجداره وین تک علاقه دارید؟ همین امروز با ما تماس بگیرید و به ما اجازه دهید ارزش خانه شما را افزایش دهیم.