پنجره سه جداره وین تک هچیرود

پنجره سه جداره وین تک هچیرود

پنجره سه جداره وین تک هچیرود

پنجره سه جداره وین تک هچیرود | پنجره سه جداره وین تک در لیست قیمت نمایندگی وین تک هچیرود | پنجره سازان وین تک تولید کننده پنجره upvc وینتک

در پنجره سه جداره وین تک نسبت به پنجره دوجداره وین تک، تفاوت در سه جداره بودن شیشه و زوار پنجره است.

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

 پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

مدیرت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

مدیریت : حبیبی

پنجره وین تک با شیشه سه جداره در کجا استفاده می شود؟

 

 

معمولا پنجره سه جداره وین تک در نواحی که سرمای زیادی دارد استفاده می شود. بدلیل اینکه عایق بندی حرارتی پنجره سه جداره  وینتک نسبت به پنجره دوجداره وین تک بسیار بیشتر است.

قیمت پنجره دوجداره وین تک به عوامل مختلفی بستگی دارد .

به عنوان مثال ساختار پنجره مورد نظر ، روی قیمت پنجره دوجداره وین تک

تاثیر مستقیم می گذارد . همچنین همانطور که می دانید پروفیل یو پی وی سی ،

جزء مهم ترین و اصلی ترین قطعات تشکیل دهنده ی پنجره دو جداره وین تک می باشد .

در نتیجه میزان استفاده از پروفیل روی قیمت نهایی این نوع پنجره تاثیر بسیار زیادی می گذارد .

همچنین در صورتی که طول پروفیل به کار رفته در پنجره وین تک ، زیاد تر باشد ، در نتیجه وزن آن نیز زیاد خواهد بود . بنابراین قیمت افزایش پیدا می کند .

همه چیز درباره پنجره های سه جداره

پنجره های دوجداره با مزایای بسیار زیادی که دارند خود انقلابی در صنعت درب و پنجره ها بودند که با اتصال آن ها روی پروفیل های upvc بیشترین میزان عایق بندی صوتی و حرارتی به دست می آید، ضمن آنکه مزایای بسیار زیاد دیگری چون دوام ، زیبایی ، بازشو های متنوع و غیره هم وجود دارد. اما آیا می توان عایق بندی باز هم بیشتری داشت؟ بله . پنجره سه جداره upvc برای همین نیاز ساخته شده است.

گرچه بیشترین استفاده از پنجره های upvc با شیشه های دوجداره است، اما امکان استفاده از شیشه سه جداره ، چهار جداره و حتی پنج جداره هم وجود دارد، که برای مصارف خاص هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا به ویژگی های پنجره سه جداره و مزایای و معایب آن، و تفاوت آن با پنجره دوجداره بپردازیم.

پنجره سه جداره وین تک هچیرود

ساختار پنجره سه جداره upvc

در پنجره های upvc به طور کلی شیشه ها روی پروفیل قاب نصب می شوند . این شیشه ها در پنجره ۳ جداره در سه عدد هستند که به وسیله ی دو اسپیسر (جدا کننده) از یکدیگر جدا شده اند.

درست همانند پنجره دوجداره ، در پنجره سه جداره هم بین شیشه ها یک گاز وجود دارد که نقش زیادی در عایق بندی پنجره دارد. این گاز عموما آرگون یا کریپتون می باشد.

پنجره سه جداره وین تک مازندران

در پنجره سه جداره وین تک هچیرود به دلیل داشتن یک لایه شیشه بیشتر نسبت به پنجره دوجداره ، پروفیل ضخیم تری باید استفاده شود. در واقع این یک رابطه دوطرفه است ، بدین معنی که گاهی زمانی هم که نیاز به پروفیل ضخیم در ساختمانی باشد، از شیشه های سه جداره استفاده می کنند.

پنجره سه جداره وین تک مازندران

تفاوت پنجره دوجداره و سه جداره چیست و آیا میزان عایق بندی دوبرابر است؟

مشخص است که تفاوت پنجره سه جداره upvc با انواع پنجره دوجداره ، در داشتن یک لایه اضافه تر شیشه ، و پروفیل ضخیم تر و کانال های داخلی بیشتر است. با داشتن یک لایه شیشه اضافه تر و به وجود آمدن یک فضای بین شیشه ای بیشتر ، مسلما مجموع میزان گازی که بین شیشه ها وجود دارد دو برابر پنجره دوجداره است.

بنابراین میازن عایق بندی پنجره سه جداره ، حداقل ۲ برابر پنجره سه جداره است ، که این میزان معمولا بیشتر هم بوده و به چند برابر می رسد.

دلایل تفاوت قیمت پنجره دوجداره وین تک با یکدیگر

مقایسه پروفیل وین تک سری ۶۰ و پروفیل سری ۷۰

قیمت پنجره دوجداره وین تک،پروفیل سری ۷۰ نسبت به پروفیل سری ۶۰، ۱۰% بالاتر است. این اختلاف قیمت پنجره وین تک شامل پروفیل های فریم، مولیون، ساش می شود. در نظر داشته باشید میزان اختلاف تنها در پروفیل یو پی وی سی است و نه در کل قیمت پنجره وین تک (قیمت شیشه دوجداره و قیمت یراق آلات به سری پروفیل مربوط نمی شود)

شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که این دو سری چه تفاوتی با یکدیگر دارند 

پروفیل وین تک سری ۶۰ (W640) دارای عرض ۶ سانتی‌متر می باشد، اما پروفیل سری ۷۰ (W700) دارای عرض ۷ سانتی‌متر می باشد.
وزن، استحکام و قیمت پروفیل وین تک سری ۷۰ از پروفیل سری ۶۰ بیشتر است به همین دلیل پروفیل سری ۷۰ سنگین تر است.

مقایسه پروفیل سری ۷۰ و سری کشویی 

قیمت پروفیل فریم ریلی تقریبا ۸۵% نسبت به قیمت پروفیل Upvc فریم سری ۷۰ تفاوت دارد. اما قیمت پروفیل بازشو کشویی نسبت به پروفیل بازشو سری ۷۰ تقریبا ۸۰% بالاتر است.
قیمت پروفیل وین تک سری ۷۰ = پروفیل سری ۶۰ * ۱٫۱
قیمت پروفیل وین تک سری کشویی = پروفیل سری ۷۰ * ۱٫۸۰

تولیدی پنجره سه جداره وین تک هچیرود | تولید کننده پنجره سه جداره وین تک هچیرود | نمایندگی پنجره سه جداره وین تک هچیرود | نماینده پنجره سه جداره وین تک | پنجره سه جداره وین تک | قیمت پنجره سه جداره وین تک