بهترین پنجره ها برای حفظ گرما کدامند؟

بهترین پنجره ها برای حفظ گرما

بهترین پنجره ها برای حفظ گرما کدامند؟

بهبود بهره وری انرژی خانه شما یک اولویت اصلی برای بسیاری از صاحبان خانه است. با بالا بودن قبض های گرمایشی، مردم به دنبال بهترین راه ها برای افزایش ظرفیت نگهداری گرمای خانه خود برای صرفه جویی در هزینه و ایجاد فضای زندگی گرم تر هستند. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از پنجره های کم مصرف است. بهترین پنجره ها برای حفظ گرما

بهبود بهره وری انرژی با پنجره های جایگزین

طبق آمار، ۱۸ درصد از گرمای یک ملک از طریق پنجره های آن از بین می رود. این نسبت بزرگی از اتلاف حرارت کلی از یک ساختمان است. همچنین چیزی است که به راحتی می توان آن را کاهش داد. با استفاده از شیشه های دو یا سه جداره با کارایی بالا، می توانید اتلاف گرما را از طریق پنجره های خود به میزان قابل توجهی کاهش دهید و ظرفیت نگهداری گرمای خانه خود را بهبود بخشید.

پنجره های تعویضی یک راه عالی برای بهبود عملکرد حرارتی خانه شما هستند. لعاب مدرن مجهز به شیشه کم E برای تنظیم پرتوهای خورشید طراحی شده است. این کار را با کاهش سطح نفوذ اشعه ماوراء بنفش به داخل ساختمان انجام می دهد و در عین حال به به دام انداختن هوای گرم تولید شده در داخل خانه کمک می کند. این بدان معنی است که شما نیازی به استفاده از گرمایش خود نخواهید داشت و به شما کمک می کند تا در صورتحساب های انرژی خود صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید. بهترین پنجره ها برای حفظ گرما

انواع پنجره برای افزایش عملکرد حرارتی خانه شما

بهترین پنجره ها برای حفظ گرما

در وین تک، انواع پنجره ها را نصب می کنیم. تمام سبک های پنجره ما به گونه ای طراحی شده اند که الزامات فعلی عملکرد حرارتی را برآورده کنند و تأثیر چشمگیری بر عملکرد حرارتی خانه شما خواهند داشت. ما به همه مشتریان خود پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی را پیشنهاد می کنیم که می توانند با شیشه های دو، سه یا ثانویه نصب شوند.

از نظر گزینه های شیشه ای، ما از برخی از جدیدترین فناوری ها استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریانمان بهترین انتخاب را در مورد تعویض لعاب دارند. برخی از بهترین گزینه های شیشه ای ما عبارتند از:

 پلانیترم – کنترل خورشیدی عالی برای حفظ گرما بهتر
آکوستیک – لعاب چند لایه برای کاهش انتقال صدا
کنترل خورشیدی – افزایش گرمای خورشیدی را برای فضای داخلی خانه راحت تر تنظیم می کند
ضد تراکم – دارای یک پوشش بسیار عایق برای کاهش میعان
برای اطلاعات دقیق تر در مورد طیف وسیعی از انتخاب های شیشه ما، صفحه گزینه های شیشه ما را مرور کنید.

تعویض پنجره ها یک راه بسیار موثر برای بهبود بهره وری انرژی خانه شما است. اگر می‌خواهید درباره شیشه‌های کم مصرف از وین تک اطلاعات بیشتری کسب کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید.