قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی | پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک مازندران | قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی کشویی و لولایی در مازندران نمایندگی وین تک

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی در مازندران

سیستم‌های Thermal Brick windows به عنوان آخرین دستاورد صنعت آلومینیوم‌ سازی ضمن استحقاق ساخت در سایزهای بزرگ به علت داشتن لایه پلی آمید بین دو لایه آلومینیوم که ارتباط پروفیل از رویه بیرون با داخل را فک می‌کند تا حدود زیادی در برابر هوا، صدا و گرما عایق‌ بندی مؤثری دارند.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

تولید کنندگان تمایل دارند، محصولی بادوام‌ تر و با کیفت‌ تر نسبت به UPVC به بازار عرضه کنند. گرچه هزینه اولیه آن بیشتر است اما شما روی یک محصول مقاوم در برابر نمناکی و شرایط آب و هوایی خارجی سرمایه‌ گذاری خواهید کرد و نسبت به جایگزین‌ های دیگر، بهتر عمل می‌کند.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

آیا پنجره آلومینیومی مناسب منزل من به ویژه برای کاهش هزینه‌ها است؟

پنجره‌های آلومینیومی را می‌توان در ابعاد مختلف متناسب با انواع ملک اعم از قدیمی و جدید طراحی کرد. هیچ صاحبخانه‌ای نمی‌خواهد کیفیت خانه مدرن یا سنتی وی از دست رود که این امر با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و تزئین پنجره آلومینیومی، متناسب با زیبایی ملک فراهم می‌شود.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

کلیه رنگ‌ها و پروفیل‌های به کار رفته در محصولات پنجره سازان وین تک با کیفیت و اطمینان بالا حاصل شده و از عمر و ماندگاری بالا برخوردار است تا مجبور به خرید مجدد نشوید.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

کاهش هزینه‌های انرژی

پنجره‌های آلومینیومی در انواع طرح‌های جدید، دارای پلی آمید برای دستیابی به بالاترین استاندارد عایقی جهت محافطت گرما و عدم ورود هوا و صوت به داخل می‌باشد و همچنین پوششی از اکسید روی آن به کار رفته تا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دچار تباهی نگردد.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

در نتیجه شما با خرید یک پنجره ترمال بریک، میزان پولی که برای جهاز گرمایشی و گاز یا برق پرداخت می‌کنید، کاهش یافته و همچنان بها اولیه خود را در دراز مدت حفظ می‌کند.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

حفظ آرامش و ثروت خانه

یراق مورد استفاده در پنجره دو جداره آلومینیومی به گونه‌ای طراحی شده است که ورود افراد را از بیرون غیر ممکن می‌کند و به طور عاقلانه با سازوکار های قفل چند نقطه‌ای با ایمنی بالا ترکیب شده تا درجه ایمنی بالایی را پشتوانه نماید.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

همچنین قفل به گونه در قاب قرار گرفته تا متجاوزان به راحتی تانیی به شکستن آن نباشند. این یکپارچه‌ای در ساختار آن ضمن پایداری بالا، مطمئناً سرمایه‌گذاری گرانبها برای دارایی‌های شما ایجاد می‌کند.

محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

قیمت این نوع پنجره به طور دقیق قابل اعلام نیست ولی به صورت متر مربع و تحت تأثیر ابعاد و طرح پنجره محاسبه می‌گردد و عوامل مختلفی بر قیمت آن دخیل می‌باشد. برای مثال فلز آلومینیوم به کار رفته، شیشه‌ها، دستمزد سازنده و نصاب و … همگی بر هزینه نهایی شما اثر دارند.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

چنانچه خرید پنجره ترمال بریک به طور عمده برای یک ساختمان چند طبقه و چند واحده صورت گیرد، بهاء خرید پایین‌تر می‌آید.

وزن آلومینیوم خالص مصرفی

بعد از طراحی و مشخص شدن نوع پروفیل و نوع پنجره دو جداره، وزن پایانی Aluminium بر پایه وزن هر متر مربع و پرت شاخه‌ها برآورد و معین می‌شود. به عنوان مثال اگر وزن آلومینیوم مصرفی ۵۰ کیلو گرم و قیمت هر کیلو از آن ۴۰ هزار تومان باشد، با یک حساب و کتاب ساده می‌توان نرخ پروفیل مصرفی را در آورد.

