مضررات شیشه های دوجداره قدیمی

شیشه های دوجداره قدیمی

مضررات شیشه های دوجداره قدیمی

خانه‌ها در سراسر دنیا با شیشه‌های دوجداره ۱۰، ۲۰ یا گاهی حتی ۳۰ ساله مجهز شده‌اند. در حالی که این ممکن است مشکلی به نظر نرسد، مهم است که بدانید شیشه های دوجداره قدیمی می توانند تاثیر قابل توجهی بر سلامت و خانه شما داشته باشند.

شیشه های دوجداره قدیمی

۱٫ خانه پر سر و صدا

بیشتر پنجره‌های دوجداره مربوط به ۵ تا ۱۰ سال پیش با فاصله ۶ میلی‌متری بین دو جداره شیشه نصب می‌شدند. در شیشه های دوجداره مدرن، این شکاف معمولاً حدود ۱۶ میلی متر است. نتیجه این شکاف بزرگتر این است که پنجره ها می توانند از ورود صدای خارجی بیشتر به داخل جلوگیری کنند. این مهم است زیرا قرار گرفتن در معرض سر و صدای بیش از حد می تواند باعث ایجاد یک سری مشکلات سلامتی شود که از نظر شدت متفاوت است. از استرس خفیف گرفته تا بیماری های قلبی عروقی و وزوز گوش، اثرات قرار گرفتن در معرض صدا می تواند تاثیر چشمگیری بر سلامتی شما داشته باشد. اگر متوجه شدید که سر و صدا یک مشکل است، جایگزینی شیشه دوجداره می تواند راه حل باشد.

۲٫ عایق کمتر و هزینه گرمایش بیشتر

به سادگی، شیشه های دوجداره قدیمی خانه شما را مانند شیشه های دوجداره جدید عایق نمی کند. این امر به ویژه اگر به طور قابل توجهی پیر شده باشد صادق است. هر چه پنجره های ضعیف تری خانه شما را عایق بندی کنند، گرمای بیشتری می تواند از بیرون خارج شود. بنابراین، وقتی نوبت به گرم کردن خانه می‌رسد، باید گرمای بیشتری برای گرم کردن آن تولید کنید. البته، گرمایش هزینه دارد، بنابراین در نهایت هزینه بیشتری نیز خواهید داشت.

۳٫ تراکم و تشکیل کپک سیاه

برای اینکه چگالش ایجاد شود، دمای سطح شیشه باید کم باشد و غلظت بالایی از بخار آب در هوا وجود داشته باشد. از آنجایی که شیشه های دوجداره قدیمی تمایل به عایق کاری ضعیف دارند، دمای شیشه احتمالا پایین است. بنابراین شرایط ایده آل برای تشکیل رطوبت ایجاد می شود. مشکل تراکم بیش از حد این است که منجر به تشکیل کپک سیاه می شود. در صورت تنفس، کپک سیاه می تواند باعث مشکلات سلامتی قابل توجهی شود، از سردرد گرفته تا علائم سرماخوردگی و مشکلات آسم.

۴٫ پیش زمینه سرد

پیش زمینه یکی دیگر از مسائل رایج مرتبط با شیشه های دوجداره قدیمی است. پنجره های خشک نه تنها بازده انرژی خانه شما را کاهش می دهند، بلکه پیش نویس ها نیز خطرات سلامتی خود را دارند. به عنوان مثال، به خواب رفتن در هوا می تواند برای افراد بسیار جوان و بسیار مسن مضر باشد زیرا مقاومت آنها در برابر عفونت ها کاهش می یابد. با این حال، عاقلانه است که هر کسی که در معرض خطر عفونت خاص است از آنها اجتناب کند.

۵٫ پنجره های مه آلود که دید شما را خراب می کند

یکی از مشکلات رایج شیشه های دوجداره قدیمی تر این است که مهر و موم روی واحدها شکسته شده است. وقتی این اتفاق می افتد، گاز بی اثری که بین دو شیشه وجود دارد به بیرون نفوذ می کند. این نه تنها توانایی آنها در عایق کاری خانه شما را کاهش می دهد، بلکه به رطوبت اجازه می دهد راه خود را بین دو صفحه شیشه پیدا کند و باعث ایجاد تراکم شود. این باعث می شود که پنجره مه آلود به نظر برسد، دید شما را از طریق پنجره به شدت محدود و حتی خراب می کند.

برای نصب شیشه دوجداره، می توانید به گروه پنجره سازان وین تک اعتماد کنید. ما می توانیم هر شیشه تک یا دو جداره را جایگزین کنیم و انتخاب گسترده ای از سبک ها و متریال های پنجره را متناسب با هر ملکی داشته باشیم. با شماره ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ تماس بگیرید یا به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید و ببینید چگونه می توانیم امروز به شما کمک کنیم.