انواع پنجره upvc تنکابن

انواع پنجره upvc تنکابن

انواع پنجره upvc تنکابن | جدیدترین پنجره های دوجداره تنکابن | قیمت پنجره upvc وینتک | بهترین مدل پنجره دوجداره | انواع درب پنجره دوجداره وین تک | انواع پنجره های مدرن | انواع پنجره دوجداره آلومینیومی | مدل پنجره دوجداره پذیرایی | مدل درب دوجداره ورودی

انواع پنجره upvc تنکابن

تلفن جهت پیش فاکتور ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

تلفن مدیرت  ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

تلفن جهت مشاوره  ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

تلفن جهت رسیدگی به شکایات
۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

انواع پنجره upvc تنکابن

پنجره دوجداره نمایندگی تنکابن بر اساس نوع بازشو و نوع یراق آلات انواع مختلفی دارد. پنجره دوجداره را نیز می توان بر اساس نوع متریال تقسیم بندی کرد، پنجره دوجداره upvc و پنجره دوجداره آلومینیومی. انواع پنجره upvc 

انواع پنجره upvc تنکابن

۱- پنجره دوجداره upvc: این نوع پنجره دوجداره با پروفیل های عایق upvc تولید می گردند و معروف به پنجره upvc می باشند. یکی از پنجره های دوجداره خوب و عایق می باشند. پنجره upvc جهت تمامی انواع آب و هوایی مناسب می باشد. بر اساس نوع یراق آلات و نوع بازشو دارای نوع های مختلف می باشند. پنجره upvc در رنگ ها مختلف قابل تولید می باشد. با پروفیل upvc پنجره دوجداره در ابعاد استاندارد و مشخص می توان تولید کرد. و در ابعاد بزرگ این نوع پنجره دوجداره دارای محدودیت می باشد.

۲- پنجره دوجداره آلومینیومی: در این نوع پنجره دوجداره ، جهت ساخت از پروفیل های آلومینیومی استفاده می شود. در این حالت جهت داشتن پنجره دوجداره استاندارد و عایق باید از آلومینیوم های ترمال بریک استفاده کرد. با توجه به اینکه آلومینیوم یک فلز رسانا می باشد، با قرار گرفتن این تیغه پلی آمید عایق در بین این پروفیل، رسانایی آلومینیوم از بین می رود و به این حالت پنجره دوجداره ترمال بریک می گویند. با توجه به اینکه ممان اینرسی در پنجره های دوجداره آلومینیومی بالاتر از پنجره های دوجداره upvc می باشد، از ابنرو در ابعاد بزرگ حتما باید از این نوع پنجره دوجداره استفاده شود.

انواع پنجره upvc تنکابن

 انواع پنجره دوجداره از نظر نوع بازشو:

۱پنجره دوجداره ثابت:

در این نوع پنجره هیچ گونه بازشویی نداریم و تنها یک فریم و یک قاب به مراه شیشه دوجداره داریم.

۲پنجره دوجداره تک حالته:

در این حالت پنجره دوجداره فقط از یک جهت و به صورت لولایی باز و بسته می شود.

۳- پنجره دوجداره دوحالته:

ذر این حالت پنجره هم از یک جهت به صورت لولایی باز می شود و هم با دادن دستگیره به سمت بالا از عرض بالا نیز مانند پنجره قطار به صور زاویه ۲۵ درجه باز می شود. نحوه بازشو در این مدل از پنجره همانند پنجره قطار می باشد .

۴- پنجره دوجداره کشویی:

در این حالت پنجره به صورت ریلی باز و بسته می شود، می تواند چب بازشو باشد و راست بازشو. در این حالت پنجره نسبت به لولایی عایق کمتری دارد.

۵-درب دوجداره:

یک درب می باشد با عرض و ارتفاع استاندارد و مشخص، که دو طرف دستگیره و قفل سوییچی دارد. می تواند به سمت بیرون باز شود و یا به سمت داخل ، انتخاب با مشتری می باشد. همچنین می تواند چپ و یا به سمت راست باز شود.

۶- پنجره دوجداره فولکس واگنی:

در این حالت پنجره مثل درب ماشین فولکس واگن باز و بسته می شود ، و به همین خاطر نیز به این نام مشهور است. کارکردی مشابه با پنجره ریلی و کشویی دارد اما در این حالت ابتدا پنجره ۱۲ سانت به سمت داخل می آید و سپس در ریل مخصوص خود قرار می گیرد. پنجره فولکس واگنی یک پنجره ریلی و کاملا عایق و استاندارد می باشد و جهت مصارف ویلایی بسیار مناسب می باشد.

۷- پنجره دوجداره آکاردئونی:

در این حالت پنجره مطابق با آکاردئون باز و بسته می شود.
در هنگام باز شدن پنجره کلیه لنگه ها به یک سمت جمع می شوند
و بر روی یک لنگه ثابت در یک طرف قرار می گیرد.
جهت یکسان کردن دو فضا این نوع پنجره بسیار مناسب می باشد.

۸- پنجره دوجداره لیفت اند اسلاید:

این نوع پنجره از مدل های کشویی و اسلایدینگ می باشد که عملکردی بسیار عایق دارد، و در ابعاد بزرگ مخصوصا با پروفیل آلومینیوم قابل تولید می باشد. پنجره لیفت اند اسلاید در حال حاضر تنها با پروفیل upvc آلمانی و آلومینیوم ترمال بریک قابل تولید می باشد و با پروفیل های upvc ایرانی قابل تولید نمی باشد. این نوع پنجره جهت فضاهای ویلایی بسیار مناسب می باشد.

انواع پنجره upvc تنکابن

 حرف آخر :

با توجه به وجود تنوع در انواع پنجره دوجداره، شما باید در انتخاب
پنجره دوجداره خود نوع کاربری و ابعاد مورد نظر خود را در نظر بگیرید ،
بعنوان مثال جهت ابعاد بزرگ پنجره بهتر است از مدل های آلومینیومی
استفاده نمایید و یا اگر با یک هزینه مناسب به دنبال یک پنجره کاملا عایق هستید پنجره upvc ویستابست را انتخاب نمایید.در این نوشته سعی بر این شد شما عزیزان با انواع پنجره های دوجداره آشنا نماییم تا براحتی بتوانید پنجره دوجداره مناسب خود را از نظر کاربری و نوع متریال انتخاب نمایید.

نمایندگی انواع پنجره upvc تنکابن | نماینده انواع پنجره upvc تنکابن | شماره تماس انواع پنجره upvc تنکابن | آدرس انواع پنجره upvc تنکابن | لوکیشن انواع پنجره upvc