نماینده پنجره upvc امیرکلا

نماینده پنجره upvc امیرکلا

نماینده پنجره upvc امیرکلا | قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی امیرکلا | قیمت پنجره درب و پنجره UPVC دوجداره ضد صدا | محاسبه قیمت درب و پنجره upvc وین تک | معایب پنجره یو پی وی سی

نماینده پنجره upvc امیرکلا

در کارخانه معین صنعت حبیبی پنجره های قدیمی با استفاده از پنجره های یو پی وی سی عایق تعویض می گردد. این کار بدون تخریب و در کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

تولید و نصب پنجره دوجداره upvc بازسازی و نوسازی بدون تخریب مستقیم از درب کارخانه با بهترین قیمت. فروش آنلاین و حضوری پنجره دوجداره با قیمت تولید کننده

بازسازی انواع پنجره به دوجداره یو پی وی سی بدون تخریب، قیمت رقابتی و مشاوره رایگان

نماینده پنجره upvc امیرکلا

ساخت و نصب پنجره دوجداره بازسازی و نوسازی بدون تخریب مستقیم از درب کارخانه با بهترین قیمت لطفا جهت استعلام قیمت با شماره هایی که درج شده تماس حاصل نمائید.

۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

۰۹۳۵۰۶۰۸۵۸۲

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

مدیریت : حبیبی

نماینده پنجره upvc امیرکلا

شرکت معین صنعت حبیبی بزرگترین تولید کننده پنجره upvc همواره آماده ارائه خدمات جهت استعلام قیمت پنجره یو پی وی سی همراه با توضیحات دقیق پروفیل استفاده شده در پنجره های UPVC و مشاوره رایگان در خدمت مشتریان خود می باشد.

نماینده پنجره upvc مازندران

نماینده پنجره upvc امیرکلا

(( دوستان و سروران گرامی قبل از اینکه زیادی پول خرج کنید، از مزایا، معایب و ویژگی‌های  پنجره PVC بیشتر آشنا بشوید))

نماینده upvc

عیب پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست از آنجا که پنجره دو جداره یو پی وی سی آخرین نسل از پنجره های تولیدی در دنیا می باشد

معایب پنجره یو پی وی سی چیست؟

معایب پنجره یو پی وی سی : در ابتدا شاید برای شما هم این سوال به وجود بیاید که اصلا این دسته از پنجره ها با رعایت تمامی اصول دارای معایبی هم هستند.

پنجره UPVC هم مانند تمام لوازم خانه و ساختمان از انواع پروفیل UPVCساخته می‌شود و اگر از جنس مرغوبی ساخته نشده باشد دارای

پنجره upvc

  • استحکام پنجره UPVC.

تغییر رنگ پروفیل تقلبی و نامرغوب
عدم آب بندی عایق بودن
عبور کردن صدا از شیشه دوجداره
یراق آلات بی کیفیت

بارزترین عیب پنجره upvc در آن است که در هنگام فروش یک پنجره یو پی وی سی قدیمی، به قیمت ضایعات پلاستیک خریداری می شود و ارزش ضایعاتی ندارد

پنجره upvc

یکی از دگر معایب این لست که در صورت پروفیل پنجره از کیفیت استانداردی تهیه نشده باشد و از مواد زاید و بازیافتی پی وی سی تهیه شده باد به مورور زمان موجب شکنندگی و یا تغییر به رنگ زرد خواهد شد
دقت و کیفیت کار های نصب شده تأثیر زیادی بر خاصیت عایق بندی پنجره دارد. یکی دیگر از معایب پنجره های uPVC ، مهر و موم بودن آنها است. تولیدکنندگان  پنجره های چوبی ادعا میکنند که قاب های چوبی دارای میکروپور هایی هستند که به گردش هوای تازه امکان می دهند.

پنجره upvc

پس ما نتیجه میگیریم هر کالا دارای مزایا و معایب متعددی می باشد که پنجره دوجداره upvc نیز از این حیث مبرا نمی باشد.

