لولایی دو حالته بازشو وین تک عباس آباد

 لولایی دو حالته بازشو وین تک عباس آباد

 لولایی دو حالته بازشو وین تک عباس آباد | پنجره لولایی دو حالته وین تک در عباس آباد | پنجره لولایی دوجداره upvc دوحالته وین تک در نمایندگی وین تک مازندران | پنجره سازان وین تک بزرگترین تولید کننده انواع پنجره های دوجداره upvc در انواع طرح و رنگهای طرح چوب و مشکی با قیمت مناسب و شرایط عالی با بهترین کیفیت

 

پنجره لولایی دو حالته

 لولایی دو حالته بازشو وینتک عباس آباد

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک تولید کننده پنجره  لولایی دو حالته بازشو وین تک 

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

۰۲۱-۲۸۴۲۸۲۵۲

مدیریت : مهندس حبیبی

 لولایی دو حالته بازشو وین تک عباس آباد

پنجره لولایی دو حالت دوجداره به پنجره‌ای گفته می‌شود که دارای دو نوع باز شو باشد به صورتی که هم میتواند به صورت جانبی از سمت راست و یا چپ و هم از سمت بالا و یا پایین باز شود . قابل توجه است طراحی یراق آلات این نوع پنجره به گونه ایست که می تواند مزایا و ویژگی ها و هم چنین قابلیت های پنجره های یو پی سی را از نظر عایق بودن در برابر گرما و سرما و امنیت در بالاترین سطح ممکن ارائه نماید .

پنجره دوجداره لولایی دوحالته UPVC نوعی از پنجره لولایی است که حالت بازشو آن روی دو محور افقی و عمودی توسط یک دستگیره است. در واقع علاوه بر حالت لولایی که به صورت افقی یا از بغل باز می شود می توان با چرخش دستگیره به  سمت بالا پنجره را به صورت عمودی یا کلنگی (Tilt ) باز کرد.

 لولایی دو حالت بازشو وین تک عباس آباد

حالت بازشوی عمودی برای مواردی است که می خواهید فقط هوای محیط عوض شود . در این حالت پنجره به صورت کامل باز نمی شودو فقط امکان عبور هوا را به داخل اتاق ایجاد می کند. این ویژگی برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند یک حاشیه امن ایجاد می کند. مکانیزم ساخت این پنجره به گونه ای است که در برابر انواع فشارهای طبیعی مانند طوفان، گرد و غبار و آلودگی های صوتی مقاومت بسیار بالایی دارد.

در پنجره دو جداره لولایی تک حالته دستگیره در یک حالت قفل و در یک حالت باز شدن قرار دارد ولی در پنجره دو جداره لولایی دو حالته، یک حالت قفل و دو حالت باز شدن به صورت لولایی و عمودی وجود دارد.

این پنجره در هر مکانی که نیازمند این است هوا در آن جریان داشته باشد به کار می رود از آشپزخانه یک منزل تا محل های کاری مورد استفاده قرار میگیرد. این پنجره به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی در هر مکانی قابل استفاده می باشد.

 لولایی دو حالته بازشو وین تک

مزایا و ویژگی های پنجره لولایی دو حالته دو جداره  UPVC در عباس آباد

در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد.

دوام و طول عمر بالا و مقاومت در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی

بدون لرزش و صدا با استفاده از یراق آلات

وزن سبک و نصب راحت و سریع

عایق خوب و قوی صوتی

عایق قوی گرما و سرما

قابلیت شستشو دارد و کاملا بهداشتی است.

برای کودکان در هنگام باز و بسته شدن امنیت بالایی دارد.

به فضای کمی نیاز دارد.

یراق آلات زیر محور سش یا بازشو پنهان می شود.

قابلیت رگلاژ راحت

قیمت پنجره یوپی وی سی لولایی دوحالته

با توجه به نوع یراق آلات مصرفی در این نوع پنجره و با توجه با نیاز مشتری می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش سایت پنجره سازان وین تک نسبت به استعلام قیمت پنجره دو جداره لولایی دو حالته اقدام فرمایید تا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب بتوانیم رضایت شما را فراهم نماییم.

دو حالته بازشو وین تک عباس آباد

دو حالته بازشو وین تک عباس آباد