قیمت پنجره دوجداره وین تک محمودآباد

قیمت پنجره دوجداره وین تک پلور

قیمت پنجره دوجداره وین تک محمودآباد | محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره وین تک محمودآباد | قیمت پنجره دوجداره وین تک در مازندران | نمایندگی وین تک

قیمت پنجره دوجداره وین تک محمودآباد

هزینه ساخت پنجره دوجداره وین تک به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال ساختار پنجره مورد نظر ، روی قیمت پنجره دوجداره تاثیر مستقیم می گذارد . همچنین همانطور که می دانید پروفیل یو پی وی سی ، جزء مهم ترین و اصلی ترین قطعات تشکیل دهنده ی پنجره دو جداره وین تک می باشد .در نتیجه میزان استفاده از پروفیل روی قیمت نهایی این نوع پنجره تاثیر بسیار زیادی می گذارد .

همچنین در صورتی که طول پروفیل به کار رفته در پنجره وین تک ، زیاد تر باشد ، در نتیجه وزن آن نیز زیاد خواهد بود . بنابراین قیمت افزایش پیدا می کند .

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ – ۰۳۹۵۰۶۰۸۵۸۲ – ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷ – ۰۹۲۱۴۲۸۳۷۲۸

مدیریت مجموعه معین صنعت : حبیبی

گروه تولیدی و بازرگانی پنجره سازان معین صنعت حبیبی، نماینده تولید پنجره دوجداره UPVC با پروفیل های وین تک، هافمن، هوم لند،دیوا – آورتا و ویستابست می باشد.

پنجره دوجداره UPVC وین تک یکی از محبوب‌ترین و مورد توجه‌ترین انواع پنجره‌ها در بازار ساختمانی است. این پنجره‌ها با استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته ساخته می‌شوند تا از عمر طولانی، عملکرد عالی، و بهترین عایق حرارتی و صوتی باشند.

پنجره دوجداره UPVC وین تک یکی از محبوب‌ترین و مورد توجه‌ترین انواع پنجره‌ها در بازار ساختمانی است. این پنجره‌ها با استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته ساخته می‌شوند تا از عمر طولانی، عملکرد عالی، و بهترین عایق حرارتی و صوتی باشند.

شرکت پنجره المان به عنوان یکی از پیشروهای تولید پنجره‌های UPVC با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تیمی متخصص، محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی‌های مدرن ارائه می‌دهد. پنجره‌های دوجداره UPVC این شرکت با ترکیبی از عملکرد برتر و ظاهری زیبا، به انتخابی مناسب برای تأسیسات شما تبدیل می‌شوند.

پنجره دوجداره UPVC وین تک از طریق ترکیب بالانس عملکرد و زیبایی، به عنوان یک انتخاب مناسب در زمینه تأسیسات ویژه خانه‌ها و ساختمان‌ها معرفی می‌شود. این محصولات با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و تجربه‌ی مدیریت شرکت، بهترین عملکرد را در طول زمان تضمین می‌کنند. شما میتوانید در زیر لیست قیمت پنجره دوجداره را مشاهده کنید و در صورت نیاز و داشتن هرگونه سوال میتوانید با پشتیبانی و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت پنجره دوجداره وین تک و قیمت پنجره دوجداره upvc در مدل های مختلف

جهت برآورد دقیق پروژه خود می توانید ابعاد حدودی درب و پنجره مورد نظر را به تلگرام یا واتساپ دفتر ارسال نمایید و منتظر دریافت پیش فاکتور دقیق و طراح درب و پنجره های مورد نظرتان از سوی کارشناسان ما باشید و یا با دفتر فروش تماس حاصل نمایید و ابعاد خود را به تلگرام یا واتساپ دفتر معین صنعت حبیبی به شماره ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ ارسال نموده تا کارشناسان ما اطلاعات و قیمت درب و پنجره دوجداره را در اختیار شما قرار دهند.

نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند.

قیمت پنجره دوجداره upvc را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.

قیمت درب و پنجره دوجداره upvc برای ساختمان نوساز(در حال ساخت) با ساختمان هایی که درب و پنجره های قدیمی داشته و تصمیم به تعویض آن با درب و پنجره دوجداره upvc را دارند متفاوت می باشد.علت این تفاوت نوع فریم مصرفی و نوع نصب آن می باشد.

