وین تک مشکی در محمود آباد | نماینده وین تک محمود آباد رتبه ۱

وین تک مشکی در امیرکلا

وین تک مشکی در محمود آباد

وین تک مشکی در محمود آباد | نمایندگی پنجره وین تک مشکی در محمود آباد | قیمت پنجره دوجداره وین تک مشکی در نمایندگی | نمایندگی پنجره وین تک وین تک مشکی | نمایندگی وین تک در مازندران تولید کننده انواع پنجره upvc وین تک مشکی در مازندران

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

فاکتور ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

مدیرت  ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

 مشاوره  ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

 رسیدگی به شکایات ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

پنجره دوجداره مشکی وین تک  در محمود آباد

انتخاب مصالح با کیفیت، در روند تکمیل ساختمان،یکی از مهمترین قوائد ساخت و ساز به شمار می رود.

انواع رنگ و لمینیت پنجره دوجداره upvc

    • پنجره دوجداره روکش لمینیت طرح چوب قهوه ای روشن و یا تیره و مشکی با پوشش دو طرف لمینیت
    • کاور آلومینیومی روی یو پی وی سی که می تواند به هر رنگی آن را اجرا نمود

وین تک مشکی در محمود آباد

لمینت پنجره دوجداره وین تک

پروفیل لمینت وین تک مخصوص درب و پنجره‌های دوجداره، برای ایجاد طرح‌های تزئینی جهت نماهای طرح چوب ساخته شدند، و در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی، ضدخش بودن، دوام و استحکام بالا نیز دارند و به راحتی نیز نظافت می‌شوند.

وین تک مشکی در محمود آباد

۴ رنگ اصلی لمینت شرکت وینتک : سفید- قهوه‌ای سوخته- طرح چوب بلوطی تیره- طرح چوب بلوطی روشن- که در بسیاری از ساختمان‌ها استفاده می‌گردد و شباهت زیادی به پنجره چوبی دارند.

وین تک مشکی در

انواع پروفیل لمینت وین تک

پروفیل لمینت از لحاظ ظاهری به سه دسته تقسیم می‌شوند.

  • بیرون لمینت
  • داخل لمینت
  • دو طرف لمینت

پنجره وین تک دوجداره upvc لمینت داخلی و بیرونی (یک طرف لمینت) از پروفیل‌های سفید استفاده می‌شود. اما در پروفیل‌های دو رو لمینت از پروفیل مغز قهوه‌ای و مشکی یا همرنگ لمینت استفاده می‌شود. در ادامه به تفاوت این دو می‌پردازیم.

وین تک مشکی در محمود آباد

در صورتی که درب و پنجره upvc از بیرون رنگ شود به آن بیرون لمینت و در صورتی که با توجه به نمای داخلی درب و پنجره دوجداره رنگ شود به آن داخل لمینت گفته می‌شود. بسیاری از مهندسان و سازندگان ساختمانی برای جلوه و زیبایی به نمای بیرونی و نمای داخلی ساختمان از درب‌ها و پنجره‌های upvc دوجداره دو رو لمینت استفاده می‌کنند.

وین تک مشکی در محمود آباد

آشنایی با لمینت و رنگ درب و پنجره های دوجداره می تواند تأثیر بسیاری بر انتخاب این جز از اجزای مهم ساختمان داشته باشد.

تولید وین تک مشکی | تولیدی وین تک مشکی | تولید کننده وین تک مشکی | وب سایت وین تک مشکی | نماینده تولید انواع پنجره upvc وین تک مشکی

وین تک مشکی در محمود آباد

وین تک مشکی

محمود آباد

شهرستان محمودآباد یکی از شهرستان‌های استان مازندران است. مرکز این شهرستان شهر محمودآباد است.

شهرستان محمودآباد دارای روستاها و محلات زیادی در نزدیکی شهر است.

این شهرستان از شمال به دریای مازندران، از شرق به شهرستان فریدونکنار، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به شهرستان آمل محدود است و از راه آمل به تهران متصل می‌شود.

محمود آباد

این شهرستان نزدیک‌ترین شهرستان ساحلی به پایتخت کشور است. این شهرستان دارای یک فرودگاه نظامی و آموزشی وابسته به نیروی هوایی ارتش می‌باشد که از سال ۱۳۹۲ با مشارکت بخش خصوصی پروازهای تفریحی و آموزشی با هواپیماهای دونفره فوق سبک برای عموم مردم در آن انجام می‌گیرد[نیازم

محمود آباد

مورخان از محمود‌آباد با عنوان اهلم یاد کرده‌اند. اهلم یکی از بنادر مهم طبرستان محسوب می‌شده است. اهلم امروزه در شمال غربی محمود‌آباد واقع شده است، چنانکه امروزه به روستاهای غرب محمودآباد اهلم‌رستاق خوانده می‌شوند و همواره نام اهلم به همراه ناتل و رستمدار آمده است. از قرن دوم تا زمان زندیه اهلم برای شهر بزرگ آمل بندری فعال و پر رونق بود.

محمود آباد

پس از آنکه اهلم به تدریج اهمیت خود را از دست داد، دو منطقه در اطراف محمودآباد جانشین آن شدند؛ یکی تلیکسر، که دستکم از اوایل دوره‌ی قاجار بر چندین روستای اطراف محمودآباد مرکزیت یافته بود، و دیگری منطقه کهن تبرآباد، آبادی تبرآباد بسیار پر رونق بود و محدوده‌ی آن تا دهانه‌ی رودخانه‌ی شهرود کنونی امتداد داشت.[۱۶]

محمود آباد

پیشینهٔ تاریخی این منطقه، به قدمت تاریخی طبرستان و آمل بستگی دارد، زيرا این منطقه بخشی از منطقهٔ آمل بوده و آمل با قدمت چند هزارساله زمانی پایتخت طبرستان و ایران بود. محمودآباد، وارث و جانشین تمدن منطقه‌ای است که در تاریخ از آن به نام «اهلم» یاد شده است و از قرن دوم هجرت تا دورهٔ قاجاریه و حتی پس از آن در دورهٔ رضاخان نیز این منطقه، پیش بندری برای آمل بوده است.

محمود آباد

شهر فعلی محمودآباد از قدمت تاریخی زیادی برخوردار نیست. اگرچه تاریخ محمودآباد با روستای تاریخی اهلم در مجاورت آن یکی دانسته می‌شود؛ ولی تا دوره ناصرالدین‌شاه تنها اثر معماری مهم، راه ساحلی شاه عباسی و یک امامزاده بوده‌است. آغاز احداث بنای فعلی شهر محمودآباد به حاج محمدحسن‌خان اصفهانی (پدر محمدحسین امین‌الضرب) در دورهٔ ناصرالدین‌شاه بازمی‌گردد.

محمود آباد

او اقدام به ساخت مسجد، کاروانسرا (بعدها قلعه)، بندر، حمام، ساختمان تجاری، ابنیهٔ مسکونی و همچنین راه‌آهن کوچکی از بندر تا دامنه‌های البرز در جنوب شهر نمود. راه‌آهن مزبور مدتی بعد با کارشکنی درباریان و به بهانهٔ به خطر افتادن جان چارپایان منطقه برچیده شد. بقایای ریل آهن در برخی نقاط مسیر محمودآباد به آمل وجود دارد.