لمینت مشکی وین تک آمل

لمینت مشکی وین تک آمل

لمینت مشکی وین تک آمل | نماینده لمینت مشکی وین تک آمل رتبه ۱ مازندران | کارخانه تولیدی پنجره دوجداره upvc لمینت مشکی وین تک مازندران شرکت معین صنعت حبیبی

لمینت مشکی وین تک آمل

چهار رنگ اصلی لمینت شرکت وینتک : مشکی دو رو لمینت – مشکی تک رو لمینت – قهوه‌ای سوخته- طرح چوب بلوطی تیره- طرح چوب بلوطی روشن- که در بسیاری از ساختمان‌ها استفاده می‌گردد و شباهت زیادی به پنجره چوبی دارند.

لمینت مشکی وین تک آمل

محصولات تولیدی معین صنعت حبیبی نماینده وین تک به شرح زیر می باشد :
پنجره های دوجداره وینتک یک رو لمینت مشکی و دو رولمینت مشکی فول گالوانیزه سراسری با ایراق آلات ترک و آلمانی با ضمانت تعویض رایگان و شیشه دوجداره شرکتی پر شده از گاز آرگون با دو سال ضمانت بخار زدگی برای سفارش این محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

فاکتور ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

مدیرت  ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

 مشاوره  ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

 رسیدگی به شکایات ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

لمینت مشکی وین تک آمل

پروفیل لمینت از لحاظ ظاهری به سه دسته تقسیم می‌شوند.

  • بیرون لمینت
  • داخل لمینت
  • دو طرف لمینت

پنجره وین تک دوجداره upvc لمینت داخلی و بیرونی (یک طرف لمینت) از پروفیل‌های سفید استفاده می‌شود. اما در پروفیل‌های دو رو لمینت از پروفیل مغز قهوه‌ای و مشکی یا همرنگ لمینت استفاده می‌شود. در ادامه به تفاوت این دو می‌پردازیم.

لمینت مشکی وین تک آمل

لمینت مشکی وین تک آمل

لمینت همان فیلم های رنگی و طرح چوب هستند که روی پروفیل های سفید چسبنده می شوند. 
پروفیل های لمینت مخصوص در و پنجره های دوجداره با طرح چوب ساخته شده می شوند و شباهت بسیار زیادی به پنجره چوبی دارند.
پروفیل های لمینت مخصوص در و پنجره های دوجداره با طرح چوب ساخته شده می شوند و شباهت بسیار زیادی به پنجره چوبی دارند و علاوه بر زیبایی، ویژگی هایی بسیار خوبی نیز دارند.

لمینت مشکی وین تک آمل

پروژه های روکش شده یا لمینت به دلیل رنگ ها و طرح های متنوع از چوب هایی که بسیار مورد توجه قرار می گیرند. 
پروفیل لمینت مخصوص درب و پنجره‌های دوجداره، برای ایجاد طرح‌های تزئینی جهت نمایش طرح‌های چوب ساخته شده، و در کنار زیبایی زیبایی مانند ثبات رنگ در شرایط مختلف آب هوایی را نیز دارد.

لمینت مشکی وین تک آمل

درب و پنجره UPVC لمینت ، پروفیل هایی هستند که فویل های رنگی در روندی خاص و به وسیله ابزار مخصوص، روی آن ها به شکل جدایی ناپذیر چسبانیده و داری مقاومت بالایی در مقابل رطوب و خراشیدگی می باشد.

این پروفیل های رنگی در برابر خراشیدگی و سائیدگی عدم ریزش و ترک خوردگی، مواد شوینده، تابش مستقیم خورشید و باران های اسیدی و گرما مقاوم هستند.

 لمینت پنجره دو جداره

ساخت لمینت پنجره دو جداره به دو صورت انجام می شود:

    1. پنجره دوجداره یک رو لمینت
    2. پنجره دوجداره یک دو رو لمینت

پنجره upvc لمینت آمل

۱. تک رو لمینت : رنگ، تنها یک طرف سطح پروفیل را می پوشاند و خود در دو مدل : داخل لمینت و بیرون لمینت تقسیم بندی می شود که بر اساس نیاز هر پروژه می توان در و پنجره ای رنگی در نمای داخل یا خارج ساختمان داشت.در این حالت مغز پروفیل همچنان سفید است. که در صورت آسیب دیدگی به لایه رویی، جای آن را با رنگ می توان پوشاند.