 

هزینه پنجره دوجداره UPVC وین تک محمودآباد

مبلغ پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک به موارد دیگری از قبیل فریم پروفیل مصرفی که می تواند نوسازی یا باز سازی باشد ،

ابعاد پنجره مورد نظر بر حسب متر مربع ، تعداد بازشو ها ، طول و مقدار شیشه ی مصرفی ، شیشه دو جداره یا سه جداره ، میزان پروفیل مصرفی و … بستگی دارد .

همچنین شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره وین تک و دریافت پیش فاکتور دقیق قیمت و طراحی پنجره مورد نظر ، با شماره تلفن های درج شده در این صفحه تماس بگیرید و از مشاوره ی کارشناسان ما بهره مند شوید .

 

قیمت پنجره دوجداره ضد صدا وین تک محمودآباد

قیمت پنجره دوجداره ضد صدا وین تک چقدر است؟ کجا می توانم این محصول را به یک قیمت به صرفه تهیه کنم؟

در دنیایی که هر روز پر سر و صداتر می شود، آرامش خاطر ارزشمندتر خواهد شد و در عین حال یافتن آن سخت تر می شود. چه ترافیک شهری بیرون از درب منزل شما باشد و چه بزرگراه پر سر و صدا در صد متری حیاط خلوت، یافتن یک مکان آرام حتی در داخل خانه تقریبا غیرممکن به نظر می رسد؛ اینجاست که عایق صدا وارد می شود. پنجره دوجداره عایق صدا همیشه یک راه حل ارزان نیست، اما همیشه ارزشمند است.

پنجره‌های دوجداره ضد صدا یکی از گزینه‌های مناسب برای کسانی هستند که به دنبال ایجاد آرامش و آسایش در داخل فضاهای زندگی خود هستند. این نوع پنجره‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های عایق‌صوتی و مواد با کیفیت، توانایی کاهش نفوذ صداهای محیطی را دارند.

شرکت پنجره المان به عنوان یکی از پیشروهای تولید و عرضه پنجره‌های دوجداره ضد صدا، با تجربه و تکنولوژی‌های پیشرفته، بهترین گزینه برای خرید پنجره‌ دوجداره وین تک را ارائه می‌دهد. شرکت ما با تمرکز بر کیفیت ساخت، ایجاد امنیت و آرامش در فضاهای داخلی را تضمین می‌کند و محصولاتی با عملکرد برتر و طراحی زیبا ارائه می‌کند. با انتخاب پنجره‌های دوجداره ضد صدا از شرکت پنجره المان، می‌توانید از مزایای آرامش و انتقال کمترین میزان نویز به داخل محیط خود لذت ببرید.

خرید پنجره دوجداره وین تک محمودآباد

برای خرید پنجره دوجداره وین تک با بهترین کیفیت و قیمت به صرفه می توانید روی ما حساب کنید. از آنجایی که این محصول دوام و طول عمر بالایی دارد، از نظر مقاومتی تا حد زیادی خیال مشتریان را راحتتر کرده است. پنجره های خانه شما ناقل اصلی آلودگی صوتی هستند و یک لایه نازک شیشه نمی تواند تقریباً به اندازه یک دیوار آجری یا یک سقف جلوی صدا را بگیرد.

قیمت پنجره دوجداره حفاظ دار وین تک محمودآباد

استفاده از پنجره های دوجداره حفاظ دار وین تک که عایق صدا، آلودگی، دما و رطوبت هستند، برای بسیاری از صاحبان خانه گزینه ای وسوسه انگیز است. چراکه، نصب آسانی دارند و قیمت پنجره دوجداره حفاظ دار نسبتا ارزان است.

درج های پنجره دوجداره حفاظ دار عایق صدا بسیار ساده است و همانطور که از نام آن پیدا است، آنها را در قاب پشت پنجره موجود قرار دهید. آنها را می توان به راحتی به داخل و خارج از خانه نصب کرد و علاوه بر عایق بندی بیشتر، تا ۷۰% باعث کاهش صدا می شوند. همچنین در مصرف انرژی و هزینه شما صرفه جویی می کنند.

قیمت پنجره دوجداره تا شو وین تک

قیمت پنجره دوجداره تا شو وین تک به عوامل مختلفی بستگی دارد و به یاد داشته باشید که اغلب قیمت‌ها فقط یک راهنما هستند و ۱۰۰٪ دقیق نخواهند بود. ما توصیه می کنیم به جای پنجره های جداگانه، چندین پنجره را برای کل خانه خریداری کنید؛ دلیل این امر این است که در هزینه ها صرفه جویی می کنید، زیرا اگر پنجره را به صورت جداگانه بخرید، ممکن است هزینه بیشتری برای آن بپردازید.

