سازندگان درب و پنجره امیرکلا | سازنده درب و پنجره امیرکلا ۱

سازندگان درب و پنجره امیرکلا

سازندگان درب و پنجره امیرکلا | سازنده درب و پنجره امیرکلا ۱

بهترین سازندگان درب و پنجره امیرکلا | بهترین سازندگان درب و پنجره دوجداره upvc در امیرکلا | نمایندگی درب و پنجره دوجداره وین تک در مازندران

بهترین سازندگان درب و پنجره امیرکلا

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

مدیریت : مهندس حبیبی

آشنایی با بهترین تولید کننده درب و پنجره دوجداره UPVC

همانطور که می دانید امروزه به علت مزیت های بی شماری که درب و پنجره های upvc دارند، استفاده از آن ها روز به روز در حال افزایش می باشد. از جمله مزایای استفاده از نوع درب و پنجره کاهش مصرف انرژی، صرفه‌ جویی مالی در ازای کاهش هزینه قبض‌ ها، عایق بندی درب و پنجره، سادگی نگهداری از درب و پنجره یو پی وی سی و دوام و امنیت است.

سازندگان درب و پنجره امیرکلا

امروزه تعداد در و پنجره سازی های ساختمانی بسیار بیشتر از قبل شده است. درب و پنجره های آلومینیومی، PVC، درب و پنجره چینی فلزی، درب های سلطنتی و ضدسرقت همگی در این لیست قرار می گیرند. برای سفارش و خرید انواع و اقسام درب و پنجره دو جداره به بهترین مراکز درب و پنجره سازی در کشور مراجعه کنید.
بهترین سازندگان درب و پنجره باید به کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشند تا طول عمر محصولات را افزایش دهند.

سازندگان درب و پنجره امیرکلا

کدام پنجره دوجداره بهتر است؟ بهترین مارک پنجره دوجداره upvc کدومه؟ قیمت پنجره دوجداره چقدره؟ نصب پنجره دوجداره با کدوم برند بصرفه‌تره؟

اینها سوالاتی هستن که برای هرکسی که قصد خرید پنجره دوجداره داره، پیش میاد. برای دونستن این موضوع یه سری از فاکتورها رو بررسی کردیم و مقایسه ای براساس این فاکتورها انجام دادیم.

چطور یه برند خوب برای در و پنجره دوجداره انتخاب کنم؟

سازندگان درب و پنجره امیرکلا

رنگ ها و مدل های مختلف پنجره دو جداره

انتخاب یه برند خوب کار آسونی نیست؛ اما از طرفی با یه مقایسه کوچک بین برندها، میشه گزینه های مدنظر رو به خوبی انتخاب کرد. مقایسه باید همه جوانب رو دربربگیره و عادلانه باشه تا انتخابمون کامل باشه.

در این مقاله سعی شده برندها رو بر اساس بعضی مقادیر کمی و کیفی بررسی کنیم و با مقایسه اونها، یه دید خوب از انتخاب پنجره دوجداره رو بهتون ارائه بدیم.

قیمت در و پنجره upvc رو از در و پنجره ساز بگیر

برندهای پنجره دو جداره رو بر اساس چه معیارهایی مقایسه کردیم؟

سازندگان درب و پنجره امیرکلا

این ویژگی های شامل موارد زیر میشن:

  1. قیمت
  2. گارانتی
  3. تعداد پروفیل های در حال ساخت
  4. نمایندگی فروش

قبل از اینکه بریم سراغ مقایسه برندها بر اساس این معیارها، لازمه هر کدوم از این معیارهای چهارگانه رو بیشتر بشناسیم.

معیار اول: قیمت

قیمت شاید یکی از مهمترین ویژگی های مورد بررسی باشه. معمولاً اکثر افراد به سمت برندی با قیمت کمتر جذب میشن، مخصوصاً که اطلاعات کافی هم در مورد سایر مشخصات اون برند نداشته باشن.

بیشتر بودن قیمت یه برند نسبت به برندهای دیگه ناخودآگاه باعث جذب خریدار به سمت برند با قیمت کمتر میشه، مگه اینکه خریدار راضی بشه افزایش قیمت با سایر ویژگی‌ها رابطه مستقیم داره.

معیار دوم: گارانتی

بعضیا نظرشون اینطوره که گارانتی یه مورد اضافه است و فقط باعث افزایش قیمت میشه. اما همین که به جایی میرسن که از گارانتی محصولی که خریدن استفاده میکنن، خدا رو شکر میکنن که محصول با گارانتی خریدن.

سازندگان درب و پنجره امیرکلا

امیرکُلا یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان بابل و میان راه بابل و بابلسر واقع شده‌است. امیرکُلا طبق آمار سال ۱۳۹۵ دارای ۴۱,۴۷۱ نفر جمعیت می‌باشد و همچنین شهر امیرکلا دومین شهر بزرگ شهرستان بابل می باشد. مردم امیرکلا از قومیت طبری هستند[۱] و به زبان مازندرانی[۲] گویش می‌کنند.

این شهر به امیرکلای بابل نیز مشهور بود که به قولی در دههٔ ۱۳۸۰ نام آن به امیرشهر تغییر کرد.[۳]

پیشهٔ عمده مردمان این شهر شالیکاری و باغداری مرکبات و مهمترین محصول آن برنج، مرکبات و جاروب است.

این شهر به کشت کردن و درست کردن جارو مشهور است .

سازندگان درب و پنجره امیرکلا

شهر امیرکلا طبق آمار سال ۹۵ دارای ۴۱٫۴۷۱ جمعیت می‌باشد.[۴] مردم امیرکلا به زبان مازندرانی گویش می‌کنند.

سازندگان درب و پنجره امیرکلا

برخی نام امیرکلا را به امیر پازواری، از شاعران نامدار طبری سرای مازندران، منسوب کرده‌اند. بنابر برخی گفته‌ها، مدفن این شاعر طبری در این شهر قرار دارد.[۵]

سازندگان درب و پنجره امیرکلا

امیرکلا در دوره ی قاجار قریه‌ی آبادی بود و زمین‌های حاصلخیز و پرمحصولی داشت و درختان گردو، مرکبات و گل های ابریشم بر جای آن سایه انداخته بود. بیشتر جهانگردانی که در سفر به مناطق ساحلی مازندران در این دوره از امیرکلا عبور کرده‌اند می‌نویسند که این قریه‌ی بزرگ و آباد نیم فرسنگ طول دارد، از توایع بارفروش (بابل) و در اختیار شیخ الاسلام آن شهر است.

سازندگان درب و پنجره امیرکلا

این قریه، خانه‌های سفال پوش به رنگ سبز، راسته بازار، با دکان‌های بسیار، چند تکیه و مسجد، حمام قدیمی و میدانی بزرگ وجود دارند. این قریه از مراکز مهم کشت باقلا، کدو و کنف به شمار می‌رود. از مشاهیر این شهر می‌توان به آیت‌الله العظمی علی‌اصغر مازندرانی معروف به (علی اصغر مجتهد امیرکلایی مازندرانی)، مجتهد و عالم قرن سیزدهم ق، شیخ محمد پازواری ملقب به امیرپازواری، و آیت‌الله محمدمهدی امامی مازندرانی اشاره نمود. تاریخ تأسیس شهرداری آن سال ۱۳۳۲ بوده‌است.[۶]