مزایا پنجره دوجداره upvc را بدانید

فواید پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست؟ · از پنجره های چوبی محکم تر و بادوام تر و عایق تر از پلاستیک های آلومینیومی. · تغییرات آب و هوا و دما بر آن تأثیر نمی گذارد
پنجره یو پی وی سی فواید زیادی دارد.با این حال،با سنجیدن مزایا و معایب هر گزینه،می توانید تصمیم آگاهانه ای در مورد اینکه کدام نوع پنجره یا درب برای خانه شما مناسب است، اگر به فکر نصب پنجره های یو پی وی سی برای خانه خود هستید،بهتر در مورد مزایا و معایب آنها بهتر بدانید.در این مقاله قصد داریم بیشتر به این موضوع بپردازیم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم.

مزایا پنجره دوجداره

پس ما به این نتیجه میرسیم که مزایا و معایب درب و پنجره UPVC دوجداره,کاهش آلودگی صوتی و میزان صدا در خانه,جلوگیری … مهم ترین مزیت پنجره یو پی وی سی همین جلوگیری از سروصداست.
اما اگر پنجره UPVC دوجداره یو پی وی سی شما به صورت استاندارد و اصولی تولید و نصب نشود نمی تواند همه مزایا را به شما ارائه دهد.
دیگر مزایا پنجره دوجداره upvc
 پنجره های ساخته شده با پروفیل یو پی وی سی در مقابل تغییرات آب و هوایی، باد و باران، تابش نور خورشید و مواردی از این دست به خوبی مقاومت می‌کند
به دلیل مقاومت بالایی که پنجره ساخته شده با پروفیل یو پی وی سی دارد، استفاده از این پروفیل در ساخت درب و پنجره سازی بسیار رایج است.

پنجره upvc

در حال حاضر پنجره های دو جداره در دنیای امروز شناخته شده اند و اغلب افرادی که ساختمان سازی می کنند در پی استفاده از این نوع پنجره ها هستند.
 پنجره های دوجداره یو پی وی سی با حفظ انرژی کمک شایانی به کاهش هزینه … شما را با انواع پنجره های دو جداره upvc موجود در بازار آشنا سازیم.

مقایسه قیمت پنجره آلومینیومی و پنجره upvc

در این مورد به خصوص قیمت پنجره آلومینیومی و پنجره یو پی وی سی باید بگوییم که پنجره‌های آلومینیومی به دلیل هزینه بالای مواد اولیه و تولید آن، گران‌تر از upvc هستند.

انواع پنجره upvc را بشناسید

درب و پنجره یو پی وی سی معمولا به صورت دو و سه جداره ساخته می‌شوند که این امر موجب عایقبندی مناسب آن‌ها در برابر نفوذ سرما و گرما، گرد و غبار و آلاینده‌های محیطی میشود. همانند پنجره های دوجداره upvc ، درب های یو پی وی سی نیز عایق بسیار خوبی در برابر آلودگی های صوتی، گرد و غبار، و گرما و سرما هستند .

پنجره upvc

به همین دلیل، در مراکز و موسسات و خانه‌های مختلف از انواع پنجره‌های یو پی وی سی استفاده می‌شود.
یکی از انواع درب و پنجره upvc ، پنجره دوجداره یو پی و ی سی مدل فرانسوی می باشد. پنجره یو پی وی سی فرانسوی یکی از زیباترین و پرکاربردترین پنجره ها در صنعت ساختمان می باشد

پنجره upvc

یوپی‌وی‌سی (به انگلیسیUPVC) مخفف کلمات (Unplasticized PolyVinyl Chloride) شکل سخت‌شدهٔ پلی وینیل کلراید است[۱] که در صنعت ساختمان اصلی‌ترین مادهٔ تشکیل‌دهندهٔ پروفیل یوپی‌وی‌سی (به انگلیسیPolyVinyl Chloride) است. این ماده حدود ۸۵ درصد آمیزهٔ اولیهٔ تولید پروفیل UPVC را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این ماده، مواد افزودنیِ دیگری نیز جهت ایجاد خواص موردنیاز به ترکیب اضافه می‌شود که عدم وجود آن‌ها یا تغییر میزان به‌کاررفته در فرمولاسیون می‌تواند محصول نهایی ساخته‌شده را به‌شدت تحت تأثیر قرار دهد.

پنجره upvc

تابش سرد از سطوح، عاملی است که می‌تواند موجب سلب آسایش حرارتی شود. درواقع، هر سطح، دمایی را که دارد به محیط تابش می‌کند؛ یعگر در مقابل سطح یخی با دمای صفر درجه قرار بگیرید، دمایی که احساس خواهید کرد ترکیبی است از دمای هوا و دمای یخ، که موجب می‌شود فرد، دمایی تقریباً نصف دمای هوا را احساس کند.