قیمت پنجره سه جداره وین تک

انتخاب پنجره سه جداره می تواند به طرز شگفت آوری دشوار باشد. اما کدام نوع پنجره بهترین است؟ آیا به تعویض پنجره سه جداره نیاز دارید یا دو جداره؟ تفاوت در چیست؟

پنجره های سه جداره از سه لایه شیشه تشکیل شده اند و مانند پنجره های دوجداره،دارای فاصله ای هستند که هر پنجره را جدا می کند تا آنها را یکنواخت نگه دارد. آنها همچنین دارای هوا یا گاز در بین شیشه ها می باشند که هر دو به پایدار نگه داشتن پنجره ها کمک می کند و در عین حال بهره وری انرژی را بهبود می بخشد و مانند یک مانع صوتی عمل می کند.

تفاوت قیمت پنجره سه جداره با دوجداره

همانطور که انتظار دارید، قیمت پنجره های سه جداره بیشتر از دو جداره است. هزینه می تواند با توجه به نرخ ارز و به اضافه نیروی نصب متغیر باشد. یک تخمین متوسط از اینکه قیمت یک پنجره سه جداره چقدر بیشتر است، در محدوده ۱۰ تا ۱۵ درصد قرار می گیرد. همچنین شیشه سه جداره به طور قابل ملاحظه ای قوی تر از شیشه های دوجداره یا تک جداره است. پنجره های دوجداره و سه جداره باعث افزایش بهره وری انرژی در سراسر خانه شما می شود.

لایه های اضافی شیشه که پر از هوا یا گاز هستند، انتقال انرژی را به شدت کاهش می دهد و خانه شما در زمستان گرمتر و در تابستان بسیار خنک تر خواهد بود. پنجره های سه جداره می توانند تا ۵۰ درصد بیشتر از یک پنجره تک جداره و تا ۲۰ درصد از یک پنجره دوجداره بازده انرژی بیشتری داشته باشند.

برای خرید پنجره سه جداره با بهترین قیمت می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دو جداره وین تک بدون تخریب

تعویض کردن پنجره های قدیمی با یک پنجره ی مدرن یکی از مواردی می باشد که بسیاری از ما به آن فکر می کنیم .

اما تخریب ، یکی از دغدغه های همه ی افرادی است که تمایل دارند پنجره قدیمی خود را تعویض کنند .

اما نکته ی جالب در تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره وین تک این است که ، هنگام تعویض هیچ تخریبی صورت نمی گیرد . و این تغییرات در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود .

اما باید توجه داشته باشید که این وظیفه را به دست افراد متخصص بسپارید . همچنین شرکت المان این تعویض را در کمترین زمان ممکن و بدون تخریب برای شما انجام می دهد .

 

مزایای استفاده از پنجره دوجداره وین تک

  1. کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه ی قبض برق
  2. جلوگیری از ورود آلودگی های محیطی و گرد و غبار به منزل به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی
  3. جلوگیری از ورود آلودگی صوتی به درون ساختمان به دلیل وجود عایق بودن قوی
  4. صرفه جویی در مصرف انرژی
  5. عدم نیاز به سرویس دوره ای و مکرر برای نگهداری رگلاژ و تنظیمات پنجره
  6. عدم تغییر رنگ و عدم نیاز به رنگ کاری
  7. مقاوم در برابر وارد شدن آب به درون ساختمان به دلیل وجود شیار های مخصوص تخلیه آب
  8. عدم تغییر رنگ در برابر نور شدید خورشید و تابش اشعه های مضر خورشید
  9. مقاوم در برابر حرارت و آتش سوزی و غیر قابل اشتعال
  10. عدم پوسیدگی و زنگ زدگی
  11. استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه های شدید
  12. امکان نصب انواع یراق آلات و امکان مهیا شدن حالت های مختلف باز شو ، به صورت تک حالته و دو حالته
  13. امکان نصب توری پلیسه جهت محافظت از ورود حشرات
  14. نظافت بسیار آسان
  15. قابلیت تعمیر و رگلاژ پنجره
  16. عدم آسیب رسانی به محیط زیست و قابل بازیافت و دوستدار طبیعت
  17. امکان نصب شیشه های دو جداره و سه جداره
  18. امکان تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دو جداره وین تک در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به تخریب
  19. زیبایی منحصر به فرد پنجره های دو جداره وین تک

محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک

با تماس با کارشناسان ما  و دادن اندازه پنجره های خود میتوانید استعلام قیمت پنجره دوجداره وین تک خود را پس از چند دقیقه دریافت نمایید.

