پنجره سازی وینتک رینه

پنجره سازی وینتک سرخرود

پنجره سازی وینتک رینه

پنجره سازی وینتک معین صنعت حبیبی در رینه تولید کننده پنجره دوجداره با پروفیل های یو پی وی سی برای ساخت درب و پنجره دوجداره می باشد . محصولات وین تک معین صنعت حبیبی نسل جدیدی از پنجره ها با پروفیل وینتک میباشند که در ساخت درب و پنجره دوجداره بکار می رود.

پنجره سازی وینتک رینه | لیست قیمت وینتک در نمایندگی پنجره سازی وینتک معین صنعت حبیبی در رینه | قیمت پنجره دوجداره upvc وینتک در پنجره سازی

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان دیوا

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

پنجره سازی وینتک معین صنعت حبیبی رینه

ساخت در و پنجره دوجداره وینتک معین صنعت حبیبی با بهره گیری از ماشین آالات روز دنیا در مراحل ساخت و تولید درب و پنجره های دوجداره UPVC توانسته تمام استانداردهای صنعت ساختمان ایران و اصول اولیه ساخت در و پنجره UPVC را رعات کند و بهترین کیفیت را به شما هم استانیها و هموطنان گرامی ارائه دهد. مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره در شرکت معین صنعت حبیبی  را برای شما شرح داده‌ایم تا با مراحلی که از ان یاد کردیم آشنا بشین.

قطعا در وهله اول برای مشتری مراحل ساخت خیلی مهم است و دوس دارد که محصولش در شرایط استاندارد تولید شود .

پنجره سازی وینتک

برخی از پنجره سازی یا سازندگان درب و پنجره دوجداره UPVC برای آنکه حاشیه سود بالایی داشته باشند از پروفیلهای نامرغوب و غیراستاندارد استفاده میکنند یا حتی پروفیلهای بدون گالوانیزه بکار میگیرند که در کیفیت درب و پنجره تاثیر بسزایی دارد. توصیه میکنیم قبل از سفارش و درخواست ساخت از سازنده محترم درخواست کنید یک نمونه از پروفیل UPVC بکار رفته در محصول شما را نشان بدهد و آن را با عکس زیر مقایسه کنید و در صورت وجود مغایرت این مسئله را با ایشان درمیان بگذارید و در تنها در صورتی سفارش ثبت کنید که از پروفیل استاندارد استفاده کنند.

 

پنجره سازی وینتک رینه

مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره upvc یو پی وی سی در معین صنعت حبیبی

  • طراحی پروژه با نرم افزار مخصوص درب وپنجره upvc
  • برش پروفیلهای upvc بر اساس لیست برش داده شده نرم افزار(برش دوسر اتوماتیک)
  • ایجاد محفظه های تخلیه آب توسط دستگاه مخصوص (راه آب زن)
  • ایجاد سوراخهای دستگیره درب و پنجره با شابلون و دستگاه مخصوص(فرز سه کاره)
  • قراردادن گالوانیزه مخصوص هر پروفیل و پیچ کردن آن به پروفیل upvc (پیچ کن اتوماتیک)
  • جوش دادن پروفیل upvc (با دستگاه جوش دوسر اتوماتیک)
  • تمیز کردن گوشه های جوش خرده و برداشتن اضا فه های جوش(با دستگاه تمیز کن cnc)
  • نصب بست کانکشن پروفیل مولیون (تقسیم پنجره)
  • نصب لاستیک درزگیرهای پروفیل upvc(لاستیک epdm با مارک سچیل)
  • نصب و مونتاژ یراق آلات درب و پنجره upvc با دستگاه مخصوص یراق بند
  • برش و نصب زهوارهای دوجداره و سه جداره شیشه
  • تست عملیاتی بابت کارکرد یراق آلات و بازو بسته شدن صحیح یراق آلات پنجره و درب
  • تست نهایی و تحویل پنجره

پنجره سازی وینتک رینه

البته مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره upvc که در کارخانه تولید می گردد یکسان است درب و پنجره upvc را می توان در کارگاه و یا مغازه با دستگاه های غیر استاندارد هم تولید کرد.