پنجره upvc لمینت آمل

پنجره لمینت

۲. دو رو لمینت : هر دو طرف پروفیل رنگی بوده و همچنین مغز آن نیز دیگر سفید نیست و نزدیک به رنگ روکش لمینت خود است (به اصلاح به آن مغز قهوه ای هم می گویند)، از این رو در صورت خراشیدگی و یا جای پیچ ها و محل اتصال اجزا، همواره رنگی خواهد ماند.

پنجره upvc لمینت آمل

مشخصات پنجره لمینت

لمینت علاوه بر کارایی در طراحی و تنوع بخشی به نمای ساختمان، به عمر پنجره نیز کمک خواهد کرد. لمینت به دلیل خاصیت ضد خشی که دارد می تواند یک لایه ضد سایشی را بر روی درب و پنجره دوجداره ایجاد کند.یک لمینت استاندارد، ثبات رنگی دارد، مانند عایقی از در و پنجره در عوامل جوی، رطوبت و آفتاب محافظت کرده و طول عمر آن تا دو سال بالاتر برد، دوام و استحکام دارند و به راحتی نظافت می شوند.

پنجره دوجداره مشکی

هر رنگی را نمی ‌توان برای اجرا و تغییر رنگ پروفیل ‌های پنجره یو پی وی سی استفاده کرد، برای تغییر رنگ پنجره ‌ها قسمت خارجی ساختمان که در معرض باد و باران و نور خورشید و باران‌های اسیدی هستند، باید از رنگ بادوام و مقاوم استفاده کرد.

لمینت مشکی وین تک آمل

آمُل (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) یا آمِل (تلفظ مازندرانی) شهری در استان مازندران و مرکز شهرستان آمل است. آمل یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران، قطب صنعت و صادرات استان مازندران،[۴][۵] پایتخت برنج ایران،[۶] یکی از قدیمی‌ترین مراکز یک‌جانشینی جهان،[۷] از شهرهای مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران و از مهم‌ترین شهرهای مرتبط به علم در تاریخ معروف به شهر تاریخ و فلسفه است.[۸] مردم آمل از قومیت طبری هستند[۹] که ریشه در قوم تپوری دارند و به زبان مازندرانی سخن می‌گویند.[۱۰]

لمینت مشکی وین تک آمل

 پیشینه شهر آمل به زمان آماردها بر می‌گردد که قومی در جلگه مازندران بودند و در زمان فرهاد اشکانی به گرمسار تبعید شدند و تپوری‌ها که در کوهستان مازندران ساکن بودند جایگزین آنان در جلگه شدند.[۱۱] در تاریخ نوشتاری نیز، مانند شاهنامه و تاریخ طبرستان آمل از مراکز مهم اتفاقات ایران و طبرستان بوده‌است.[۱۲] روستای ورکه لاریجان در آمل طبرستان محل تولد فریدون پادشاه اساطیری ایران بود.[۱۳]

لمینت مشکی وین تک آمل

وَرِن تاریخی در آمل قرار داشت و ناحیه‌ای به نام وَرِن در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل قرار دارد.[۱۴] آمل در زمان زیاریان، علویان پایتخت ایران و در زمان اشکانیان یکی از مراکز ایران بود و در زمان افریدون تا زمان بهرام گور نیز آمل تختگاه و پایتخت ربع مسکون است.[۱۵] این شهر به دو منطقه شهری تقسیم می‌شود.[۱۶] آمل یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای استان مازندران است.[۱۷]

لمینت مشکی وین تک آمل

 شهر آمل[۱۸] در کنار ارومیه و گنبد کاووس یکی از سه قطب والیبال کشور می‌باشد.[۱۹] همچنین این شهر به نام‌هایی همچون شهر هزارسنگر، شهر آرش کمانگیر، شهر آماردها و همچنین به دلیل وجود قله دماوند به بام ایران شهرت دارد[۱۷]

 

error: محتوا محافظت شده است!!
تماس بگیرید