انواع مدل های پنجره دوجداره وین تک

  1. پنجره دو جداره ثابت ( فیکس )
  2. پنجره دو جداره یک لنگه بازشو ( تک حالته )
  3. پنجره دو جداره یک لنگه بازشو ( دو حالته )
  4. پنجره دو جداره دو لنگه بازشو ( تک حالته )
  5. پنجره دو جداره دو لنگه بازشو ( دو حالته )
  6. پنجره دو جداره سه تیکه با دو لنگه بازشو تک حالته و کتیبه بالا
  7. پنجره دو جداره کشویی ( تک ریل )
  8. پنجره دو جداره کشویی ( دو ریل )

مقایسه پنجره دوجداره وین تک با پنجره دو جداره ویستابست

پنجره وین تک و پنجره ویستابست ، هر دو جزء بهترین و با کیفیت ترین انواع برند های پنجره هستند .

هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند ، که افراد می توانند با توجه به سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اند ، هر یک از این نوع پنجره ها را انتخاب کنند .

اما لازم به ذکر است که پنجره دوجداره وین تک ، دارای سابقه ی طولانی تری در بازار می باشد ، و

به عبارتی اعتبار بیشتری را کسب کرده است و این پنجره توسط کشور های پیشرفته تحت لیسانس مورد حمایت قرار گرفته است .

و در واقع از فناوری کشور های پیشرفته استفاده کرده است .

و این نوع پنجره روزانه به صورت انبوه تولید می شود .

به عبارتی رقابت با پنجره وین تک بسیار سخت است . همچنین برند وین تک یک برند ترکیه ای می باشد که در ایرادن نیز تولید می شود .
همچنین پنجره دوجداره ویستا بست طی مدت زمان ۳ سال توانسته به یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنجره دوجداره در ایران تبدیل شود .

تنوع محصولات این برند بسیار بالا می باشد و محصولات تولیدی آن ها در ۴۳ قالب عرضه می شود .

و برای تولید این نوع پنجره نیز تمامی استاندارد های بین المللی انجام می شود .

اگر بخواهیم از نظر قیمت این دو نوع پنجره را با هم مقایسه کنیم ، باید بگوییم که قیمت پنجره دو جداره ویستابست از قیمت پنجره دو جداره وین تک پایین تر می باشد .

همچنین یراق آلات سوار شده روی پنجره ویستابست ، پیچیده نمی باشد و نسبتا ساده است .

همچنین روی پروفیل ویستا بست و وین تک ، انواع شیشه های دو جداره و سه جداره نصب می شوند و هر دوی این پنجره ها دارای طرح ها ، حالت ها و مدل های متنوعی می باشند .

قیمت درب و پنجره UPVC وین تک

با توجه به نواسانات موجود در بازار به صورت دقیق میبایست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا بتوانند شما را در مورد قیمت پنجره دوجداره وین تک راهنمایی کنند.

قیمت پنجره دوجداره وین تک

یکی از شهرهایی که شرکت پنجره معین صنعت حبیبی در آن نمایندگی دارد شهر آمل میباشد که شما عزیزان میتوانید برای درافت قیمت پنجره دوجداره درآمل  با تماس بگیرید

شرکت معین صنعت حبیبی یک مجموعه تشکیل شده از تیم متخصص می باشد که انواع خدمات مربوط به پنجره دوجداره وین تک را انجام می دهد ، و محصولات با کیفیت که از بهترین متریال و مواد های روز دنیا ساخته شده اند را به فروش می رساند .

همچنین این مجموعه دارای کارشناسان زبده ای می باشد که شما را در جهت خرید بهترین و مناسب ترین انواع پنجره با توجه به موقعیت و شرایط ساختمانتان ، راهنمایی می کنند و  برای پاسخگویی و مشاوره دادن به شما در هر لحظه ، آماده هستند و در کنار شما هستند .

همچنین در صورتی که قصد تعویض پنجره های قدمی را با پنجره های دو جداره جدید را دارید، مشاوران ما جهت ارائه مشاوره و خدمات تعویض ، بهترین خدمات را به شما ارائه می کنند .

