نمایندگی وینتک بلده

نمایندگی وینتک بلده

نمایندگی وینتک بلده

نمایندگی وینتک بلده | نمایندگی وینتک در مازندران بلده | لیست قیمت وینتک | لیست نمایندگی وین تک | قیمت پنجره دوجداره وینتک | قیمت پنجره های دوجداره وینتک | قیمت پنجره دوجداره ریلی وینتک

تلفن جهت پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

 مدیریت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

 مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

 رسیدگی به شکایات: ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

مدیریت : حبیبی

نمایندگی وینتک بلده

گروه پنجره سازان وینتک  دارای سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته، پنجره کشویی و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین قیمت پنجره دوجداره و دریافت مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

وجه تمایز ما

از جمله نکاتی که پنجره سازان نمایندگی وینتک بلده  را از سایر تولید کننده درب و پنجره upvc متمایز مینماید، فرایند تولید و نصب دقیق و استاندارد میباشد که این فرآیند در پنجره سازان وین تک با دقت و حوصله بسیار انجام میپذیرد.

دقت عمل بالا

پنجره سازان نمایندگی وینتک بلده  در تولید و نصب این محصول سالهاست فعالیت بسیار دقیقی را داشته و همواره سعی در بالا بردن دقت و کیفیت تولید و نصب درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی را دارد.

مشاوره حرفه ای

خدمات و مشاوره حرفه ای و کار ساز تیم تخصصی پنجره سازان نمایندگی وینتک بلده  همواره منافع مشتری را در اولویت قرار میدهد چراکه سود خود را در حفظ منافع مشتریان خود دنبال میکند.

نمایندگی وینتک بلده

عوامل تاثیر گذار در محاسبه قیمت پنجره دوجداره نمایندگی وینتک بلده

جدا از کیفیت و اندازه ساخت پنجره‌های دو جداره عوامل دیگری در محاسبه قیمت مورد توجه قرار می‌گیرد که در ادامه به صورت خلاصه به آنها اشاره می‌کنیم.

نوع و برند یراق آلات

با توجه به استفاده از قطعات مختلف در طراحی و ساخت پنجره‌های دو جداره، یراق آلات با کیفیت های ایرانی، آلمانی و ترک نیز قابل سفارشی سازی دارد.
یراق آلات کلنگی، تک حالته، کشویی، دو حالته، فولکس واگنی،آکاردیونی، درب سوئیچی و محوری از تنوع مختلف یراق آلات مورد استفاده در ساخت پنجره دو جداره می‌باشد.

شیشه چند جداره به جای دو جداره

با توجه به نوع عایق بندی و مقاومت بالا در برابر گرد و خاک، انتقال حرارت و برودت، جلوگیری از ورود صدای اضافی و نیز استحکام بالا در مقابل عوامل طبیعی در قیمت گذاری ساخت پنجره‌های دو جداره تاثیر گذار است.

ضخامت شیشه‌های سه جداره ۸ برابر نسبت به شیشه‌های معمولی از کیفیت بالا و قیمت بالایی برخوردار می‌باشد.

تنوع رنگ و طرح پنجره دو جداره

رنگ تمام پنجره های دو جداره سفید می‌باشد. اما برای تنوع بخشی رنگ های متنوع دیگری برای پروفیل‌ها موجود است که می‌توان به رنگ‌های طرح چوب یا لمینت اشاره کرد.

قیمت طرح‌های رنگی دیگر بین ۲۵ تا ۳۵ درصد گرانتر از مدل معمولی روی محاسبه قیمت پنجره دو جداره حساب می‌شود.

قیمت نمایندگی وینتک بلده

قیمتها بر اساس نوسان قیمت به روز می باشد و مشتریان عزیز باید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با شماره قسمت پیش فاکتور یا مشاوره تماس بگیرند

بعد از پذیرش قیمت و بستن قرارداد ۵۰/. درصد قرارداد پیش پرداخت و الباقی بعد از اینکه کلیه کالای سفارش داده شده پس از تولید و بارگیری از کارخانه و تحویل در محل تسویه حساب کامل خواهد شد سپس پنجره ها نصب و ریگلاژ و آب بندی شده تحویل مشتری داده میشود. کلیه کالای تولید شده ما ده سال ضمانت تعقیر رنک تعقیر شکل و شکستکی خواهد داشت که در قرارداد ذکر داده خواهد شد

مزایای سیستم های در و پنجره UPVC وینتک

بیش از ۳۳% از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق در و پنجره ها می باشد سیستم های در و پنجره وین تک دارای مزایا و محسنات بسیاری می باشد که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمانی خواهد بود.
سیستم های در و پنجره ساخته شده از پروفیلهای UPVC وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعدد به شرح ذیل میباشد که در نهایت موجبات ایجاد آسایش درهر ساختمانی را فراهم می آورد .

کاهش آلودگی صوتی
کاهش هزینه مصرف انرژی جهت تامین حرارت و برودت مورد نیاز
عدم نیاز به رنگ کاری و سرویس های مکرر جهت نگهداری
عایق در برابر نفوذ گرد و غبار به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و با طراحی خاص
مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و تعبیه شیارها و دریچه های تخلیه آب باران
عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید
دوام و استحکام بالا
غیر قابل اشتعال در آتش سوزی ها
مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و اکسیداسیون
نظافت آسان
سهولت و سرعت در نصب
امکان تعویض پنجره های قدیمی ( آهنی، چوبی و آلومینیومی) با درب و پنجره های UPVC وین تک در حداقل زمان و کمترین تخریب
نمایندگی وینتک بلده