وینتک مازندران آمل ۱ | معین صنعت حبیبی

وینتک مازندران آمل

وینتک مازندران آمل ۱

وینتک مازندران آمل | نمایندگی وینتک در غرب مازندران | نمایندگی وینتک در شرق مازندران | وینتک مازندران آمل | پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک upvc | شما دوستان با معین صنعت حبیبی نمایندگی وین تک در مازندران می توانید اطمینان در پرداخت تولید با کیفیت تحویل به موقع نصب سریع و ضمانت و خدمات پس از فروش را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید ما بهترین ها را به شما هدیه خواهیم داد.

وینتک مازندران آمل

معین صنعت حبیبی نمایندگی وینتک در مازندران موضوعی است که در این نوشته به آن می پردازیم. اگر شما به دنبال بهترین پنجره‌ دوجداره upvc ( یو پی وی سی ) و همچنین با کیفیت‌ترین این نوع درب و پنجره‌ها هستید تیم ما به شما پروفیل با برند وین تک را پیشنهاد می‌کنیم. این برند اروپایی در حال حاظر توانسته با ارائه استانداردهای روز جهان، استفاده از انواع پروفیل سبک upvc، تنوع رنگی در محصولات خود سهم ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد. درب و پنجره‌های upvc وین تک در انواع و اشکال هندسی مختلفی قابل سفارش و تولید می‌باشد. بنابراین می‌توانید به آسانی دکوراسیون داخلی منازل خود را با نمای بیرون ساختمان هماهنگ بسازید.

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

 جهت پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸
 مدیرت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸
دفتر مرکزی مازندران جهت مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷
مدیریت : حبیبی

معین صنعت حبیبی نمایندگی وینتک در مازندران آمل

مجموعه معین صنعت حبیبی با داشتن نمایندگی وینتک آمل و مازندران و استفاده از پروفیل های مرغوب گام بلندی در تولید درب و پنجره دوجداره برداشته است. ضمانت کیفیت در تولید و نصب و یراق آلات مصرفی را به بهترین شکل با معین صنعت حبیبی میتوانید تجربه کنید برای اثبات گفته های خود شما دوستان و سروران گرامی میتوانیید به صفحه اینستگرامو اپارات ما مراجه کنید.

معین صنعت حبیبی نمایندگی وینتک

شرکت صنعتی معین صنعت حبیبی تولید کننده درب و پنجره آلومینیوم ترمال بریک و یو پی وی سی در مازندران می باشد که توانسته نمایندگی رسمی وین تک در مازندران را داشته باشد.

وینتک مازندران آمل

یکی از پروفیل های شناخته شده در استان مازندران پروفیل وین تک می باشد. به دلیل تنوع بالای محصولات پروفیلی برند VINTECH، طرفداران زیادی در شمال کشور پیدا نموده است. با توجه به وجود سیستم کشویی تک ریل در پروفیل وین تک و علاقه مندی زیاد مردم آن منطقه به استفاده از سیستم کشویی، می توان نسبت به تامین نیاز اکثر سلایق در استان مازندران با پروفیل وین تک اطمینان حاصل نمود.

وینتک مازندران آمل

گروه تولیدی پنجره سازان وینتک معین صنعت حبیبی تولید کننده انواع سیستم درب و پنجره دوجداره با پروفیل UPVC، توری های جمع شونده و شیشه های دوجداره و سه جداره در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نمود.

نمایندگی وین تک 

تمام تلاش و کوشش تیم مدیریت و پرسنل در راستای کسب رضایت مشتریان و انجام صادقانه تعهدات می باشد و جهت تحقق این امر استفاده از بهترین مصالح و مواد موجود به لحاظ کیفیت چه در مورد محصولات و چه در مورد ماشین آلات در دستور کار پنجره سازان وین تک قرار گرفته است.

نمایندگی وین تک 

از جمله نکاتی که پنجره سازان وینتک معین صنعت حبیبی را از سایر شرکتهای تولید کننده درب و پنجره upvc متمایز مینماید، فرایند تولید و نصب دقیق و استاندارد میباشد که این فرآیند در پنجره سازان وین تک با دقت و حوصله بسیار انجام میپذیرد.

وینتک مازندران آمل

 خدمات و مشاوره حرفه ای و کار ساز تیم تخصصی نوین پنجره سازان وین تک معین صنعت حبیبی همواره منافع مشتری را در اولویت قرار میدهد چراکه سود خود را در حفظ منافع مشتریان خود دنبال میکند.

نمایندگی وین تک 

بزرگترین سرمایه این گروه، رضایتمندی کارفرمایان میباشد بدرستی که مشتریان خود، بزرگترین راهبران تولید کالا و خدمات میباشند و اینچنین است که ما همچنان پایدار و خدمتگذاری امین و صادق در صنعت ساختمان مانده ایم .

وینتک مازندران آمل

گروه پنجره سازان وینتک دارای سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته، پنجره کشویی و …جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین قیمت پنجره دوجداره و دریافت مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

وینتک مازندران آمل

استان مازندران

استان مازَندَران (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) (به مازندرانیمازِرون اوستان؛ به اوستایی: 𐬨𐬀𐬰𐬀𐬌𐬥𐬌𐬌𐬀 ت.ت.‘mazainiia’) استانی به مرکزیت شهر ساری در شمال ایران و در ‌کرانه‌های جنوبی دریای کاسپین است و با استان‌های گلستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین و گیلان هم‌مرز می‌باشد.[۲] استان مازندران پیش از اسلام، تپورستان (به پارسی میانه) نامیده می‌شد که برگرفته از نام قوم تپوری (به یونانی: Τάπυροι ت.ت.۳][۴][۵][۶] استان مازندران یکی از پرجمعیت‌ترین و متراکم‌ترین مناطق ایران از لحاظ جمعیتی است و دارای ۲۲ شهرستان می‌باشد. مازندران پر افتخارترین استان ایران در بازی‌های المپیک است.[۷] قله دماوند مرتفع‌ترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان آسیا و خاورمیانه در مازندران و در شهرستان آمل قرار دارد.

تاریخچه


مطالعات باستان‌شناسی در غار‌های کمربند و هوتو دزیست انسانی در مازندران را به حدود ۹۵۰۰ پیش از میلاد می‌رساند. مازندران کنونی بخشی از سرزمین گسترده‌تری است که در متون تاریخ از آن با نام فراشوراگر و پتیسخوارگر یاد کرده‌اند.

مازندران یکی از صنعتی‌ترین استان‌های کشور است. مازندران رتبه نخست گردگشرپذیری کشور ایران در اختیار دارد. با کشفیات دانشمندان در غار‌های هوتو و کمربند، گواهی بر زندگی انسان‌ها در ۷۵ هزار سال پیش از این بدست آمده‌است، علاوه بر این،  باستان‌شناسی در گوهر تپه که ثابت کرد مازندران و گلستان بیش از ۵ هزار سال پیشینه تمدن شهری دارند، مازندران را به یکی از مهترین پایگاه‌های باستان‌شناسی در منطقه خاورمیانه شناسانده‌است و آن در فرهنگ‌سازی و تمدن شهرنشینی مردم در ایران نقش مهمی را ایفا کرده‌است. استان‌های گلستان، سمنان،  تهران که باهم تشکیل مازندران بزرگ را داده بودند و هرکدام در سال‌های ۱۳۷۶، ۱۳۵۵، ۱۳۴۹ از مازندران جداشدند.