قیمت پنجره سه جداره وین تک

پنجره سه جداره یکی از خصوصیاتی که دارند اول از همه از دو یا چند لایه شیشه در کنار هم به صورت موازی قرار گرفته اند. در فضای لایه های آن با گازی خاص پر میشود.

 

مزایای شیشه سه جداره

یکی از مزیت های فوق العاده که پنجره های سه جداره دارند تقریبا ۴۰ متر مکعب گاز در سال برای شما عزیزان صرفه جویی میتواند به ارمغان بیاورد.

هم چنین  مزیت های زیر هم دارا میباشد.

  1. جلوگیری از هدر رفتن انرژی
  2. جلوگیری از آلودگی اصوات
  3. امنیت بیشتر نسبت به پنجره های تک جداره

شیشه های سه جداره از نظر تنوع به چه صورت هایی میباشد

  1. ساده
  2. رنگی
  3. رفلکس
  4. سکوریت
  5. لمینت

شیشه سه جداره ساده وین تک

این مدل از سه جداره از سه لایه شیشه فلوت ایجاد شده است

شیشه سه جداره رنگی وین تک

این مدل از شیشه از یک لایه ساده و رنگی ایجاد میشود

شیشه سه جداره رفلکس وین تک

این مدل از یک لایه ساده . یک لایه رفلکس ایجاد میشود خوبی که شیشه های رفلکسی دارند این میباشد که از ورود نور شدید جلوگیری میکنن .

شیشه سه جداره لمینت وین تک

این مدل از شیشه ها از سه لایه شیشه ساده تشکیل میشود که اندازه ضخامت آنها به طور معمول بین ۳ الی ۴ میلی متر میباشد.

قیمت نمایه های پنجره WINTECH

پروفیل های تولید شده در گروه کارخانه های WINTECH شامل پروفیل های UPVC ساخته شده در کارخانه های ایرانی و کارخانه های خارج از ایران است. کیفیت واقع در کارخانه مرکزی ، به طور منظم کنترل و کنترل می شود و به منظور کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در همه کشورها ، نظارت علمی و عملی دقیقی دارد و همیشه بهره وری واحدهای تولیدی را ماهانه با تجزیه و تحلیل دقیق گزارش می کند.

پروفیل های تولید شده در کارخانه در ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی ایران و کشورهای همسایه طراحی شده است و در فرمول بندی این پروفیل ها شرایط جوی حاکم در این کشورها از نظر حفظ کیفیت در نظر گرفته می شود. و پایداری این محصولات. مصرف پروفیل های UPVC تولید شده در کارخانه در ایران برای پروژه های ساختمانی در این کشور بهینه تر است و از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار خواهد بود.

قیمت پنجره کشویی دو جداره WINTECH

پنجره کشویی یا پنجره یکی از محبوب ترین انواع پنجره ها در بین آلومینیوم با مواد حساس به حرارت و UPVC است. قیمت پنجره کشویی با دو جداره WinTech نیز از پنجره های تک جداره بالاتر است. W260 استفاده می شود. این پروفیل دارای ۲ نوع است که ۱۰۷ ریل تک و محفظه تقویت شده و ۸۵ میلی متر برای یک جفت ریل است.

این پروفیل ها دارای لاستیک های خودبندی نیز هستند. پنجره دو کشویی Wintech باز شدن پنجره و استفاده از تهویه طبیعی برای خانه و استفاده آسان از طبیعت در فضای باز و خارج را تسهیل می کند. پنجره های کشویی به دلیل نوع ضد آب بودن از عایق کمتری برخوردار هستند.

 

تفاوت بین پروفیل های معمولی و لمینیت ها

پروفیل های پی وی سی معمولاً سفید هستند اما ممکن است به نمای ساختمان خود به رنگ دیگری احتیاج داشته باشید.

برای رفع این نیاز ، پروفیل های لمینت فروخته شده است.

قیمت یک پنجره لمینت یک لایه بیشتر از سفید است این پوشش ها که به پروفیل Upvc چسبانده شده اند ،

حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد از مبلغ نهایی پیش فاکتور شما را افزایش می دهد.

قیمت پنجره را با دو جداره WINTECH محاسبه کنید

در ادامه لیست قیمت پروفیل Wintech را آماده کرده ایم. محاسبه قیمت پنجره دو جداره بر اساس ۵ فاکتور:

پروفیل ، شیشه ، اتصالات ، نصب و نصب است. شما آماده ای.

