مواد UPVC چیست؟

مواد UPVC چیست؟

UPVC چیست؟

هنگام خرید درب و پنجره جدید یا جایگزین، مهم است که در مورد سبک، قاب و مواد تصمیم درستی بگیرید.مواد UPVC چیست؟

مواد UPVC چیست؟

مواد UPVC چیست؟

UPVC که به نام پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده نیز شناخته می شود، یک مصالح ساختمانی کم تعمیر و نگهداری است که به عنوان جایگزینی برای چوب رنگ شده، بیشتر برای قاب پنجره ها و رکاب ها هنگام نصب شیشه های دو جداره در ساختمان های جدید یا جایگزینی پنجره های تک جداره قدیمی استفاده می شود. کاربردهای بسیار دیگری از جمله فاسیا، سایدینگ یا بادگیر دارد. همین ماده تقریباً به طور کامل جایگزین استفاده از چدن برای لوله کشی و زهکشی شده است و برای لوله های ضایعات، لوله های تخلیه، ناودان ها و لوله های پایین استفاده می شود. این محصولات اغلب به طور جمعی در صنعت بهبود خانه به عنوان “Roofline” نامیده می شوند.

دانستی

آنچه خوب است بدانید، این است که UPVC جایگزین ارزان‌تری برای چوب و آلومینیوم گران قیمت است. این ماده به دلیل دوام آن و گزینه ای مقرون به صرفه یک ماده محبوب است. همچنین می توان آن را PVC و PVCU نامید.

استحکام شگفت انگیز، تطبیق پذیری و نگهداری کم ناشی از تولید با استفاده از پلیمر وینیل است که به اتم های کلر متصل است، بنابراین قاب پنجره ها در واقع پلاستیکی نیستند و می توانند به خوبی با فولاد کار کنند. این بدان معنی است که صاحبان خانه هزینه های مداوم بالایی نخواهند داشت.

چرا UPVC

در حال حاضر، تمام پنجره‌ها و درب‌های UPVC باید دارای رتبه‌بندی انرژی برای مطابقت با مقررات ساختمانی باشند و در انتخاب رنگ‌های جذاب و پوشش‌های چوبی چوبی موجود باشند.

اگر به دنبال بهره وری انرژی هستید، UPVC انتخاب مناسبی است، زیرا پنجره های UPVC دارای رتبه انرژی از نظر حرارتی بسیار کارآمد هستند. آنها به دلیل نوع مواد مورد استفاده در ساخت، رسانایی حرارتی بسیار پایینی دارند. این کار به همان راحتی که می تواند با برخی دیگر از مصالح ساختمانی انجام شود، خروج گرما را متوقف می کند.

مزیت اصلی تمام محصولات UPVC با کیفیت بالا این است که هرگز نیازی به رنگ آمیزی ندارند، به علاوه تنها تعمیر و نگهداری که واقعاً به آن نیاز دارند پاک کردن با یک پارچه مرطوب هر دو سال یا بیشتر است.