وین تک مازندران در محمودآباد

وین تک مازندران در محمودآباد

وین تک مازندران در محمودآباد

وین تک مازندران در محمودآباد | وین تک مازندران محمودآباد | وین تک در مازندران شمال ایران | نمایندگی درب و پنجره دوجداره upvc وین تک در مازندران شمال ایران | پنجره وینتک

نمایندگی وین تک مازندران در محمودآباد

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

تلفن جهت پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

تلفن مدیرت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

تلفن جهت مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

تلفن جهت رسیدگی به شکایات: ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

وین تک مازندران در محمودآباد

وین تک مازندران در محمودآباد

تعریف کوتا درباره پنجره وین تک

با تحقیق و بررسیدر مورد انواع پروفیل پنجره دو جداره Upvc معروف در داخل کشور، قطعاً نام پروفیل وین تک به گوشتان رسیده است. این پروفیل از طریق کارشناسان صنعت ساختمان، تولیدکنندگان درب و پنجره و مصرف‌ کنندگان از جهات گوناگون بررسی شده و از نظر عدم بروز مشکل، تغییر فرم و رنگ جز برترین پروفیل‌های ایران است.

وین تک مازندران در محمودآباد

وین تک مازندران در محمودآباد

وین تک مازندران در محمودآباد

پنجره دوجداره وین تک با ساختی استاندارد دارای کیفیت و طول عمر مفید و بالایی می باشد. قیمت پنجره وین تک نسبت به پنجره هافمن و دیوا و دیگر پروفیل های بازار بالاتر و از پنجره ویستا بست پایین تر می باشد.

وین تک مازندران در محمودآباد

وین تک مازندران در محمودآباد

اختلاف پروفیل معمولی با لمینت

پروفیل های upvc به صورت معمول سفید هستند اما ممکن است با توجه به نمای ساختمان نیاز به رنگ دیگری داشته باشد. برای پاسخگویی به این نیاز در نمای ساختمان پروفیل های لمینیت به بازار عرضه شده است.

وین تک مازندران در محمودآباد

قیمت پنجره دوجداره وین تک دو رولمینت و تک رو لمینت نسبت به سفید بیشتر است. این روکش‌ها که بر روی پروفیل Upvc چسبانده می‌شوند، تا حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد مبلغ نهایی پیش‌ فاکتور شما را افزایش خواهد داد.

وین تک مازندران

پنجره وین تک لمینت طرح چوب

پایه رنگ پروفیل upvc وی تک سفید است که امروزه با توجه به انواع طراحی نمای ساختمان در رنگ های دیگر موجود می باشد.

پنجره وین تک لمینت طرح چوب این امکان را می دهد که از تنوع رنگ های انواع پنجره های وین تک بهره‌مند شویم. همچنین لمینت که نوعی روکش فویل دار است باعث افزایش عمر پروفیل پنجره وین تک طرح چوب شود و در مقابل اشعه مضر خورشید مقاوم خواهد شد.

وین تک مازندران در محمودآباد

همچنین پروفیل شما با طرح چوب وین تک از زیبایی و طول عمر بالاتری برخوردار است. توجه داشته باشید که ۱۵ تا ۲۰ درصد قیمت پنجره وین تک طرح چوب بالاتر از پروفیل معمولی آن می باشد.

وین تک مازندران در محمودآباد

قیمت پنجره ۳ جداره با پروفیل وین تک

پنجره ۳ جداره وین تک برای مناطق سردسیر یا مناطقی که نزدیک خیابان های پر رفت و آمد و مدارس می باشد بسیار مناسب است. پنجره ۳ جداره وین تک یکی از کامل ترین قالب ها مختلف را متناسب با این مساله دارا م یباشد. قیمت پنجره سه جداره وین تک نیز به قیمت شیشه دوجداره شما تا ۵۰ درصد اضافه می کند.

وین تک مازندران در محمودآباد

این نوع از پنجره ها با سیستم ۴-۸-۶-۱۰-۴ می باشد که معروف ترین سیستم برای سه جداره می باشد. این سیستم شامل عدد اول ۴ ضخامت شیشه، ۸ اسپیسر و فاصله بین آنها، ۶ مجدد ضخامت شیشه، ۱۰ اسپیسر و ۴ ضخامت شیشه آخر آن می باشد.

ضمانت پروفیل upvc وین تک مربوط چه مواردی می باشد؟

خدمات پس از فروش وین تک بسیار مناسب حال خریداران است. گارانتی وین تک پس از نصب به شما بصورت مکتوب تحویل خواهد شد. وین تک با توجه به اینکه تنها پروفیل های بین المللی در ایران است.

وین تک مازندران در محمودآباد

این پروفیل به چند کشور اروپایی و آسیا شرقی و آمریکا لاتین صادر می گردد و در چند سال اخیر با سرمایه گذاری شرکت های خارجی پروفیل وین تک در ایران و شهر آذربایجان جز یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین دنیاست که همین امر سبب شده خدمات پس از فروش وین تک یا گارانتی وین تک از استاندارد ترین های دنیا می باشد. توجه داشته باشید که تنها نمایندگان رسمی پروفیل وین تک قادر به ارائه ضمانت نامه یا گارانتی وین تک هستند.

وین تک مازندران محمودآباد

انواع پنجره upvc وین تک

پروفیل های تولید شده یا همان انواع پنجره وین تک شامل چهار دسته کلی w700,w640,w260,pp640 می شود. پروفیل W640 از جمله پرفروش ترین نوع پنجره وین تک می باشد که عرض آن ۶۰ میلی متری دارد و شامل ۴ اتاقک جهت عایق بندی در طراحی آن در نظر گرفته شده است.

این پروفیل دارای لاستیک درزبندی سرخود می باشد. w700 نیز از ۶۴۰ سنگین تر می باشد که عرض آن ۷۰۰ ملی متر می باشد و شامل ۵ اتاقک جهت عایق بندی آن طراحی شده است. w260 برای پنجره های کشویی می باشد.

قیمت پنجره دوجداره کشویی upvc وین تک

پنجره کشویی یا ریلی از جمله پرطرفدارترین نوع پنجره در بین متریال آلومینیوم ترمال بریک و یو پی وی سی می باشد. قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک نیز نسبت به پنجره های تک حالته بالاتر می باشد. ب

رای ساخت پنجره دوجداره کشویی وین تک از سری پروفیل W260 استفاده می شود. این پروفیل دارای ۲ نوع می باشد که ۱۰۷ تک ریل و اتاقک های تقویت شده می باشد و ۸۵ میلی متر برای جفت ریل می باشد. این پروفیل ها دارای لاستیک های درزبندی سرخود نیز می باشد.

وین تک مازندران در محمودآباد

پنجره دوجداره کشویی وین تک باعث شده به راحتی پنجره خود را باز کرده و از تهویه طبیعی برای منزل خود استفاده کنید و از طبیعت خارج از منزل و بیرون منزل خود به راحتی استفاده کنید. پنجره کشویی به دلیل نوع اب بندی که دارا می باشد از عایق کمتری برخوردار است.

نتیجه گیری نهایی برای انتخاب پنجره وین تک

پروفیل وین تک از پروفیل های قدیمی پنجره دوجداره یو پی وی سی در ایران محسوب می شود. این پروفیل از کیفیت خوبی برخوردار است و در قیمت آن نسبت به قیمت پنجره هافمن اندکی بالاتر است. این نوع پروفیل ها در حالت عادی رنگ دارای زنگ سفید هستند اما میتوانید پروفیل وین تک را با رنگ های دیگر تحویل بگیرید که متناسب با نما و ساختمانتان باشد.

وین تک مازندران در محمودآباد

این پروفیل دارای سبد کالایی بسیار وسیعی می باشد و برای انواع مدل های پنجره دوجداره Upvc نیز قطعه منحصر به فرد داشته و تولید شده است. این پروفیل دارای گواهینامه رآل آلمان می باشد که نشان دهنده کیفیت و استحکام بالایی این برند معتبر می باشد.