نمایندگی پنجره وین تک مازندران

نمایندگی پنجره وین تک مازندران

نمایندگی پنجره وین تک مازندران

نمایندگی پنجره وین تک مازندران | نمایندگی وین تک در مازندران  | لیست قیمت وین تک | سایت وین تک | قیمت پنجره دوجداره وین تک در مازندران | نمایندگی وینتک در شمال

نمایندگی پنجره وین تک

تلفن جهت پیش فاکتور ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

تلفن مدیرت  ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

تلفن جهت مشاوره  ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

تلفن جهت رسیدگی به شکایات
۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

نمایندگی پنجره وین تک مازندران

نمایندگی وین تک مازندران در شمال موضوعی است که در این مطلب به آن می پردازیم. اگر شما به دنبال بهترین پنجره‌ دوجداره upvc و همچنین با کیفیت‌ترین این نوع درب و پنجره‌ها هستید ما به شما برند وین تک را با کمال میل پیشنهاد می‌کنیم.

برند وین تک توانسته با ارائه استانداردهای روز جهان، استفاده از انواع پروفیل سبک upvc، تنوع رنگی در محصولات خود سهم ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد.

درب و پنجره‌های upvc وین تک در انواع مختلفی قابل سفارش و تولید می‌باشد. بنابراین می‌توانید به آسانی دکوراسیون داخلی منازل خود را با نمای بیرون ساختمان هماهنگ بسازید.

نمایندگی درب و پنجره دوجداره وین تک مازندران

سالهاست ما به عنوان یکی از نمایندگان رسمی شرکت وین تک در ایران و بخصوص در مازندارن فعالیت داریم. و همواره سعی نموده‌ایم تا بهترین پنجره‌های دوجداره و سه جداره و با کیفیت‌ترین پنجره‌های upvc را با ارزان‌ترین قیمت روانه بازار کنیم.

نمایندگی پنجره وین تک مازندران

نماینده منتخب درب و پنجره upvc وین تک

مجموعه نمایندگی وین تک مازندران تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره upvc و آلومینیوم، توری پلیسه‌ و شیشه‌ دوجداره و سه جداره می‌باشد.پروفیل وین تک جزو بهترین پروفیل‌های موجود در داخل ایران می‌باشد که دارای گواهینامه RAL کشور آلمان می‌باشد.

 

پروفیل‌های تولید شده در کارخانجات ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران و کشور‌های همجوار طراحی گردیده.

خدمات نمایندگی وین تک مازندران

  • نصب شیشه دوجداره
  • پرده کرکره‌ای یزوله
  • نصب انواع توری برای پنجره
  • نصب انواع درب و پنجره دوجداره
  • ساخت پنجره‌های دوجداره مطابق با سلیقه و طرح ساختمان شما
  • تعویض درب و پنجرهای قدیمی شما  با پنجره دو  یا سه ‌جداره
  • و …

مجموعه نمایندگی وین تک مازندران در راستای ارتقا سطح کیفی صنعت ساختمان و برطرف کردن بی اعتمادی حاصل از عدم رعایت اصول کیفی و استاندارد‌های لازم در این عرصه با همت گروهی و در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، دانش فنی بالا و بهره گیری از تکنولوژی بروز بر آن شده است تا گامی بزرگ در این زمینه برداشته و خدماتی متمایز را ارائه نماید.

نمایندگی وین تک مازندران مجموعه‌ای از بهترینها در سطوح جهانی و داخلی از تولیدکنندگان پروفیل‌های upvc و محصولات وابسته گردآوری نموده است تا بتواند ماموریت خویش را به صورت کاملا حرفه‌ای به انجام رساند.

نمایندگی پنجره وین تک

پروژه‌های مج موعه نمایندگی وین تک مازندران

محصولات ما آرامش و راحتی را در کنار کاهش هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی به شما تقدیم می‌کند.
همچنین لازم به ذکره که مجموعه نمایندگی وین تک گلوگاه در زمینه تعمیرات درب و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت دارد و محصولات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

برای مشاهده نمونه کارهای ما به نمونه کارهای نمایندگی وین تک مازندران مراجعه نمایید.

نمایندگی پنجره وین تک

گارانتی پنجره دوجداره وین تک

پروفیل‌های تولیدی توسط کارخانه وین تک، در صورت استفاده و نگهداری صحیح دارای ۱۰ سال گارانتی در مقابل تغییرات رنگ و حالت بر اثر شرایط جوی و عوامل محیطی از جمله تغییرات دما، اشعه uv، و … می‌باشد.