علت محبوبیت پنجره های UPVC

علت محبوبیت پنجره های UPVC

علت محبوبیت پنجره های UPVC

uPVC به دلیل کیفیت ها و مزایای بسیاری که ارائه می دهد، به طور فزاینده ای در بخش بهبود خانه محبوب و رایج شده است. علت محبوبیت پنجره های UPVC

علت محبوبیت پنجره های UPVC

یو پی وی سی چیست؟

uPVC مخفف پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده است، این یک مصالح ساختمانی پلاستیکی قوی و کم تعمیر و نگهداری است اما سبک وزن. به دلیل مزایای فراوانی که از جمله مقاومت قوی در برابر مواد شیمیایی، نور خورشید و اکسید شدن ناشی از آب دارد، به عنوان جایگزینی برای الوارهای رنگ شده به طور فزاینده ای در صنعت بهسازی خانه محبوب شد. علت محبوبیت پنجره های UPVC

مخصوصاً برای درب‌ها و پنجره‌های دوجداره ایده‌آل است زیرا هزینه کم و تعمیر و نگهداری پایینی دارد. UPVC همچنین می تواند برای محصولات سقفی مانند لوله های پایین، ناودان و فاسیا استفاده شود. UPVC همچنین به عنوان PVC و PVCu شناخته می شود، با این حال، همه آنها به یک مصالح ساختمانی پلاستیکی اشاره دارند.

علم پشت یو پی وی سی

UPVC اولین بار در سال ۱۹۳۵ تولید شد و ۵۰ سال است که برای مصارف صنعتی رایج بوده است. این ماده با کلرید سدیم تولید می شود که گاز کلر از طریق الکترولیز از آن به دست می آید. سپس از نفت یا گاز طبیعی برای ساخت اتیلن استفاده می شود. این کلر، اتیلن و وینیل کلر مایع را با هم ترکیب می کند. پی وی سی مخفف پلی وینیل کلرید – یک ترکیب شیمیایی از کلر، کربن و هیدروژن است. U مخفف unplasticised است – به این معنی که با افزودن مواد شیمیایی معروف به نرم‌کننده نرم نشده است.

پنجره های یو پی وی سی چیست؟

شکلی از پنجره هستند که از مواد یو پی وی سی ساخته شده اند. اعتبار مدرن و کارآمد حرارتی آنها منجر به تبدیل شدن آنها به یک ماده محبوب برای پنجره ها شده است – برای صاحبان خانه جذاب است زیرا مقرون به صرفه است، تعمیر و نگهداری پایینی دارد و یک عایق فوق العاده است. پیشرفت‌ها در طراحی به این معناست که پنجره‌های یو پی وی سی می‌توانند مانند چوب گرم به نظر برسند و در طیف وسیعی از رنگ‌ها و روکش‌ها باشند تا بتوانند کاملاً با انواع خانه‌ها – قدیمی یا جدید – مطابقت داشته باشند.

تعمیر و نگهداری کم آنها تضمین می کند که آنها برای سالهای آینده بهترین ظاهر را خواهند داشت و به خوبی روز نصب آنها خواهند بود.

چه سبک های پنجره یو پی وی سی را می توانید دریافت کنید؟

upvc به خودی خود بسیار سازگار است و در طول سال ها به طور مداوم توسعه یافته است تا سبک ها و رنگ های بیشتری را ارائه دهد.
در حال حاضر، تقریباً تمام سبک‌های پنجره را می‌توانید در یو پی وی سی دریافت کنید، در اینجا سبک‌های پنجره‌ای که ما در این ماده محبوب ارائه می‌دهیم آورده شده است:

پنجره یو پی وی سی
پنجره های ارسی کشویی یو پی وی سی
شیب و چرخش یو پی وی سی
پنجره یو پی وی سی بی
ویندوز سفارشی uPVC
شما می توانید جلوه های چوبی بسیاری را برای پنجره های یو پی وی سی خود مانند بلوط روشن و بلوط ایرلندی انتخاب کنید. یا می‌توانید از میان رنگ‌های محبوب مانند سبز و خاکستری Chartwell انتخاب کنید.

تفاوت بین پنجره های یو پی وی سی و پی وی سی چیست؟

پی وی سی اغلب توسط افراد در تجارت استفاده می شود و اگرچه آنها به یو پی وی سی اشاره می کنند، اما یک تفاوت فنی وجود دارد. نرم کننده های مورد استفاده در PVC (مثلا پلی وینیل کلرید غیرپلاستیک) مواد را سفت تر می کنند، اما باز هم، اغلب مردم در همه مشاغل از اصطلاحات “uPVC” و “PVC” برای توصیف یک چیز استفاده می کنند.