پنجره سازی تنکابن | شرکت پنجره سازی وین تک در تنکابن رتبه ۱

پنجره سازی تنکابن

پنجره سازی تنکابن | شرکت پنجره سازی وین تک در تنکابن رتبه ۱

پنجره سازی تنکابن | نمایندگی پنجره سازی پنجره های دوجداره upvc در تنکابن تولید کننده انواع پنجره دوجداره upvc شویی و لولایی طرح چوب و مشکی

نمایندگی پنجره سازی وین تک تنکابن در مازندران

نمایندگی پنجره پنجره سازی وین تک تنکابن  و مازندران تمامی محصولات خود را که در برابر تغییر رنگ پروفیل، تغییر شکل، شکستگی مقاوم است، به مدت ۱۰ سال ضمانت می کند.نوع فریم پروفیل مصرفی پنجره وین تک در دو نوع بازسازی یا نوسازی وجود دارد و مشتریان می توانند براساس نیاز خود از نمایندگی پنجره سازی وین تک تنکابن در مازندران خریداری کنند.

پنجره سازی تنکابن

فریم پروفیل مصرفی پنجره وین تک برای تعویض یک پنجره که از نوع آلومینیوم، آهن یا متریال دیگری بوده با فریم پروفیل برای ساخت پنجره ساختمان در حال ساخت، متفاوت است.پروفیل های مصرف شده در فریم بازسازی و پروفیل فریم نوسازی پنجره سازی وین تک تنکابن از تاریخ نصب در ضمانت نامه تحت پوشش تضمین کیفیت محصول شرکت ما قرار دارد.

پنجره سازی تنکابن

قیمت پروفیل UPVC پنجره سازی وین تک تنکابن که شامل تقسیم بندی در سری و نوع پروفیل می باشد، متفاوت بوده و محاسبه آن بر این اساس انجام می شود.

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک

پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

مدیرت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

مدیریت : حبیبی

پنجره سازی وین تک تنکابن  با بهره گیری از ماشین آالات روز دنیا در مراحل ساخت و تولید درب و پنجره های دوجداره UPVC توانسته تمام استانداردهای صنعت ساختمان و اصول اولیه ساخت در و پنجره UPVC را رعات کند و بهترین کیفیت را به شما هموطنان گرامی ارائه دهد.

پنجره سازی تنکابن

برخی از سازندگان درب و پنجره دوجداره UPVC برای آنکه حاشیه سود بالایی داشته باشند از پروفیلهای نامرغوب و غیر استاندارد استفاده می کنند یا حتی پروفیلهای بدون گالوانیزه بکار میگیرند که در کیفیت درب و پنجره تاثیر بسزایی دارد. در صورتی سفارش ثبت کنید که از پروفیل استاندارد استفاده کنند.

پنجره سازی تنکابن

مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره upvc یو پی وی سی

طراحی پروژه با نرم افزار مخصوص درب وپنجره upvc ماننده آیویندور

برش با استفاده دستگاه دوسر اتوماتیک

ایجاد محفظه های تخلیه آب توسط دستگاه مخصوص (راه آب زن)

ایجاد سوراخهای دستگیره درب و پنجره با شابلون و دستگاه مخصوص(فرز سه کاره)

قراردادن گالوانیزه مخصوص هر پروفیل و پیچ کردن آن به پروفیل upvc (پیچ کن اتوماتیک)

جوش پروفیل (با دستگاه جوش دوسر اتوماتیک)

پنجره سازی تنکابن

تمیز کردن گوشه های جوش خرده و برداشتن اضا فه های جوش(با دستگاه تمیز کن cnc)

نصب بست کانکشن پروفیل مولیون (تقسیم پنجره)

کارگذاشتن لاستیک درزگیرهای پروفیل upvc(لاستیک epdm با مارک سچیل)

مونتاژ یراق آلات درب و پنجره upvc با دستگاه مخصوص یراق بند

برش و نصب زهوارهای دوجداره و سه جداره شیشه

نصب یراق آلات

تایید نهایی و تحویل پنجره

مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره upvc یو پی وی سی

البته مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره upvc که در کارخانه تولید می گردد یکسان است درب و پنجره upvc را می توان در کارگاه و یا مغازه با دستگاه های غیر استاندارد هم تولید کرد.

پنجره سازی تنکابن

بهره مندی از کیفیت و عایق اصلی درب و پنجره دوجداره upvc مستلزم تولید کارخانه ای و توجه به تمام ریزه کاری ها و نحوه نصب درب و پنجره است.شاید در ظاهر پنجره upvc با هم فرقی نکند اما پس از نصب و در شرایط آب و هوا و صوتی متفاوت متوجه میشوید که تفاوت می تواند بسیار زیاد باشد.