قیمت پلی آمید

همانطور که می‌دانید آلومینیوم، فلزی رسانا بوده و گرما را به راحتی از خود عبور می‌دهد، از این رو برای پوشش دادن این نقص و نارسایی کردن فلز از یک تیغه پلی آمیدی بین سطح داخلی و خارجی پروفیل جهت عایقی نصب می‌شود. در این صورت به این نوع پنجره، Thermal break گفته می‌شود. برای محاسبه قیمت تیغه پلی آمید به کار رفته، قیمت آن را بر وزن کلی مصرفی ضرب می‌کنیم.

مخارج رنگ

پنجره آلومینیومی از نظر رنگ‌آمیزی و نحوه آن دارای تنوع بسیاری است که به سه روش پودری، پوشش آنادایز، و رنگ دکورال قابلیت و تنوع رنگ آمیزی دارد. رنگ پودری در انواع مختلف و هر رنگی به شکل پاششی طی حرارت ۳۵۰ درجه صورت می‌گیرد.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

در رابطه با پوشش آنادایز، طی یک عملیات شیمیایی یک لایه اکسیدی روی پروفیل کشیده شده تا ضمن افزایش مقاومت در برابر خوردگی و خراش، ظاهری زیبا به خود بگیرد.

ترمال بریگ آنادایز یکی از پر فروش‌ترین محصولات دو جداره می‌باشد. دکورال گونه‌ای از رنگ‌آمیزی پودری است که درون کوره الکترواستاتیک فرآیند دمورال روی قاب صورت می‌گیرد. قیمت رنگ نیز بر اساس هر کیلوگرم وزن آلومینیوم پنجره محاسبه می‌گردد.

قیمت یراق آلات

به طور کلی یراق آلات پنجره دو جداره شامل دو حالته، تک حالته، کشویی، کشویی – لغزشی نیمه اتوماتیک، تاشو و کشویی – لغزشی تمام اتوماتیک هستند. این یراق آلات مستحکم بوده و در درجه بالایی از نظر ماندگاری متریال قرار دارند. قیمت یراق آلات مورد استفاده بر حسب وزن و بار وارد شده بر لنگه و نوع آن از نظر کارکرد به طور جداگانه محاسبه می‌گردد.

مخارج شیشه

۹۵ درصد یک پنجره را شیشه تشکیل می‌دهد که به صورت دو جداره، عایق‌بندی ۹۰ درصدی را می‌توان از آن انتظار داشت. الباقی اتلاف انرژی از طریق درزبندی‌ها گرفته می‌شود. انواع شیشه دو جداره ساده، رنگی، رفلکس، سکوریت و لمینیت وجود دارد که هر کدام بهاء متفاوتی دارند.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

شیشه دو جداره دکوراتیو از نوع تزئینی ارزش و بهاء بالایی دارد که با توجه به درخواست معماران نما ارائه می‌شود.

مخارج تولید

بعد از تخمین زدن وزن Aluminium به کار رفته، قیمت تولید پنجره بر اساس هر کیلوگرم حساب می‌گردد. مثلاً اگر هزینه تولید هر کیلو گرم ۱۰ هزار تومان باشد، این عدد بر وزن نهایی ضرب و به سادگی بدست می‌آید. هزنیه‌های مونتاژ پنجره مانند هزینه‌های مربوط به لاستیک‌ها، پانچ، فیکسرچر و … شامل هزینه‌های تولید هستند.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

البته لاستیک‌ها به ویژه نوع EPDM به طور جدا حساب می‌گردد. در مجموع پس از بدست آوردن قیمت‌های فوق و تقسیم آن بر متر مربع پنجره، نرخ هر متر پنجره دو جداره آلومینیومی برآورد می‌شود.

برند پنجره دو جداره

برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که قیمت هر کدام از برندها متفاوت می‌باشد. در واقع یکی از فاکتورهای ماثر در تعیین نرخ پنجره دو جداره همین برند است.

محاسبه قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی با نرم افزار

شما کاربران گرامی میتوتنید ، جهت محاسبه نرخ نهایی یک پنجره، از نرم افزارهایی چون نوین طراح، وین سافت، UPVC Ercom 2000 و … استفاده کنید. کافی است عرض و ارتفاع پنجره را وارد کرده و سپس نوع و طرح و حالت باز شوی آن را مشخص کنید تا برنامه قیمت پایانی را با تفکیک اقلام مصرفی، ارزیابی و حساب کند.

 ولی برای راحتی و دانستن دقیق قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی و همینطور جزئیاتی مثل فرزکاری، جوشکاری و به طور کلی هزینه‌های دقیق نصب و تمام شده کار، توصیه می‌گردد از مشاورین و کارشناسان ما کمک بگیرید.