پنجره upvc

برای مثال، اگر دمای هوا در آن لحظه ۲۶ درجهٔ سانتیگراد ــ که دمای نسبتاً گرمی است ــ باشد، آن را ۱۳ درجه، یعنی سرد احساس خواهد کرد.

پنجره upvc

همین اصل در پنجره‌ها نیز رخ می‌دهد؛ به این دلیل که پنجره‌های آهنی با شیشهٔ یک‌جداره دماهای بیرون را به‌راحتی به داخل منتقل می‌کنند و برای مثال، در دمای ۵- درجه هوای بیرون دمای سطح شیشه در داخل به حدود صفر می‌رسد و در نتیجه مسئله مشابه ایستادن مقابل یک سطح یخ رخ می‌دهد، عکس این مسئله در تابستانهای گرم نیز تکرار می‌شود که خود موجب اتلاف شدید انرژی می‌گردد زیرا به ازای هر یک درجه تغییر درجه حرارت داخل مصرف انرژی ساختمان ۶٪ افزایش می‌یابد.

پنجره upvc

این بدان معنی است که در صورت تغییر ۵ درجه‌ای دمای داخل ۳۰٪ مصرف انرژی بیشتر می‌شود.در صورت استفاده از پنجره‌های یو پی وی سی که دارای شیشه‌های دوجداره با فاصله پر شده از گاز آرگون باشند، دمای سطح شیشه داخلی و پروفیلها تقریباً با دمای هوای اتاق برابری می‌کند. در نتیجه احساس حرارتی مطلوبتری در تابستان و زمستان برای ساکنین که گاهی در مجاورت پنجره‌ها نیز قرار دارند ایجاد می‌شود. درب و پنجره یوپی وی سی به عنوان درب و پنجره دوجداره نیز نامیده می‌شوند و این نامگذاری به دلیل استفاده از شیشه دوجداره است.

مزایای پنجره‌های UPVC

      1. دوام و استحکام بالا
      2. ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگکاری
      3. عایق بندی در برابر سرما و گرما
      4. عایق بندی در برابر آلودگی‌های صوتی و گردو غبار
      5. امکان ساخت و اجرای همه اشکال هندسی بدون محدودیت
      6. تنوع بسیار بالا در بازشوها
      7. امکان استفاده از یراق آلات الکترونیکی
      8. غیرقابل اشتعال
      9. متناسب با شرایط مختلف آب و هوایی
      10. مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی
      11. دوست دار محیط زیست (بدون سرب)

حالت‌های بازشو پنجره‌های یوپی‌وی‌سی[UPVC]

      1. حالت ثابت
      2. تک حالته
      3. بازشوی کلنگی
      4. دوحالته (تک حالته و کلنگی)
      5. حالت سایبانی
      6. مدل آکاردئونی
      7. دو لنگه بازشو (مدل فرانسوی)
      8. حالت کشویی
      9. مدل فولکس واگنی
      10. حالت محوری
      11. کشویی
      12. کمانی

تنوع رنگ پروفیلهای یوپی‌وی‌سی[UPVC]

رنگ پایه و خام پروفیلهای یوپی‌وی‌سی، به دلیل فرمولاسیون مواداولیه سفید رنگ می‌باشد با این حال پروفیلهای رنگی برای معماران و گروه‌های عمرانی یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره‌های قدیمی منزل خود با پنجره یوپی‌وی‌سی اقدام می‌کنند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی از لحاظ رنگ به دو دست کلی تقسیم می‌شوند:

پروفیل رنگ شده[UPVC]

پروفیل یوپی‌وی‌سی با استفاده از رنگ‌های مخصوص به صورت پاششی با ابزار، رنگ آمیزی می‌شوند. از ویژگی‌های پروفیل رنگی می‌توان ضد خش بودن، نظافت آسان و تنوع رنگ بالا (حدود ۱۹۰ رنگ) را نام برد.

پروفیل لمینت[UPVC]

این نوع پروفیل به دلیل طرح‌های برجسته و تزئینی رنگی مورد استقبال بسیاری از معماران قرار گرفته‌است. پروفیل‌های لمینت در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی، استحکام بالا و نظافت آسان را دارند.

