پنجره دوجداره آمل | نمایندگی وین تک در مازندران رتبه ۱

پنجره دوجداره آمل

پنجره دوجداره آمل | نمایندگی وین تک در مازندران رتبه ۱

پنجره دوجداره آمل | پنجره دوجداره قیمت آمل | پنجره دوجداره آمل پیش فاکتور قیمت | پنجره دوجداره آمل وین تک | پنجره دوجداره وین تک آمل | پنجره دوجداره نور آلومینیومی ترمال بریک  | پنجره دوجداره آمل کشویی لولایی منو ریل لیفت ترمال بریک نرمال | تولیدی پنجره دوجداره آمل آلومینیومی در استان مازندران | پنجره دو جداره آمل اختصاصی

تولیدی درب پنجره دوجداره آمل در مازندران

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک (شرکت اعتماد پنجره طبرستان)

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

۰۲۱-۲۸۴۲۸۲۵۲

مدیریت : مهندس حبیبی

 

گروه صنعتی پنجره سازان وین تک تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره با پروفیل وین تک  و ترمالبریک با سابقه درخشان و پرسنل مجرب و با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاههای پیشرفته در مازندران میباشد. 

پنجره دوجداره آمل

اجرای پروژه های لوکس،رزومه درخشان و اجرای بی عیب و نقص پروژه ها در مازندران در واقع گواه بر این ادعا میباشد. 
کیفیت تولید و اجرای پروژه ها،خدمات پس از فروش،مشاوره تخصصی رایگان جهت پروژه های مشتریان گرامی همواره از ارکان جدایی ناپذیر این گروه صنعتی بوده و خواهد بود. 

پنجره دوجداره آمل

بسیار مفتخر خواهیم بود که از ابتدا تا انتهای پروژه همواره در کنار شما دوستان در سرتاسر استان سرسبز مازندران باشیم

ویژگیهای پنجره دوجداره آمل

بهینه سازی در مصرف انرژی
مواجه شدن با کمبود انرژی و به تبع آن گران شدن انرژی ، لزوم بهینه سازی در مصرف را انرژی را امروزه به امری بدیهی تبدیل کرده است. ساختمان ها یکی از عوامل مهم اتلاف انرژی محسوب می شوند و پنجره ها ، مهمترین هدر دهنده انرژی در ساختمان ها هستند. با استفاده از پنجره های دوجداره uPVC 40 درصد در مصررف انرژی ساختمان صرفه جویی می شود و به تبع آن هزینه های پرداختی ساکنین خانه کاهش چشمگیری پیدا می کند.
* حذف اشعه ماورای بنفش
* کاهش آلودگی های صوتی

اطلاعات کامل درباره upvc

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیایید که upvc چیست؟ در واقع upvc مخفف شده عبارت انگلیسی Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد . upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام می باشد . مواد ساخته شده upvc باعث شده تا در برابر تغییرات سرما و گرما ایمن باشد و تغییر شکل ندهد.

پنجره دوجداره آمل

پنجره دوجداره در سال ۱۳۶۰ در اروپا اختراع شد. که بعد ها المانی ها با پیشرفت در این زمینه توانستند پنجره دوجداره UPVC را ساخته و روانه بازار کنند . با معروف شدن این نوع پنجره ها به بازار توالنستندجایگزین سایر پنجره ها ( پنجره چوبی، آهنی، آلمینیومی ) شده . امروزه در صنایع ساختمان این نوع پنجره یکی از پرکربردترین ها در نوع خود می باشد.

پنجره دوجداره آمل

پنجره دوجداره آمل

انواع پنجره upvc

پنجره های دوجداره پی وی سی با توجه به نیاز هر ساختمان شکل های باز شدن انها فرق می کند. کافی است که با مشاهده سایر مدل ها پنجره مورد نیاز خود را انتخاب کنید در ادامه  برای شما عزیزان دو  مدل از پنجره های معروف دوجداره را جمع اوری کرده ایم. اگر می خواهید با تمام مدل پنجره دوجداره اشنا شوید بر روی لینک  کلیک کنید.

پنجره دوجداره آمل

پنجره دوجداره آمل

پنجره دوجداره آمل

پنجره دوجداره در آمل

نمایندگی پنجره دوجداره آمل | نماینده پنجره دوجداره آمل | نمایندگی تولیدی پنجره دوجداره آمل | نماینده تولید پنجره دوجداره در آمل

شهرستان آمل در مرکز استان مازندران قرار دارد و از شمال به شهرستان محمودآباد، از شمال شرق به شهرستان فریدون‌کنار، از شرق به شهرستان بابل، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به استان تهران محدود می‌شود. مرکز این شهرستان شهر آمل است.

پنجره دوجداره آمل

این شهرستان با جمعیتی برابر با۳۷۰۷۷۴ نفر جمعیت (شهر آمل؛ ۲۷۱۲۶۹ نفر) و ۳۰۷۴٫۴ کیلومتر مربع مساحت دارای شش شهر آمل، رینه، گزنک، دابودشت، بابکان و امام‌زاده عبدالله و پنج بخش مرکزی، لاریجان، دابودشت، دشت سر و امامزاده عبدالله است.[۴] شهر آمل واقع در جلگه مازندران و طرفین رود هراز با ارتفاع ۷۶ متر از سطح دریا در ۵۲ درجه و ۲۱ دقیقه طول شرقی و ۳۶ درجه و ۲۵ دقیقه عرض شمالی و در فاصله ۷۰ کیلومتری غرب ساری، مرکز استان، ۱۸ کیلومتری جنوب دریای خزر و شش کیلومتری شمال دامنه کوه البرز و ۱۸۰ کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد.