درباره وین تک | نمایندگی وین تک مازندران | نماینده وین تک ۱

درباره وین تک

درباره وین تک

ما در وین تک رویکرد مشتری مداری ویژه ای داریم تا رضایت کامل آنها را جلب کنیم. هدف ما ایجاد یک رابطه بلندمدت با مشتری است، بنابراین همیشه ارزیابی می شود که آیا نیازهای مشتری برآورده شده و استانداردهای کیفیت را برآورده می کند یا خیر. درباره وین تک

درباره وین تک

درباره وین تک

WinTech بیش از نیم قرن تجربه و دانش در زمینه تولید مواد پلاستیکی به ویژه UPVC را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد. هدف وین تک تولید محصولات منحصر به فرد و باکیفیت برای تمامی زمینه های ساختمانی و استفاده در محیط های مسکونی و صنعتی است. در هر مرحله از ارتباط با مشتریان گرفته تا انتخاب مواد اولیه در ساخت و تولید تا تحویل نهایی، تلاش می کنیم تا دستیابی به بالاترین استانداردهای کیفیت بین المللی. درباره وین تک

درباره وین تک

وین تک از سال ۱۹۸۰ با استفاده از مواد اولیه با مشخصات استاندارد و بهترین تجهیزات شروع به تولید و ساخت پروفیل های UPVC کرد. همه چیز تحت مدیریت گروهی از تکنسین ها و دانشگاهیان مجرب و ماهر در مدیریت تولید و تضمین کیفیت محصول است.

ماموریت ما در WinTech

در وین‌تک، وظیفه اصلی ما ارائه محصول نهایی با کیفیت بالا است که مطابق با مشخصات و
استانداردهای بین‌المللی باشد که تمام نیازها و نیازهای مشتری را در هر کجا که باشد برآورده کند. به منظور ارائه خدمات فنی متمایز به بسیاری از مشتریان در جهان،

درباره وین تک

تمرکز ما بر روی نظارت بر مراکز
فروش و خدمات پس از فروش قرار گرفت، بنابراین پروفایل های وین تک به معتبرترین محصولات در بازارهای جهانی تبدیل شد.
وین تک دارای کارخانه های تولید UPVC در الجزایر، ایران، اوکراین، هند، آذربایجان، تونس، ترکیه و
سوریه است و همچنین دارای دفاتر فروش در ۵۴ کشور در سراسر جهان است.

سیاست کیفیت در WinTech

شعار کیفیت WinTech “رضایت مشتری” است و برای رسیدن به آن دو چیز وجود دارد که کل فرآیند
تولید در تمام مراحل آن به آن بستگی دارد:

مشخصات استاندارد بین المللی

با دستیابی به استانداردها و مشخصات بین المللی کیفیت و تولید، تغییر الزامات برای مواجهه با
شرایط اقلیمی و محیطی برآورده می شود و همچنین از مشکلات فنی که مشتری در ابتدا از آنها غافل می شود جلوگیری می کند.

الزامات مشتری

با مطالعه و بررسی خواسته های مشتری و در نظر گرفتن آنها در تمامی مراحل تولید، اطمینان
حاصل می شود که محصول نهایی مورد تایید مشتری قرار می گیرد، به ویژه با اتخاذ استراتژی ویژه مبتنی بر مشاوره مشتری، گفتگو با کارکنان فروش، ارائه تمامی گزینه های موجود برای محصول و نشان دادن معایب و مزایای هر گزینه و همچنین مزیت پرداختن به نیازهای متغیر مشتری با توجه به شرایط مختلف را به او اضافه می کند.