وین تک کیاکلا |  لولایی دو حالته بازشو وین تک کیاکلا رتبه ۱

 لولایی دو حالته بازشو وین تک کیاکلا

وین تک کیاکلا |  لولایی دو حالته بازشو وین تک کیاکلا رتبه ۱

 لولایی دو حالته بازشو وین تک کیاکلا | پنجره لولایی دو حالته وین تک در کیاکلا | پنجره لولایی دوجداره upvc دوحالته وین تک در نمایندگی وین تک مازندران | پنجره سازان وین تک بزرگترین تولید کننده انواع پنجره های دوجداره upvc در انواع طرح و رنگهای طرح چوب و مشکی با قیمت مناسب و شرایط عالی با بهترین کیفیت

 وین تک کیاکلا

 لولایی دو حالته بازشو وینتک کیاکلا

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک تولید کننده پنجره  لولایی دو حالته بازشو وین تک 

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

۰۲۱-۲۸۴۲۸۲۵۲

مدیریت : مهندس حبیبی

 وین تک کیاکلا

 لولایی دو حالته بازشو وین تک کیاکلا

پنجره لولایی دو حالت دوجداره به پنجره‌ای گفته می‌شود که دارای دو نوع باز شو باشد به صورتی که هم میتواند به صورت جانبی از سمت راست و یا چپ و هم از سمت بالا و یا پایین باز شود . قابل توجه است طراحی یراق آلات این نوع پنجره به گونه ایست که می تواند مزایا و ویژگی ها و هم چنین قابلیت های پنجره های یو پی سی را از نظر عایق بودن در برابر گرما و سرما و امنیت در بالاترین سطح ممکن ارائه نماید .

پنجره دوجداره لولایی دوحالته UPVC نوعی از پنجره لولایی است که حالت بازشو آن روی دو محور افقی و عمودی توسط یک دستگیره است. در واقع علاوه بر حالت لولایی که به صورت افقی یا از بغل باز می شود می توان با چرخش دستگیره به  سمت بالا پنجره را به صورت عمودی یا کلنگی (Tilt ) باز کرد.

 لولایی دو حالت بازشو وین تک کیاکلا

حالت بازشوی عمودی برای مواردی است که می خواهید فقط هوای محیط عوض شود . در این حالت پنجره به صورت کامل باز نمی شودو فقط امکان عبور هوا را به داخل اتاق ایجاد می کند. این ویژگی برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند یک حاشیه امن ایجاد می کند. مکانیزم ساخت این پنجره به گونه ای است که در برابر انواع فشارهای طبیعی مانند طوفان، گرد و غبار و آلودگی های صوتی مقاومت بسیار بالایی دارد.

در پنجره دو جداره لولایی تک حالته دستگیره در یک حالت قفل و در یک حالت باز شدن قرار دارد ولی در پنجره دو جداره لولایی دو حالته، یک حالت قفل و دو حالت باز شدن به صورت لولایی و عمودی وجود دارد.

این پنجره در هر مکانی که نیازمند این است هوا در آن جریان داشته باشد به کار می رود از آشپزخانه یک منزل تا محل های کاری مورد استفاده قرار میگیرد. این پنجره به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی در هر مکانی قابل استفاده می باشد.

 لولایی دو حالته بازشو وین تک

مزایا و ویژگی های پنجره لولایی دو حالته دو جداره  UPVC در کیاکلا

در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد.

دوام و طول عمر بالا و مقاومت در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی

بدون لرزش و صدا با استفاده از یراق آلات

وزن سبک و نصب راحت و سریع

عایق خوب و قوی صوتی

عایق قوی گرما و سرما

قابلیت شستشو دارد و کاملا بهداشتی است.

برای کودکان در هنگام باز و بسته شدن امنیت بالایی دارد.

به فضای کمی نیاز دارد.

یراق آلات زیر محور سش یا بازشو پنهان می شود.

قابلیت رگلاژ راحت

قیمت پنجره یوپی وی سی لولایی دوحالته

با توجه به نوع یراق آلات مصرفی در این نوع پنجره و با توجه با نیاز مشتری می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش سایت پنجره سازان وین تک نسبت به استعلام قیمت پنجره دو جداره لولایی دو حالته اقدام فرمایید تا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب بتوانیم رضایت شما را فراهم نماییم.

 وین تک کیاکلا

دو حالته بازشو وین تک کیاکلا

وین تک کیاکلا

کیاکلا یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز شهرستان سیمرغ است. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت این شهر برابر با ۸،۰۴۰ نفر بوده‌است.

وین تک کیاکلا

این شهر از محله‌های کیاکلا، دستکنده‌کلا، سرپل، سیدمحله، وازیمال، سوخت‌آبندان و شهرک شهیدبهشتی تشکیل شده‌است. فاصلهٔ این شهر تا قائمشهر ۱۴ کیلومتر، تا بهنمیر ۱۱ کیلومتر، تا جویبار ۱۳ کیلومتر، تا بابل ۱۵ کیلومتر و تا ساری ۲۴ کیلومتر است.[۱]

وین تک کیاکلا

واژه کِلا (kelā) دگرگون گشته واژه کَلاک (kalāk) و کَلات (kalāt) در مفهوم قلعه است، که در زبان مازندرانی به‌صورت کَلا (kalā) و کُلا (kolā)، و در زبان گیلکی و زبان تاتی کَلایه (kalaye) تلفظ می‌شود و در مفهوم دژ و آبادی مجهز به جایگاه دفاعی می‌باشد. این واژه در نام بیشتر روستاهای مازندران از رامسر تا گرگان، روستاهایی در شرق گیلان و در قسمت های شمالی قزوین شامل الموت دیده می‌شود.[۲] بر خلاف زبان فارسی، در زبان های خانواده ایرانی شمال غربی به مانند گیلکی و مازندرانی صفت بعد از اسم می‌اید، در نتیجه واژه کیا+کلا معادل ‘قلعه کیا’ در فارسی می‌باشد.

وین تک کیاکلا

نشانه‌های بر جای مانده از صفویه مانند امامزاده عبدالله قریه که از دربار صفویه در سده یازدهم مستمری نقدی و جنسی برای آن گرفته می‌شد و حتی پیشتر از آن تپه‌های بجامانده از هزاره اول قبل از میلاد همچون تپه اکوک و آغوزدین و همچنین وجود قلعه‌ای قدیمی در یکی از دهکده‌های کیاکلا نشان می‌دهد که مردمی در این دیار سکونت داشتند و این‌جا مرکز حکومتی بود و تدابیر سخت نظامی همانند دژی استوار برای آن وضع شده؛ و تپه‌های باستانی که به نام «دین» در جای جای این منطقه می‌باشد گواه این مطلب است.

وین تک کیاکلا

نشان‌های فرهنگی دیگر همانند مقابر و مشاهد افرادی همچون ابویعقوب بن یوسف بن الحکم بن یعقوب تنبلایی و آیت الله سید ابراهیم ثاقبی نجارکلایی و آیت الله سید حسن بهشتی سمناکلایی و از دیگر افراد سرشناس کیاکلا می‌توان به شیرزاد گرجی نژاد که مدیر مدرسه قدیمی کیاکلا در محله سرپل بوده اشاره کرد؛ منابع تاریخی موجود در بعد از ظهور اسلام تا حکومت قاجاریه، مطلب روشن و خاصی را دربارهٔ کیاکلا بیان نمی‌کنند. زیرا در قرون گذشته، شهرهای مازندران یا طبرستان به تعداد شهرهای فعلی نبوده‌است. اما آنچه به اختصار نقل می‌شود حاکی از آن است که کیاکلا از سال ۲۵۰ هجری قمری و شاید پیش از آن به صورت دهستان و بلوک بوده‌است.

وین تک کیاکلا

اردشیر برزگر در کتاب “تاریخ طبرستان” آنجا که در مورد شهرها و آبادی‌های بعد از اسلام توضیح داده‌است یکی از بخش‌های آباد را “رزمیخواست” می‌داند. رزمیخواست بخشی بوده از شهرستان بابل کنونی که تا سده سوم اسلامی در دست اسپهبدان مزمغانی بوده‌است، چنانکه ابن اسفندیار گوید:”… و مزمغان بن ونداد امید پیش از این محمد بن اوس (نایب خلیفه عباسی) به خشم… بود…

وین تک کیاکلا

چون کار حسن زید (داعی الکبیر ۲۵۰–۲۷۰ ق) قوت گرفت از بیشه بیرون آمد و به مامطیر (بارفروشده– بابل) رسید، روز پنجشنبه بیست و ششم شوال (۲۵۰ق) و مردم را با بیعت حسن زید دعوت کرد… حسن زید… پادشاهی رزمیخواست… به او سپرد و مثال داد که با ساری رود… (مصمغان) با حدود ساری رفت و به نوروز آباد (پوتم) لشگرگاه ساخت…”

وین تک کیاکلا

پوتم را امروز فوتم خوانند؛ و دهکده‌ای است میان دو ده جدید الاسلام و اسماعیل کلای بلوک کیاکلای میان دو شهر شاهی و بابل. دوری پوتم از کیاکلا ۱۲ و ساری ۳۳ و جاده شوسه ۵ کیلومتر و دارای ۲۵ خانوار و ۱۵۰ تن مردم. در سفرنامه شخصی که اهل روسیه بود آمده‌است که در سیدمحله مردمانی قوی هیکل و تنومند زندگی می‌کردند که به آبادکردن جنگلها و دامداری امرار معاش می‌کردند.