نماینده پنجره دوجداره رویان | نمایندگی وین تک مازندران ۱

نماینده پنجره دوجداره رویان

نماینده پنجره دوجداره رویان | نمایندگی وین تک مازندران ۱

نماینده پنجره دوجداره رویان | نماینده پنجره دوجداره مازندران رویان | شرکت معین صنعت حبیبی نمایندگی تولید انواع پنجره دوجداره upvc یو پی وی سی سفید و طرح چوب وین تک ما در نوع خود بهترین هستیم چون بهترین ها ما را انتخاب می کنند.

نماینده پنجره دوجداره رویان

شرکت معین صنعت حبیبی یکی از بهترین و معروف ترین شرکت در عرصه تولید درب و پنجره دوجداره در مازندران

معین صنعت حبیبی بهترین تولید کننده پنجره دوجداره با امکانات لازم برای یک کارخانه تولید پنجره دوجداره با کیفیت با فضای کافی برای تولید پنجره و دپوی پنجره upvc مازندران

ما در شرکت معین صنعت حبیبی همیشه آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما در خصوص خرید و یا تعویض پنجره‌های قدیمی هستیم.

۰۹۳۵۰۶۰۸۵۸۲ – ۰۹۳۹۱۲۱۸۵۸۲ – ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸ – ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ – ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

مدیریت : حبیبی

نماینده پنجره دوجداره رویان

شرکت معین صنعت حبیبی به عنوان یکی از بهترین و مهم ترین شرکت سازنده  و تولید کننده پنجره های دو جداره با استفاده از پروفیل های upvc وین تک و دیوا در جهت ارتقاء کیفیت صنعت ساختمان، تحقق سیاستهای بهینه سازی مصرف سوخت کشور، جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی و کاهش هزینه خانوار در سال ۱۳۸۰ تأسیس شد.

نماینده پنجره دوجداره رویان

معین صنعت حبیبی نمایندگی پنجره دوجداره UPVC و آلومینیومی، یکی از بزرگترین و مورد اعتماد ترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دوجداره upvc نوشهر می باشد.

نماینده پنجره دوجداره رویان

چه بخواهید در و پنجره‌های خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید ما می توانیم در و پنجره دوجداره upvc در طرح و رنگ مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.
بخش قابل توجهی از مشتریان درب و پنجره upvc را سازندگان ساختمان‌ها تشکیل می‌دهند.
۳۰% از کیفیت در و پنجره های دو جداره upvc بستگی به اجرای دقیق این بخش دارد.

ویژگی که معین صنعت حبیبی را متمایز می کند

تنوع رنگبندی پروفیل های ما به شما این امکان را می دهد تا در نصب و تعویض پنجره خود از این تنوع برای ایجاد زیبایی در محیط خود استفاده کنید و این پنجره ها دارای تمام ویژگی های فوق می باشد و ضمانت محصولات ما اصالت محصول را تضمین می کند.یراق آلات مصرفی با مارک معتبر و قطعات کامل و نصب توسط نصاب کارخانه با تجربه بالا و متریال با کیفیت از خصوصیات قابل ضمانت شرکت ماست

ویژگی محصولات معین صنعت حبیبی

درب و پنجره از مهمترین و اساسی ترین ملزومات مورد استفاده در ساخت و طراحی یک ساختمان می باشد که امروزه افراد دوست دارند تا از شیک ترین و مدرن ترین این ملزومات برای ساختمان های مسکونی و اداری خود استفاده نمایند.یو پی وی سی ها ضد آب هستند. آب قابلیت نفوذ به این مواد را ندارد. برای همین یو پی وی سی گرفتار خوردگی نمی شود.

نماینده پنجره دوجداره رویان

نماینده پنجره دوجداره رویان

از سویی دیگر، رطوبت نمی‌تواند به این ماده آسیب خاصی وارد کند. درب و پنجره UPVC هم از این ماده ساخته شده‌اند. این محصولات امروزه به میزان قابل‌توجهی در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نماینده پنجره دوجداره رویان

پنجره عایق به پنجره‌هایی گفته می‌شود که معمولاً با نام پنجره دو جداره یا شیشه دو جداره یا پنجره سه جداره شناخته می‌شوند. این پنجره‌ها از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند. پنجره‌های عایق دو یا سه قاب شیشه‌ای هستند که به وسیلهٔ هوا یا دیگر گازها برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند.

نماینده پنجره دوجداره رویان

واحدهای شیشه‌ای عایق با ضخامت شیشه ۳ میلی‌متر تا ۱۰ میلی‌متر (۱/۸” تا ۳/۸”) یا بیشتر در کاربردهای خاص ساخته می‌شوند. شیشه لمینت یا سخت شده ممکن است به عنوان بخشی از ساخت مورد استفاده قرار بگیرد. اکثر واحدها با ضخامت مشابه شیشه استفاده شده در دو قاب شیشه‌ای ساخته می‌شوند ولی کاربردهای خاص همچون کم کردن عایق صوتی یا کاربردهای امنیتی ممکن است به طیف وسیعی ضخامت برای ترکیب شدن در واحد مشابه نیازمند داشته باشند.

