ایمنی پنجره های یو پی وی سی

ایمنی پنجره های یو پی وی سی

ایمنی پنجره های یو پی وی سی

همانطور که روزها شروع به کوتاه شدن می کنند و شب ها طولانی تر می شوند، می تواند به زمان مهمی تبدیل شود تا اطمینان حاصل شود که پنجره های یو پی وی سی شما ایمن و ایمن هستند.

متأسفانه، جرایم مربوط به اموال در نتیجه بازگشت زمان به عقب افزایش می یابد. این به این دلیل است که مزاحمان احتمالی از شب های تاریک تر استفاده می کنند.

به همین دلیل بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که پنجره های شما تا حد امکان برای زمستان امن هستند. ایمنی پنجره های یو پی وی سی

ایمنی پنجره های یو پی وی سی

آیا پنجره های یو پی وی سی شما ایمن هستند؟

اول از همه، علیرغم اینکه این یک عامل ساده در امنیت خانه است، اگر فراموش کنید پنجره های خود را قفل کنید، بدون توجه به کوچک بودن پنجره، به طور خودکار در معرض خطر قرار می گیرند.

لعاب در پنجره های شما بخش بسیار مهمی از تصویر کلی در مورد امنیت است. شما باید به طور مرتب بررسی کنید که لعاب شما سالم است. اگر قسمتی از آن قدیمی، ترک خورده یا شکاف خورده باشد، می تواند به راحتی توسط یک سارق بالقوه جدا شود. ایمنی پنجره های یو پی وی سی

همچنین نگاهی به مشخصات ساخت شیشه، قفل و فریم بیندازید. از نظر امنیت عمومی داخلی، توصیه می شود حداقل مشخصات برای ساخت پنجره ها PAS24-2012 باشد. این به این معنی است که پنجره ها دارای رتبه عملکرد امنیتی تضمین شده است.

۴ راه برای کمک به اطمینان از ایمن بودن پنجره های upvc شما در زمستان

۱) دو جداره و سه جداره برای پنجره های یو پی وی سی

جداره دوجداره و سه جداره چیزی است که باید به طور جدی به آن توجه کرد. اگر شیشه های دوجداره یا سه جداره نصب نکرده اید، یا در مورد نصب آن مشکلاتی وجود دارد، این امر به ویژه مهم است.

شیشه های دوجداره و سه جداره سطوح فوق العاده ای از امنیت را فراهم می کنند. آنها دو یا چند مانع بین داخل خانه شما و هر سارقی که به دنبال نفوذ است ایجاد می کنند.

با توجه به اینکه شکستن پنجره‌های دو جداره و سه جداره بسیار دشوار است، احتمال اینکه آن پنجره‌ها مورد هدف قرار گیرند، به طور فزاینده‌ای کمتر می‌شود. همچنین گاز آرگون استفاده شده در بین هر شیشه اساساً به عنوان ضربه گیر عمل می کند.

۲) از عملکرد بهینه قفل ها اطمینان حاصل کنید

حتی ممکن است قفل کردن فعال پنجره‌هایتان یک شکست نباشد، اما در عوض شرایط خود قفل‌ها است. با گذشت زمان، قاب‌ها و قفل‌های شما ممکن است در معرض مشکلات مختلفی قرار بگیرند که می‌تواند عملکرد آنها را مختل کند.

حتی اگر قفل‌های پنجره‌های شما همانطور که باید کار می‌کنند، گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای افزایش ایمنی قاب‌های خود از آنها استفاده کنید. قفل‌های پین‌دار و قفل‌های گوه‌ای لولایی نمونه‌هایی از افزودنی‌ها به پنجره‌های شما هستند که می‌توانند برای افزایش امنیت بیشتر ایجاد شوند.

۳) تعویض پنجره های یو پی وی سی

شما باید به فکر تعویض پنجره های خود باشید، به خصوص اگر قدیمی هستند یا فریم های چوبی نصب کرده اید و چوب پوسیده شده است. بالا نگه داشتن عملکرد پنجره های خود برای اطمینان از ایمن بودن آن ها تا حد ممکن ضروری است.

آلومینیوم و یو پی وی سی دو گزینه عالی برای جایگزینی پنجره ها هستند که دارای مزایای متعددی برای افزایش امنیت شما هستند.

۴) اشیاء با ارزش را از دید عموم حذف کنید

ضروری است که سعی کنید وسوسه سارقان برای تحقیق در خانه خود را کاهش دهید. دور نگه داشتن اموال با ارزش تا حد امکان، کاری است که می توانید انجام دهید تا آنها را از پنجره های خود دور نگه دارید.

هرچه ارزش بیشتری در خانه شما ببینند، احتمال بیشتری دارد که امنیت و دوام پنجره های شما را آزمایش کنند.

امنیت پنجره های وین تک

در گروه پنجره سازان وین تک، محصولات ما به طور خاص با رعایت امنیت طراحی و تولید می شوند. هم پنجره‌های یو پی وی سی و هم پنجره‌های آلومینیومی ما از بالاترین استانداردهای امنیتی در صنعت برخوردارند تا خیالتان راحت باشد.

سیستم های قفل چند نقطه ای با کارایی بالا به صورت استاندارد  به طور ایمن نصب شده اند. بنابراین، خانه شما با خیال راحت از هرگونه مزاحم احتمالی محافظت می شود.