تفاوت تولید کارخانه با تولیدات مغازه و زیر پله در این است که دستگاه های تولید پنجره باید دقیق و کالیبره شده باشد تا در زمان برش و جوش بدون هیچ ناقصی ماننده نا هماهنگی سایز در چهار ظلع،درست جوش نخوردن و همینطور تمیز نکردن برخی از قسمتهای زائد جوش خورده تولید انجام شود.

بهره مندی از کیفیت و عایق اصلی درب و پنجره دوجداره upvc مستلزم تولید کارخانه ای و توجه به تمام ریزه کاری ها و نحوه نصب درب و پنجره است.شاید در ظاهر پنجره upvc با هم فرقی نکند اما پس از نصب و در شرایط آب و هوا و صوتی متفاوت متوجه میشوید که تفاوت می تواند بسیار زیاد باشد.

با توجه به طراحی دقیق پنجره های یو پی وی سی اگر هر کدام از مراحل ذکر شده به درستی و به صورت کامل انجام نشود،امکان دارد پنجره مورد نظر کارایی لازم را نداشته باشد.

پنجره سازی وینتک رینه

مزایای پنجره دوجداره وین تک

پنجره‌های دوجداره وینتک هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. هر سازنده در و پنجره‌ای که درب‌های FRP و پنجره‌های دو جداره را ‌می‌فروشد، صحت این موضوع را تایید خواهد کرد.

پنجره سازی وینتک رینه

دلایل مختلفی وجود دارد که به افزایش تقاضا برای تولید و استفاده از پنجره‌های دوجداره کمک می‌کند. لازم‌به‌ذکر است که قیمت پنجره‌ دوجداره معمولی به مراتب از قیمت پنجره upvc کمتر خواهد بود. از اصلی‌ترین مزایای پنجره‌های دوجداره وینتک می‌توان به موارد ذکر‌شده در زیر اشاره کرد:

    • این پنجره‌ها صد درصد ضدآب و مقاوم در برابر آب‌وهوا هستند و این موضوع یک نکته مثبت اصلی برای استفاده از این نوع پنجره‌ها است. برای افرادی که در نزدیکی دریا یا در مکان‌هایی با شرایط آب‌وهوایی شدیدا مرطوب زندگی می‌کنند، این ویژگی حائز اهمیت خواهد بود.

    • پنجره‌های دوجداره وینتک از عایق‌های بسیار خوب و باکیفیتی تولید می‌شوند. این ویژگی، آنها را به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. چراکه هوای خانه را در تابستان خنک‌تر و در زمستان گرم‌تر نگه خواهد داشت.

    • این پنجره‌ها هم‌چنین از عایق صوتی خوبی برخوردار هستند. از آنجایی که آنها توانایی جلوگیری از سر و صدا را دارند، گزینه بسیار خوبی برای خانه‌های واقع در شهرهای بزرگ یا نزدیک اتوبان به‌شمار خواهند رفت.

    • پنجره سازی وینتک رینه

    • پنجره دوجداره هم‌چنین امنیت بالاتری را نسبت به سایر پنجره‌های قابل نصب در ساختمان‌ها ارائه می‌کند؛ زیرا نفوذ به آنها بسیار سخت‌‌تر است.

    • از آنجایی که در ساخت این نوع از پنجره‌ها دو شیشه به‌کار گرفته‌شده‌است، بازتاب گرما به داخل اتاق باعث گرم‌تر‌‌شدن شیشه داخلی‌شده و هوای محیط را خشک‌تر خواهد کرد. از این طریق پنجره دوجداره از عواملی به‌شمار می‌رود که می‌تواند رطوبت هوای محیط را از بین ببرد.

    • این دسته از پنجره‌ها بیش از هر چیز به‌صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک خواهند کرد. آنها نور طبیعی بیشتری را وارد خانه کرده و عایق بهتری را ارائه می‌دهند که هر دو با هم به مصرف انرژی کمتر کمک خواهند کرد.

    • در نهایت حائز اهمیت است که قیمت پنجره دوجداره وینتک را می‌توانید با مراجعه به سایر بخش‌های این وب‌سایت به دست آورید.

پنجره سازی وینتک رینه

پنجره وین تک به لطف کیفیت بالای تولید و تبلیغاتی که امروزه انجام می دهد، به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده پنجره در کشور شناخته می شود و محصولات خود را امروزه در بازار سراسر کشور عرضه کرده است. در این مقاله ما قصد داریم در خصوص محصولات این برند با شما صحبت داشته باشیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.