 

منبع

پنجره وین تک

پنجره وین تک دارای سابقه طولانی در بازار کشور ما است و پروفیل های WinTech در ۸ کشور تولید و به ۵۴ کشور صادر می شود.

روی پروفیل وین تک انواع شیشه های دو جداره و سه جداره نصب می شود و این پنجره ها دارای طرح ها، حالت ها و مدل های متنوعی است.

پنجره سازی تنکابن

اگر به فکر تعویض پنجره قدیمی با پنجره وین تک هستید بد نیست بدانید که هنگام تعویض هیچ تخریبی صورت نمی گیرد.

این تغییرات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. باید توجه داشته باشید که این کار را به دست افراد متخصص بسپارید.

پنجره سازی تنکابن

این نوع پنجره به شما امکان نصب انواع یراق آلات و حالت های مختلف باز شو، به صورت تک حالته و دو حالته را می دهد. همچنین امکان نصب توری پلیسه برای محافظت از ورود حشرات را نیز دارد.

درب و پنجره وین تک سهم فراوانی از صنعت ساختمان را به خود اختصاص داده اند و به دلیل داشتن قیمت مناسب و مزایای زیادی که این محصولات دارند، پرمصرف ترین برند به شمار می آیند.

پنجره سازی تنکابن

پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت در ظاهر، برای تولید انواع پروفیل های آن از استابلایزرهایی بر پایه کلسیم زینک استفاده می شود تا کوچک ترین آسیبی به محیط زیست و زندگی انسان وارد نکند.

 پنجره سازی مازندران

پنجره سازی تنکابن

 

پنجره سازی تنکابن

تنکابن (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) یا شَهسَوار یکی از شهرهای استان مازندران در شمال ایران است. تنکابن مرکز شهرستان تنکابن بوده و این شهرستان پرجمعیت‌ترین شهرستان غرب استان مازندران محسوب می‌گردد.[۳] این شهر مرکز فرمانداری ویژه تنکابن می‌باشد و مردم آن به گویش تنکابنی و زبان‌های مازندرانی،[۴][۵][۶] گیلکی[۷] و فارسی سخن می‌گویند. از محصولات مهم شهر نیز می‌توان به انواع مرکبات، برنج ، چای و گیاهان زینتی اشاره کرد.این شهر به پایتخت مرکبات ایران مشهور است.[۸]

پنجره سازی تنکابن

جمعیت کل شهرستان تنکابن بر اساس آخرین سرشماری در سال نود و پنج ۱۶۶٫۱۳۲ نفر بوده که تعداد ۵۵٫۴۳۴ نفر آن، جمعیت شهر تنکابن (شهسوار) است.[۹]

در حال حاضر بیشتر اهالی استان مازندران این شهر را با نام شهسوار می‌شناسند. سابقه و تمرکز شهرنشینی در این منطقه بیشتر مربوط به خرم‌آباد تنکابن بود اما در دوران رضاشاه پهلوی شهر نوبنیاد شهسوار به‌عنوان مرکز «منطقه تنکابن»[الف] شناخته شد. پس از انقلاب ۵۷ نام منطقه یعنی تنکابن را بر روی خود شهر شهسوار هم گذاشتند.

پنجره سازی تنکابن

در زمان قاجاریان، خرم‌آباد مرکزیت منطقه تنکابن و مرکز محال‌ثلاثه[۱۰] در عصر حاکمیت خاندان خلعتبری بر این منطقه بوده‌است.[۱۱] در دوران زندیان، افشاریان، صفویان و در زمان الحاق منطقه تنکابن از رویان[ب] به دیلمستان[پ] این منطقه با نام دِیلَم‌خاصه شناخته می‌شد[ت] و مرکز آن «تنکابن» بود که در دورهٔ صفویان به نام فیض هم خوانده می‌شد ولی قبل از الحاق از رویان به دیلمستان، تمام این منطقه با نام تَنکابن شناخته می‌شد.

پنجره سازی تنکابن

پیشتر از آن، این منطقه و مرکز آن تَنکا نام داشت. از جمله محله های این شهرستان را میتوان خرم آباد ، چناربن ، خوبانرزگاه ، سلیمان آباد ، زنگیشاه محله ، کریم آباد ، ولی آباد ، نعمت آباد ، سیاورز ، تلاتری ، گراکو ، گلیجان ، پسکلایه بزرگ و کوچک ، رودکی ، شیلات ، لشگرک ، لشتو ، شیرود ، زوار ، جاده سه هزار ، دوهزار ، تمشکل ، بلده ، بلوار شیرودی ، قلعه گردن ، ساحل طلایی ، خیابان کشاورز ، خیابان فردوسی شرقی و فردوسی غربی اشاره کرد. .[۱۲][۱۳][۱۴][۱۵]