تاریخچه[ویرایش]

در سال ۱۸۶۵ در شهر نیویورک یک فروشنده شیشه اختراع کرد و این ابداع خود را به ثبت رساند وی در آن زمان اثبات کرد که شیشه‌های دوجداره می‌توانند در جلوگیری از انتقال حرارت به بیرون از ساخت نقش بسزایی را ایفا کنند.[۱]

لزوم استفاده[ویرایش]

امروزه آلودگی صوتی از سوی محافل دست اندرکار مانند سایر آلودگی‌ها نظیر آلودگی هوا مورد توجه قرار گرفته و استفاده از شیشه‌های چند جداره از مهم‌ترین روش‌های کاهش این آلودگی به ویژه در شهرهای بزرگ به‌شمار می‌رود. افزایش چشمگیر قیمت انرژی در سال‌های اخیر موجب گردیده‌است دست‌اندرکاران صنعت ساختمان به روش‌های کاهش اتلاف انرژی از سطوح خارجی ساختمان رو آورند.

لزوم استفاده

پنجره و شیشه‌های ساختمان مهم‌ترین بخش هدر دهنده انرژی به‌شمار می‌روند و استفاده از شیشه‌های دو و چند جداره به میزان قابل توجهی در کاهش اتلاف انرژی مؤثر است و در حد محسوسی هزینه‌های حرارتی و برودتی را کاهش می‌دهد.

نماینده پنجره دوجداره رویان

پنجره‌های عایق استاندارد، ضمن کاهش ۲۵ تا ۴۰ درصدی مصرف انرژی، آسایش حرارتی ساکنین ساختمان را فراهم می‌سازد. استفاده از درب و پنجره‌های UPVC با شیشه‌های دوجداره میزان صدا را تا ۴۰ دسی بل کاهش می‌دهد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره عبارت است از[ویرایش]

  • کاهش انواع هزینه مصرف
  • کاهش آلودگی صوتی
  • عدم نیاز به سرویس‌های نگهداری
  • عدم نیاز به رنگ آمیزی
  • عایق قوی در برابر صدا
  • عایق در برابر گرد و غبار
  • عایق در برابر گرما و سرما
  • مقاومت در برابر پوسیدگی و اکسیداسیون
  • مقاومت در برابر نفوذ آب و بارندگی
  • مقاومت و دوام بالا
  • انعطاف‌پذیری در برابر انواع بازشو
  • قابلیت نصب شیشه‌های چند جداره
  • قابلیت بازیافت

اجزای اصلی پنجره‌های عایق[ویرایش]

  1. قاب و بازشو پنجره
  2. شیشه سه جداره Low-e
  3. لاستیک درزگیر EPDM
  4. پروفیل گالوانیزه به عنوان استراکچر پنجره

مزایای پنجره‌های سه جداره[ویرایش]

  1. عایق مناسب در برابر گرما و سرما
  2. مانع نفوذ گرد و غبار، دود و آلودگی‌های محیطی
  3. عایق صوت تا ۵۵ دسیبل
  4. تنوع اشکال بازشو و شکل‌پذیری متناسب با معماری و فضای ساختمان
  5. مقاوم در برابر نور خورشید
  6. مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی
  7. قابلیت نصب یراق آلات استاندارد

درصد عایق صدا و کاهش آلودگی صوتی[ویرایش]

استفاده از شیشه دو جداره، سطح صدا را بین ۲۰ الی ۳۵ دسیبل کاهش می‌دهد. متوسط شدت سر و صدا در محیط‌های معمولی زندگی در شهرها در حدود ۶۰ الی ۷۰ دسیبل می‌باشد.

نماینده پنجره دوجداره رویان

از لحاظ علمی صدا با شدت ۶۰ دسیبل به عنوان صدای مزاحم و با شدت ۹۰ دسیبل مضر برای سیستم شنوایی و با شدت ۱۲۰ دسیبل بالاتر از آستانه تحمل بوده که خطرناک تلقی می‌گردد.

نماینده پنجره دوجداره رویان

استان مازَندَران (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) (به مازندرانیمازِرون اوستان؛ به اوستایی: 𐬨𐬀𐬰𐬀𐬌𐬥𐬌𐬌𐬀 ت.ت.‘mazainiia’) استانی به مرکزیت شهر ساری در شمال ایران و در ‌کرانه‌های جنوبی دریای کاسپین است و با استان‌های گلستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین و گیلان هم‌مرز می‌باشد.[۲]

نماینده پنجره دوجداره رویان

استان مازندران پیش از اسلام، تپورستان (به پارسی میانه) نامیده می‌شد که برگرفته از نام قوم تپوری (به یونانی: Τάπυροι ت.ت.‘تَپیری’) می‌باشد که پس از اسلام قوم تبری نام گرفتند و سرزمینشان تبرستان نامیده شد.[۳][۴][۵][۶]

نماینده پنجره دوجداره رویان

استان مازندران یکی از پرجمعیت‌ترین و متراکم‌ترین مناطق ایران از لحاظ جمعیتی است و دارای ۲۲ شهرستان می‌باشد. مازندران پر افتخارترین استان ایران در بازی‌های المپیک است.[۷]

نماینده پنجره دوجداره رویان

قله دماوند مرتفع‌ترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان آسیا و خاورمیانه در مازندران و در شهرستان آمل قرار دارد. باداب سورت ساری به عنوان دومین میراث طبیعی بعد از کوه دماوند در شهر ساری ثبت شده است.