ضمانت WINTECH شامل چه مواردی است؟

خدمات پس از فروش WinTech برای خریداران بسیار مناسب است. ضمانت WinTech پس از نصب به صورت کتبی به شما ارائه می شود. WinTech تنها نمایه بین المللی در ایران است.

این پروفایل به چندین کشور اروپایی و آسیای شرقی ارسال می شود. و آمریکای لاتین در سالهای اخیر با سرمایه گذاری شرکتهای خارجی صادر می شود ، نمایه WinTech در ایران و شهر آذربایجان یکی از بهترین و پرفروش ترین ها در جهان است ،

به همین دلیل خدمات پس از فروش گارانتی WinTech یا WinTech است.  از استاندارد ترین در جهان است. لطفا توجه داشته باشید که فقط نمایندگان رسمی حساب WinTech می توانند ضمانت یا ضمانت به Wintech ارائه دهند. فقط یک نماینده رسمی قادر به ارائه خدمات پس از فروش است.

انواع پنجره های وین تک

پروفیل های تولید شده یا همان انواع پنجره های Wintech شامل چهار دسته کلی است:

w700 ، w640 ، w260 ، pp640. پروفیل W640 یکی از پرفروش ترین انواع پنجره های وین تک با عرض ۶۰ میلی متر است و

شامل ۴ محفظه عایق می باشد. در طراحی آن در نظر گرفته شده است. این پروفیل دارای لاستیکی خودبند است. W700 سنگین تر از ۶۴۰ است که ۷۰۰ میلی متر عرض دارد و شامل ۵ دوربین طراحی شده برای عایق بندی است. W260 برای پنجره های کشویی.

آخرین نتیجه گیری هنگام انتخاب پنجره WINTECH؟

پروفیل WinTech یکی از پروفیل های قدیمی پنجره های دو جداره پی وی سی در ایران است ، این پروفیل از کیفیت مطلوبی برخوردار است و قیمت آن کمی بالاتر از قیمت پنجره هافمن است ، این نوع پروفیل ها معمولاً سفید و دارای رنگ سفید هستند. وجود دارد ، اما می توانید پروفایل WinTech را با رنگ های دیگر متناسب با نمای و ساختمان خود دریافت کنید.

این پروفیل دارای یک سبد محصول بسیار بزرگ است و یک قطعه منحصر به فرد دارد و برای انواع مدل ها با پنجره های دو جداره Upvc ساخته شده است. این پروفایل دارای گواهینامه German Real است که کیفیت و قدرت بالای این مارک معتبر را نشان می دهد.

خدمات پس از فروش پنجره دوجداره شرکت معین صنعت حبیبی

شرکت معین صنعت حبیبی، محصولات خود را گارانتی می کند همچنین گارانتی این مجموعه ، بدون قید و شرط می باشد

و به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می شود . همچنین در صورت بروز مشکلاتی برای پنجره شما ، کارشناسان ما بعد از بازدید ، بهترین پیشنهاد را جهت رفع مشکل به شما اعلام می کنند ، و خدماتی از قبیل تعمیر ، و رگلاژ پنجره دو جداره وین تک شما را انجام می دهند .

همینطور که می دانید رگلاژ پنجره ، نقش بسیار مهمی در عایق بندی ساختمان در برابر آلودگی هوا ، آلودگی صوتی و انتقال گرما و سرما به عهده دارد و در صورت وجود مشکلی در عدم رگلاژ شدن صحیح پنجره مشکلاتی برای ساختمان شما به وجود می آید ، تمامی این مشکلات با یک رگلاژ ساده به راحتی بر طرف می شوند و باعث می شوند تا از هدر رفتن انرژی تا حد بسیار زیادی جلوگیری شود .

بنابراین نگهداری صحیح از پنجره دارای اهمیت بالایی می باشد . و شما می توانید از تمامی این خدمات در این شرکت بهره مند شوید . همچنین متخصصان این مجموعه انواع تست های هوابندی و عایق بندی را انجام می دهند و از نحوه ی عملکرد صحیح پنجره ها مطمئن می شوند .

سپس ، بعد از انجام تمامی تست های لازم ، و تایید نهایی ، کار تحویل مشتری داده می شود . همچنین در صورت عدم رضایت مشتری از کار تحویل داده شده ، تیم پشتیبانی ، در کوتاهترین زمان ممکن جهت رفع مشکل ، اقدامات لازم را انجام می دهند .