علت محبوبیت محصولات upvc

علت محبوبیت محصولات upvc

علت محبوبیت محصولات upvc

چرا پنجره های یو پی وی سی اینقدر محبوب هستند؟

uPVC مخفف پلی وینیل کلرید غیرپلاستیک شده است. همچنین به دلیل صلبیت و عدم انعطاف پذیری به uPVC صلب نیز معروف است. پنجره های UPVC الیتک به طور مشخص دوام بیشتری نسبت به PVC معمولی دارند که معمولاً برای لوله ها و قاب پنجره ها استفاده می شود. به طور گسترده ای به خصوص در کارهای ساختمانی استفاده می شود. در راه حل های ساختمانی Elitech، ما محصولات قوی و سخت ترین شرایط آب و هوایی تولید می کنیم. علت محبوبیت محصولات upvc

علت محبوبیت محصولات upvc

چرا uPVC ماده ترجیحی برای قاب های پنجره است؟

پنجره یو پی وی سی عملکرد و دوام عالی دارد. این محصول ماندگاری بالایی دارد و نیاز به نگهداری کمی دارد. یو پی وی سی متریال عالی برای پنجره های شماست. بخاطر راندمان حرارتی، عایق صدا و قیمت مقرون به صرفه آن شناخته شده است.علت محبوبیت محصولات upvc

پنجره های PVC با کیفیت بالا نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند و نگهداری از آنها بسیار آسان است. برای مقاطع قاب بزرگتر، از تقویت کننده فولاد گالوانیزه برای افزایش استحکام و دوام استفاده می کنیم. به لطف استاندارد کیفیت uPVC، با دانستن اینکه پنجره‌های شما تاب، پوسیده یا زنگ نمی‌زنند، آرامش خاطر را فراهم می‌کند.

مزایای استفاده از UPVC برای قاب پنجره چیست؟

استفاده از یو پی وی سی مزایای مفید زیادی دارد که آن را به ماده ای عالی برای قاب پنجره تبدیل می کند که بسیار بادوام و ماندگار است، به دلیل ارائه بالاترین سطح آسایش حرارتی در حال حاضر شناخته شده است.

کم هزینه: پنجره های یو پی وی سی به طور قابل توجهی ارزان تر از محصولات آلومینیومی و چوبی هستند و مزایای بیشتری را در ابعاد مشابه ارائه می دهند. هزینه ها بسته به کیفیت و ویژگی های پنجره ها می تواند متفاوت باشد، اما هنگام انتخاب پنجره های یو پی وی سی می توانید انتظار قیمت بسیار مقرون به صرفه تری را داشته باشید.

نگهداری کم: این ماده بسیار محبوب است زیرا به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد. در داخل چهارچوب ها و به جز نظافت چندین بار در سال، می توانید پنجره های خود را بگذارید تا از خودشان مراقبت کنند. بر خلاف چوب، یو پی وی سی به دلیل ماهیت بسیار بادوام مواد، در اثر پوسیدگی یا شرایط آب و هوایی آسیب نمی بیند. uPVC همچنین در ارائه عایق صدا عالی است و مطالعات نشان می‌دهد که می‌تواند صدای بیرون را تا ۷۰ درصد کاهش دهد.

عملکرد عالی: پنجره‌های وین تک بسیار کارآمد هستند، بنابراین نصب آنها می‌تواند به شما در کاهش هزینه‌های گرمایش و حفظ دمای محیط زندگی‌تان کمک کند. به دلیل دوام و استحکام، یو پی وی سی در مورد سیستم امنیتی خانه شما نیز بسیار قابل اعتماد است.

UPVC کجا استفاده می شود؟

محصولات uPVC بسیار متنوع هستند. آنها به طور گسترده ای استفاده می شوند، به ویژه در کارهای ساختمانی. از نظر ساختاری، لوله های آبیاری، لوله های فاضلاب، دریچه ها به طور گسترده ای در ساخت و ساز استفاده می شود.

در صنعت خودروسازی، استفاده از یو پی وی سی به عنوان برف پاک کن و تشک جلوپنجره استفاده می شود. پیدا کردن UPVC حتی در بخش پزشکی امکان پذیر است. بسته های سرم، دستکش های جراحی، کیسه های خون، همه با استفاده از uPVC ساخته شده اند. در ساخت وسایل مختلف منزل استفاده می شود. اغلب در تولید چرم مصنوعی، اسباب بازی، کفش و کارت های اعتباری استفاده می شود.