طرح فرانسه وین تک قائمشهر | نمایندگی وین تک مازندران رتبه ۱

لولایی طرح فرانسه وین تک قائمشهر

طرح فرانسه وین تک قائمشهر | نمایندگی وین تک مازندران رتبه ۱

لولایی طرح فرانسه وین تک قائمشهر | در و پنجره لولایی طرح فرانسه در نمایندگی وین تک قائمشهر تولید انواع پنجره دوجداره upvc مشکی و طرح چوب وینتک | پنجره سازان وین تک تولید کننده انواع پنجره دوجداره upvc و آلومنیومی در مازندران میباشد

طرح فرانسه وین تک

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

طرح فرانسه وین تک  پنجره سازان وین تک 

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

۰۲۱-۲۸۴۲۸۲۵۲

مدیریت : مهندس حبیبی

طرح فرانسه وین تک قائمشهر

پنجره لولایی طرح فرانسوی دوجداره دارای خصوصیات مهم و بارزی است که برای مثال می توان سیستم پنج چنبر را نام برد که بسیار خوب تراش خورده و باعث کسب رتبه ++A در انرژی شده است . بین جداره ها به ۲۳ میلی متر کاهش و تنها ۸ میلی متر هم جهت هم پوشانی جهت برقراری هوا در این پنجره وجود دارد .

طرح فرانسه وین تک قائمشهر

سیستم بازشو پنجره دوجداره طرح فرانسوی به نحوی طراحی شده که هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارند . البته در موقع غیر ضروری میتوان یک لنگه را ثبات و از یک لنگه دیگر به عنوان بازشو استفاده نمود .

نکته بسیار جالب عدم استفاده از ستون و یا مولیونی در وسط این دو لنگه است .

پنجره لولایی دوجداره طرح فرانسوی دارای جذابیت و زیبایی های بیشماری است بازه گسترده ای که در انتخاب طرح و رنگ توسط شما وجود دارد این امکان را به شما می دهد تا پنجره خود را متناسب با طرح ، رنگ و چیدمان منزل و یا دفتر کار خود انتخاب کنید .

طرح فرانسه وین تک قائمشهر
طرح فرانسه وین تک

ویژگی ها و مزایی پنجره لولایی دوجداره طرح فرانسوی :

  • هر دو لنگه را میتوان باز و بسته نمود .
  • میتوان یکی از لنگه ها را به صورت موقت ثابت کرد و از لنگه دیگر به صورت بازشو استفاده کرد .
  • امکان نصب سیستم های تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی این پنجره دوجداره وجود دارد .
  • از پنجره دوجداره طرح فرانسوی می توان در نماهای بیرونی آپارتمان ها ، ساختمان های اداری و تجاری استفاده کرد .
  • به دلیل عدم وجود ستون در وسط قاب این پنجره می توان برای جابجا کردن وسایل از میان این دو لنگه پنجره یو پی سی استفاده کرد.

طرح فرانسه وین تک قائمشهر

قائم‌شهر (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) از پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای استان مازندران و شمال ایران و مرکز شهرستان قائم‌شهر است که در ناحیهٔ البرز مرکزی قرار گرفته و قبل از انقلاب ۱۳۵۷ آن را شاهی می‌نامیدند. قائم‌شهر قطب صنعت و صادرات در مازندران و از شهرهای مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران است.[۴]

طرح فرانسه وین تک قائمشهر

از دید ناهمواری‌های طبیعی، قائم‌شهر به دو ناحیهٔ دشتی و کوهپایه‌ایِ البرز تقسیم می‌شود و ۵۱ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. قائم‌شهر دارای اقلیم معتدل و مرطوب است.

طرح فرانسه وین تک قائمشهر

در بیشتر سال‌ها، فصل زمستان نیمی از کل بارش‌های سالانهٔ قائم‌شهر را تأمین می‌کند و تابستان نیز کم‌باران‌ترین فصل در قائم‌شهر است. بر مبنای آخرین داده‌های دقیق جغرافیایی بیشترین درازای قائمشهر ۸٫۶ کیلومتر می‌باشد؛ بنابر این یکی از بزرگ‌ترین شهرهای شمال ایران محسوب می‌شود.[۵] مردم قائم‌شهر از قومیت طبری هستند[۶] و به زبان مازندرانی صحبت می‌کنند.[۷] مردم قائم‌شهر به گویش قائمشهری که یکی از گویش‌های زبان مازندرانی است صحبت می‌کنند.[۸] بیشتر مردم این شهر رسماً مسلمان و شیعه دوازده‌امامی هستند.[۹]

 

طرح فرانسه وین تک قائمشهر

قائم‌شهر به عنوان یک شهر استراتژیک جغرافیایی که ارتباط تهران را با شمال و شمال‌شرقی از دو مسیر متفاوت جاده فیروزکوه و جاده هراز مرتبط می‌سازد دارای اهمیت ویژه می‌باشد. گفته می‌شود سالانه پنج میلیون مسافر از محور جاده فیروزکوه به قائم‌شهر تردد می‌کنند و از بندر بابلسر به مرز دریایی متصل می‌باشد.[۱۳][۱۴] این شهر یکی از مراکز گردشگری ایران به حساب می‌آید و دارای مجموعه‌ای از جاذبه‌های گردشگری است. برج طالقانی نماد قائم‌شهر است.

طرح فرانسه وین تک قائمشهر

قائم‌شهر از شمال به شهرستان جویبار، شهرستان سیمرغ و دریای مازندران، از جنوب به شهرستان سوادکوه شمالی، از شرق به شهرستان ساری و از غرب به شهرستان بابل محدود است.

طرح فرانسه وین تک قائمشهر

در گذشته شهرستان فیروزکوه و بخش‌هایی از شهمیرزاد، تا سال ۱۳۵۹ شهرستان سوادکوه و تا سال ۱۳۷۶ شهرستان جویبار و تا سال ۱۳۹۱ شهرستان سیمرغ، بخش‌هایی از قائم‌شهر بوده که به شهرستان تبدیل شدند، جمعیت قائم‌شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ نزدیک به ۲۰۴٬۹۵۳ نفر است که پرتراکم‌ترین شهر استان مازندران و بخش شمال ایران محسوب می‌شود. قائم‌شهر در ۳۶ درجه و ۲۸ دقیقه عرض شمالی تا ۵۲ درجه و ۵۳ دقیقه طول شرقی واقع شده‌است.[۱۵]