پنجره دو جداره کشویی upvc

پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی امروزه در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می گردد تا برای مصرف کاربران آماده شود.
امروزه یکی از محبوب ترین انواع پنجره موجود در بازار ها ، پنجره upvc کشویی است.

پنجره دوجداره کشویی ریلی یکی از قدیمی ترین و پراستفاده ترین انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی است و افراد در فضاهای کوچک، از این مدل بازشو احساس رضایت دارند.
 پنجره کشویی جفت ریل دارای دو بازشو میباشد برای باز و بسته شدن و در نتیجه لنگه ثابت حذف میشود و هر دو باز شو به طور همزمان باز و بسته میشود.

مزایا پنجره UPVC کشویی

پنجره یو پی وی سی کشویی یکی از مدل‌های پنجره UPVC و آلومینیومی است، که طرفداران زیادی دارد و بسیار محبوب است.

در مجموع پنجره upvc کشویی برای نصب انواع پرده مانند پرده های کرکره ای مزاحمت ایجاد نمی کند. همچنین پنجره دو جداره کشویی هیچ گونه مزاحمتی برای محل نصب چوب پرده ندارد. از این رو پنجره کشویی یو پی وی سی بسیار مناسب برای خانه هایی است که پرده بسیار نزدیک پنجره است.

 پنجره upvc

انواع پنجره های کشویی upvc و آلومینیوم. پنجره یو پی وی سی کشویی به دو نوع تک ریل (مونو ریل) و جفت ریل تقسیم بندی می‌شود.
پنجره دوجداره کشویی ریلی یکی از قدیمی ترین و پراستفاده ترین انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی است و افراد در فضاهای کوچک، از این مدل بازشو احساس رضایت دارند.

مزایا پنجره کشوئی

پنجره های کشویی یو پی وی سی معمولاً دارای مزایای فراوانی می باشد که یکی از مزایای پنجره های کشویی upvc سبک بودن و نوردهی بالای این پنجره ها میباشد.
مزایای پنجره کشویی کارآیی انرژی کنترل تهویه نظافت و نگهداری آسان صرفه‌جویی در فضا طراحی منحصر به فرد از جمله مزایای این مدل پنجره میباشد

پنجره upvc

 در نتیجه هر یک از این دو نوع دارای مزایا و معایبی می باشند که برای انتخاب آنها باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد.
یکی از پنجره های دوجداره ریلی مربوط به پنجره دوجداره وینتک است که یکی از قوی ترین پروفیل های upvc مدل کشویی در بازار است.

نماینده پنجره

اگر می خواهید پنجره upvc کشویی خرید نمایید حتما یراق آن را roto آلمان انتخاب نمایید، چون تحمل وزن غلطک های آن تا ۲۰۰ کیلوگرم هستندقیمت پنجره کشویی

اصلی ترین عامل در تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc کشویی، نوع پروفیل کشویی مصرفی آن است چرا که حدود ٨٠ درصد قیمت تمام شده را پروفیل تشکیل می‌دھد.

معایب پنجره کشویی

عایق بندی حرارتی و صوتی کمتر آن نسبت به پنجره‌ھای بازشو

تمیز کردن سخت‌تر آن نسبت به پنجره‌ھای بازشو

طول عمر کمتر آن نسبت به پنجره‌ھای بازشو

قیمت بالاتر آن نسبت به پنجره‌ھای بازشو

پنجره upvc

یکی دیگر از معایب پنجره دوجداره ریلی محدودیت در اندازه و ابعاد آن است، به عنوان مثال پنجره دوجداره ریلی یو پی وی سی برای ابعاد بسیار بزرگ مناسب نمی‌باشد.

از معایب پنجره دوجداره ریلی ایجاد آلودگی صوتی است. این پنجره‌ها به دلیل عایق نبودن و وجود فضای بین ریل‌ها، هنگام وزیدن باد زوزه می‌کشند.

پنجره upvc

مهم‌ترین عیب پنجره دوجداره ریلی عایق‌بندی ضعیف آن نسبت به انواع پنجره‌های دوجداره می‌باشد، البته این پنجره‌ها نسبت به پنجره‌های معمولی عایق بهتری هستند. وجود منافذ بین غلطک و ریلی بودن این پنجره‌ها موجب شده است تا کاملاً عایق نباشند.