پنجره دوجداره ارزان رودسر | نمایندگی پنجره دوجداره رامسر۱

پنجره دوجداره ارزان رودسر

پنجره دوجداره ارزان رودسر | نمایندگی پنجره دوجداره رامسر۱

پنجره دوجداره را ارزان رودسر | پنجره دوجداره upvc را در رودسر ارزان نخرید | توصیه نمایندگی پنجره دوجداره وین تک رودسر اینه که پنجره دو جداره را ارزان نخرید 

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک (شرکت معن صنعت حبیبی)

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

۰۲۱-۲۸۴۲۸۲۵۲

مدیریت : حبیبی

پنجره دوجداره را ارزان نخرید

رقابت اصلی ترین عامل کاهش قیمت در کالاهای موجود در بازار است.

پنجره دوجداره ارزان

از آنجا که کالاهای با کیفیت جای خود را در بازار به صورت برند تحکیم می کنند، عده ایی تحت عنوان تولید کنندهپنجره دو جداره UPVC و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، به فکر شبیه سازی و ارزان سازی این دسته از اقلام برای فروش و یا سود بیشتر می افتند که در اصطلاح آن را کالای اقتصادی می نامند.

پنجره دوجداره ارزان رودسر

پنجره دوجداره یو پی وی سی را ارزان نخریم چون هر ارزانی دلیلی دارد. توصیه می شود محصولات و کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب و واقعی بخریم.

پنجره دوجداره ارزان 

طبیعتا هدف افرادی که ارزان فروشی می کنند کار کردن با سود کمتر نیست بلکه برعکس تلاش می کنند سود بیشتری نسبت به برند اصلی بدست آورند. بدیهی است که این هدف جز با کم کردن استانداردها و پایین آوردن کیفیت تولید و کاستن از مواد اولیه تولید، محقق نخواهد شد.

پنجره دوجداره ارزان 

یقینا تولید کنندگان پروفیل های UPVC و یراق آلات نیز از این مهم مستثنا نیستند و کالای نامرغوب خود را با تبلیغات زیاد و فراگیر و با قیمت های ارزان و پایین تر از نرخ واقعی آن وارد بازار می کنند که همین کار باعث تردید خریداران، چه آنهایی که قصد تعویض در و پنجره قدیمی را دارند و همچنین پیمانکاران و سازندگان ساختمان، در انتخاب پنجره دوجداره شده و خرید آنها را با مشکل روبرو می کند.

پنجره دوجداره ارزان رودسر

پنجره دوجداره ارزان

رامسَر از شهرهای استان مازندران در شمال ایران است. رامسر از سمت شرق به شیرود، از غرب به شهر چابکسر و دهستان اوشیان استان گیلان، از جنوب به کوه‌های البرز و از شمال به دریای مازندران محدود است.

پنجره دوجداره ارزان رودسر

نام قدیم رامسر، سخت‌سر بوده‌است. سخت‌سر یکی از بلوکات ۹ گانه ولایت تنکابن[۲][۳] به مرکزیت خرم‌آباد بود. در سبب نام گذاری این مکان به سخت سر آرای مختلفی وجود دارد که مشهورترین آنها این است که مردم این ناحیه در برابر حاکمان ستمگر سرسخت و مقاوم بودند.

پنجره دوجداره ارزان رودسر

همچنین برخی وجود گِلهای چسبنده (به گویش محلی سَختِه) را که موجب دشواری عبور و مرور می‌شد، علت این نام گذاری دانسته‌اند.[۴] به استناد مصوبه هیئت وزیران در تاریخ ۱۳۱۴/۳/۸ براساس تصویب نامهٔ شماره ۳۱۸/۶۵۰۲ سخت سر به نام به رام سر یا رامسر تغییر یافت که وجود تسمیه آن یعنی شهر آرام شده‌است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رامسر چند وقتی سخت سر خوانده شد که با اعتراض ساکنان شهر بار دیگر رامسر نام گرفت.[۵]

پنجره دوجداره ارزان رودسر

سخت سر قبل از دوره میلاد تابع حاکمانی بود که بر گیلان و مازندران حکومت می‌کردند. در اواسط قرن هشتم هجری قمری سخت سر دارای حکومت مستقل شد و «سید رکابزن کیا حسنی» بر آن حکومت می‌کرد و «سفید تمشک» حد غربی آن بود. در زمامداری زندیان سخت سر و تنکابن برای مدتی از خاک مازندران جدا گردید و به امرای گیلان[۶] سپرده شد.

پنجره دوجداره ارزان رودسر

با ظهور قاجاریه و اقدامات مهدی خان خلابر، سخت سر و تنکابن از گیلان آزاد گشتند،[۷] و ولایت مجاور آن شامل گرجیان، کلاج کوه و تنهیجان توسعه یافت و نسارود مرز شرقی و قزوین مرز جنوبی آن شد.