وینتک پنجره دوجداره بابلسر

وینتک پنجره دوجداره در قائمشهر

وینتک پنجره دوجداره بابلسر شرکت معین صنعت حبیبی نمایندگی پنجره دوجداره بابلسر تخفیف ویژه وین تک و کیفیت خوب را با معین صنعت حبیبی تجربه کنید لطفا جهت استعلام قیمت در و پنجره دوجداره در بابلسر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان دیوا

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

وینتک پنجره دوجداره بابلسر

شرکت تولیدی معین صنعت‌ حبیبی فروش و نصب انواع درب و پنجره و upvc توری پلیسه و آلومنیومی در مازندران نمایندگی تولید پنجره وین تک نمایندگی تولید پنجره دیوا نمایندگی تولید پنجره هافمن فعالیت کسب کار ما در زمینه تولید درب و پنجره به صورت ارثی بوده و پدر من از سال ۱۳۶۷ در این شغل فعالیت داشتن و الان نیز در قید حیات نیستند.

من نیز از سال ۱۳۸۰ در این زمينه فعالیت خود را شروع کردم و فرزند من آقا مهندس معین نیز وارد این کار شده و در کنار من فعالیت دارد و به عنوان مدیر و سرپرست کارخانه می باشد.

خودم در حال حاظر به عنوان مدیر فروش در دفترمان در خیابان امام رضا رضوان ۱۲ پاساژ داوودی فعالیت دارم و امیدواریم بتوانیم رضایت خاطر شما را به دست بیاوریم.

وینتک پنجره دوجداره بابلسر

حوضه فعالیت ما فعالان در کل شهرهای استان مازندران مانند ساری _ شیرگاه _ گلوگاه _ قائمشهر _ بابل _ بابل کنار _ بهنمیر _ جویبار _ سوادکوه _ پل سفید _ زیرآب _ فیروزکوه _ بابلسر _ فریدونکنار _ امیرکلا _ سرخرود _ محمودآباد _ آمل _ نور _ چمستان _ایزدشهر _رویان _ نوشهر _ چالوس _ کلاردشت _ کلارآباد _ عباس آباد _ تنکابن _ مرزن آباد _ رامسر _ سلمانشهر _ متل قو و …می باشد.

 

آدرس کارخانه ما آمل میدان هزار سنگر کمربندی محمودآباد ۵۰۰ متر جلوتر از بنکداران جنب سنگ فروشی احمدی در شهرک صنعتی صالحی می باشد.

 

خدمات که ما ارائه میدهیم : ساخت در و پنجره upvc در بابلسر | ساخت در و پنجره آلومنیومی در بابلسر | ساخت توری پلیسه در مازندران و شهر های اطراف | مرکز درب و پنجره upvc در محمودآباد | مرکز فروش درب آلومنیومی در بابلسر | تولید کننده درب و پنجره یو پی‌ وی سی در بابلسر | خرید پنجره آلومنیومی دست دوم در بابلسر | شرکت سازنده درب درب و پنجره آلومنیومی در بابلسر | ساخت در و پنجره upvc در محمودآباد | آلومنیوم کار در بابلسر | توری پلیسه در مازندران و شهرهای اطراف

پنجره های دو جداره در حال حاضر بهترین جایگزین پنجره های قدیمی هستند. پنجره دوجداره آمل دارای دو لایه شیشه با فضای هوایی بین آنهاست که عملکرد حرارتی و صوتی بهتری دارند.

قیمت پنجره دوجداره upvc در مدل های مختلف

قیمت های ذکر شده با ابعاد درون شکل می باشد،جهت برآورد دقیق پروژه خود می توانید ابعاد حدودی درب و پنجره مورد نظر را به تلگرام یا واتساپ دفتر ارسال نمایید و منتظر دریافت پیش فاکتور دقیق و طراح درب و پنجره های مورد نظرتان از سوی کارشناسان ما باشید و یا با دفتر فروش تماس حاصل نمایید و ابعاد خود را به تلگرام یا واتساپ دفتر به شماره ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸ ارسال نموده تا کارشناسان ما اطلاعات و قیمت درب و پنجره دوجداره را در اختیار شما قرار دهند.

نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند.

قیمت پنجره دوجداره upvc را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.

قیمت درب و پنجره دوجداره upvc برای ساختمان نوساز(در حال ساخت) با ساختمان هایی که درب و پنجره های قدیمی داشته و تصمیم به تعویض آن با درب و پنجره دوجداره upvc را دارند متفاوت می باشد.علت این تفاوت نوع فریم مصرفی و نوع نصب آن می باشد.