پنجره دوجداره بابل

پنجره دوجداره بابل

پنجره دوجداره بابل

پنجره دوجداره بابل | پنجره دوجداره قیمت بابل | پنجره دوجداره بابل پیش فاکتور قیمت | پنجره دوجداره بابل وین تک | پنجره دوجداره وین تک بابل | پنجره دوجداره بابل آلومینیومی ترمال بریک  | پنجره دوجداره بابل کشویی لولایی منو ریل لیفت ترمال بریک نرمال | تولیدی پنجره دوجداره بابل آلومینیومی در استان مازندران | پنجره دو جداره بابل اختصاصی

تولیدی درب پنجره دوجداره بابل در مازندران

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک (شرکت اعتماد پنجره طبرستان)

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

۰۲۱-۲۸۴۲۸۲۵۲

مدیریت : مهندس حبیبی

گروه صنعتی پنجره سازان وین تک تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره با پروفیل وین تک  و ترمالبریک با سابقه درخشان و پرسنل مجرب و با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاههای پیشرفته در مازندران میباشد. 
اجرای پروژه های لوکس،رزومه درخشان و اجرای بی عیب و نقص پروژه ها در مازندران در واقع گواه بر این ادعا میباشد. 
کیفیت تولید و اجرای پروژه ها،خدمات پس از فروش،مشاوره تخصصی رایگان جهت پروژه های مشتریان گرامی همواره از ارکان جدایی ناپذیر این گروه صنعتی بوده و خواهد بود. 
بسیار مفتخر خواهیم بود که از ابتدا تا انتهای پروژه همواره در کنار شما دوستان در سرتاسر استان سرسبز مازندران باشیم

ویژگیهای پنجره دوجداره بابل

بهینه سازی در مصرف انرژی
مواجه شدن با کمبود انرژی و به تبع آن گران شدن انرژی ، لزوم بهینه سازی در مصرف را انرژی را امروزه به امری بدیهی تبدیل کرده است. ساختمان ها یکی از عوامل مهم اتلاف انرژی محسوب می شوند و پنجره ها ، مهمترین هدر دهنده انرژی در ساختمان ها هستند. با استفاده از پنجره های دوجداره uPVC 40 درصد در مصررف انرژی ساختمان صرفه جویی می شود و به تبع آن هزینه های پرداختی ساکنین خانه کاهش چشمگیری پیدا می کند.
* حذف اشعه ماورای بنفش
* کاهش آلودگی های صوتی

اطلاعات کامل درباره upvc

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیایید که upvc چیست؟ در واقع upvc مخفف شده عبارت انگلیسی Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد . upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام می باشد . مواد ساخته شده upvc باعث شده تا در برابر تغییرات سرما و گرما ایمن باشد و تغییر شکل ندهد.

پنجره دوجداره در سال ۱۳۶۰ در اروپا اختراع شد. که بعد ها المانی ها با پیشرفت در این زمینه توانستند پنجره دوجداره UPVC را ساخته و روانه بازار کنند . با معروف شدن این نوع پنجره ها به بازار توالنستندجایگزین سایر پنجره ها ( پنجره چوبی، آهنی، آلمینیومی ) شده . امروزه در صنایع ساختمان این نوع پنجره یکی از پرکربردترین ها در نوع خود می باشد.

پنجره دوجداره بابل

پنجره دوجداره بابل

انواع پنجره upvc

پنجره های دوجداره پی وی سی با توجه به نیاز هر ساختمان شکل های باز شدن انها فرق می کند. کافی است که با مشاهده سایر مدل ها پنجره مورد نیاز خود را انتخاب کنید در ادامه  برای شما عزیزان دو  مدل از پنجره های معروف دوجداره را جمع اوری کرده ایم. اگر می خواهید با تمام مدل پنجره دوجداره اشنا شوید بر روی لینک  کلیک کنید.

پنجره دوجداره بابل

پنجره دوجداره بابل

پنجره دوجداره بابل

پنجره دوجداره در بابل

نمایندگی پنجره دوجداره بابل | نماینده پنجره دوجداره بابل | نمایندگی تولیدی پنجره دوجداره بابل | نماینده تولید پنجره دوجداره در بابل

شهرستان بابـُـل پرجمعیت‌ترین شهرستانِ استان مازندران و دومین شهرستان پرجمعیت شمال ایران می‌باشد.[۵] مرکز این شهرستان، شهر بابل می‌باشد.[۶] شهر بابل به دو منطقه شهری تقسیم می‌شود. ارتفاع در این شهرستان، از شمال تا ده کیلومتری جنوب آن، از سطح دریاهای آزاد پایین‌تر است. ارتفاع شهر بابل ۲ متر پایین‌تر از سطح دریاهای آزاد است. در سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت شهر بابل ۲۵۰٬۲۱۷ نفر و جمعیت شهرستان بابل ۵۳۱٬۹۳۰ نفر می‌باشد.