تفاوت درب های کامپوزیت و یو پی وی سی

تفاوت درب های کامپوزیت و یو پی وی سی

تفاوت درب های کامپوزیت و یو پی وی سی

همه درهای جلو به یک اندازه ساخته نمی شوند. تفاوت‌های زیادی وجود دارد، اما مسلماً مهم‌ترین آنها مواد یا موادی است که برای تولید آنها استفاده می‌شود. معمولاً درهای خارجی یا از یو پی وی سی، الوار، آلومینیوم یا کامپوزیت مواد مختلف ساخته می شوند. در این راهنما، ما درب های UPVC و کامپوزیت را با هم مقایسه می کنیم. تفاوت درب های کامپوزیت و یو پی وی سی

تفاوت درب های کامپوزیت و یو پی وی سی

درب کامپوزیت V uPVC
درب های کامپوزیت و یو پی وی سی دو نوع درب محبوب موجود در بازار هستند. با وجود گزینه های مختلف، تصمیم گیری برای انتخاب بهترین گزینه برای خانه شما دشوار است. درهای uPVC به دلیل مقرون به صرفه بودن و کاربردی بودن، در طول سال ها بر بازار تسلط داشتند. با این حال، درهای کامپوزیت در چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، زیرا صاحبان خانه های بیشتری به مزایای بی نظیر درب کامپوزیت پی می برند.

مواد درب کامپوزیت V uPVC

اگر تصمیم ندارید درب UPVC تهیه کنید یا درب کامپوزیت، به ما اجازه دهید تفاوت ها را توضیح دهیم. درب یو پی وی سی از پلی وینیل کلرید غیرپلاستیک ساخته شده است و به دلیل قابلیت اطمینان، مقرون به صرفه بودن، تعمیر و نگهداری کم و طراحی سخت، یکی از محبوب ترین درب ها است. از سوی دیگر، یک درب کامپوزیت از مواد مختلفی تشکیل شده است که ترکیب شده‌اند تا یکی از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین گزینه‌های درب موجود را ارائه دهند، با انواع گزینه‌های سفارشی‌سازی که همیشه در upvc در دسترس نیستند. هر دو گزینه‌های عالی هستند، اما گزینه‌ای که انتخاب می‌کنید به اولویت و اولویت شخصی بستگی دارد.

ویژگی ها و مزایای درب کامپوزیت

از امنیت بالا گرفته تا طول عمر طولانی، داشتن یک درب کامپوزیت سولیدور پیشرو در بازار که توسط آلبانی نصب شده است، مزایای زیادی دارد.

۱۲ محدوده سبک درب موجود است
هزاران ترکیب طراحی
پانل های شیشه ای تزئینی یا مات
گزینه ظاهر چوبی معتبر
پوشش فایبرگلاس مقاوم در برابر خش
ضخامت ۴۸ میلی‌متر، تقریباً ۱۰ درصد ضخیم‌تر از اکثر جایگزین‌ها
پوست GRP مقاوم در برابر ضربه
سیستم قفل چند نقطه ای Yale با کیفیت بالا
مطابق با استانداردهای امنیتی پیشرفته
چراغ های بالا و چراغ های جانبی سه جداره

ویژگی ها و مزایای درب یو پی وی سی

یو پی وی سی مقرون به صرفه ترین متریال هنگام نگاه کردن به درهای جدید است و با وجود قیمت پایین، هنوز چیزهای زیادی برای ارائه به خانه شما دارد.

گزینه های طراحی فوق العاده انعطاف پذیر
سطوح بازده انرژی باورنکردنی
شیشه های تزئینی، پانل های جانبی و چراغ های بالا موجود است
پانل های دو یا سه جداره
درب های جلوه چوب موجود است
۱۹ رنگ یو پی وی سی با رنگ آمیزی دوگانه اختیاری
بودجه پسند
تعمیر و نگهداری رایگان
قفل و قاب با امنیت بالا
لوازم سنتی و مدرن

بنابراین، آیا باید درب ورودی کامپوزیت یا یو پی وی سی را انتخاب کنید؟

بسیاری از صاحبان خانه ها به دلیل قیمت پایین و مزایای نگهداری کم، از یو پی وی سی حمایت می کنند. بعلاوه، با پیشرفت‌های فناوری طراحی، دوران محدود شدن به درب سفید uPVC گذشته است. صاحبان خانه اکنون انتخابی از رنگ های همه کاره، از جمله پوشش های چوبی و گزینه های دو رنگ دارند. اگر به دنبال یک درب ورودی مقرون به صرفه، کم مصرف و تقریباً بدون تعمیر و نگهداری هستید، جایگزینی درب جلو یو پی وی سی می تواند انتخابی برای شما باشد.

در حالی که درب های کامپوزیت ممکن است قیمت بالاتری نسبت به رقبای خود داشته باشند، باید در نظر داشت که صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش خطر سرقت به دلیل ویژگی های امنیتی پیشرفته ممکن است این قیمت را در دراز مدت جبران کند. همچنین ارزش در نظر گرفتن تأثیر یک درب کامپوزیت جذاب بر قیمت ملک شما در صورت آمدن برای فروش دارد – اگر خریداران بالقوه را از طریق دری که فوق‌العاده به نظر می‌رسد و محکم به نظر می‌رسد هدایت می‌کنید، ممکن است آنها را بسیار تمایل بیشتری پیدا کنید. برای ارائه پیشنهاد

تعویض درب های جلو از آلبانی

اگر می خواهید درب کامپوزیت یا یو پی وی سی مناسب برای خانه خود پیدا کنید، ما هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار داریم. با دانش تخصصی محلی از چلتنهام و استرود گرفته تا گلاستر و سرنسستر، ما می دانیم چگونه خانه شما را متحول کنیم. محصولات باکیفیت ما تضمین می کنند که خانه شما همیشه به بهترین شکل به نظر می رسد. امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید یک درب ورودی جدید چه کاری برای فضای شما می تواند انجام دهد.