پنجره فولکس واگنی دوجداره upvc

پنجره فولکس واگنی دوجداره upvc

پنجره فولکس واگنی دوجداره upvc

پنجره فولکس واگنی دوجداره upvc وین تک | پنجره فولکس واگنی دوجداره upvc ویستابست | پنجره فولکس واگنی دوجداره upvc دیوا | پنجره فولکس واگنی دوجداره UPVC بوتیا | پنجره فولکس واگنی دوجداره UPVC هافمن

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک (شرکت معین صنعت حبیبی)

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

۰۲۱-۲۸۴۲۸۲۵۲

مدیریت : مهندس حبیبی

پنجره فولکس واگنی دوجداره -UPVC

یکی از پر طرفدارترین و زیباترین نوع پنجره دوجداره، پنجره فولکس واگنی می باشد. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا نام این مدل از پنجره ها را فولکس واگنی گذاشته اند. در ادامه مقاله همه چیز در مورد پنجره فولکس واگنی، به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

پنجره فولکس واگنی دوجداره به دلیل یراق آلاتی که در ساخت آن استفاده می شود مصارف ویژه و خاصی دارد . سیستم بازشوی این پنجره به صورت ریلی است و مانند درب خودروهای فولکس واگن می باشد که نام گذاری این نوع پنجره دوجداره به همین دلیل است .

نوع پروفیل پنجره فولکسی

پروفیل مورد استفاده برای پنجره فولکس واگنی، همانند پروفیل پنجره لولایی می باشد. به این معنی که ساختار پروفیل پنجره های تک حالته و دوحالته همانند پنجره فولکس واگنی است. یراق آلات فولکس واگنی در برندهای ترک و آلمانی موجود است.

ویژگی های پنجره فولکس واگنی

  • باز شدن بازشوی پنجره تا ۴۵ درجه
  • به هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
  • دارای ۳ نوع متفاوت : اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و معمولی

از نکات قابل توجه در پنجره فولکس واگنی دوجداره باید به وزن پنجره ها اشاره کرد که نباید بازشو بسیار بزرگی را برای این نوع پنجره ها تعبیه کرد تا وزن مناسبی داشته باشد و مانع از تغییر شکل قاب پنجره گردد .

پنجره فولکس واگنی دوجداره upvc

پنجره فولکس واگنی دوجداره

مزیت بازشوی فولکس واگنی نسبت به بازشوی کشویی

 از بارزترین مزیت های بازشوی فولکس واگنی نسبت به بازشوی کشویی است و این قابلیت به دلیل جدا شدن پنجره از چهارچوب اصلی خود و قرار گرفتن در ریل مجزاست .از مزایای پنجره فولکس واگنی دوجداره  این است که زمان باز و بسته شدن فضایی اشغال نمی کند و طول عمر زیاد دارد.

پنجره فولکس واگنی دوجداره upvc

این نوع پنجره دارای فیتینگ بیشتر نسبت به مدل کشویی است، چون پنجره از چهارچوب خود کاملا جدا می شود و بعد در ریل جانبی روی لت ثابت قرار می گیرد.عایق بسیار خوب و دارای قابلیت باز شدن تا زاویه ۴۵ درجه و همچنین از ورود گردو غبار و آلودگی به فضای داخلی ساختمان جلوگیری می کند.دیگر مزایای این پنجره شامل شستشوی آسان، ضد رطوبت بودن و مقاوم بودن آن در برابر باد، باران و طوفان است.

پنجره فولکس واگنی دوجداره upvc

نکته آخر در ارتباط با یراق آلات پنجره فولکس واگنی است که از قدیم در سایر متریال های پنچره های دوجداره مورد استفاده بوده است و این یراق آلات نیز جزو زیباترین یراق آلات پنجره می باشد . این نوع پنجره نیز مانند دیگر محصولات UPVC دارای طرح و رنگ بندی های متنوع و گسترده ایست (رنگ بندی های upvc) که با توجه به سلیقه مشتری و طراحی داخلی محل نصب قابل انتخاب می باشد .

معایب پنجره دوجداره فولکس واگنی

قیمت نسبتا بالای آن نسبت به انواع پنجره های یو پی وی سی موجود را می توان به عنوان تنها عیب درب و پنجره فولکس واگنی یوپی وی سی در نظر گرفت. اما با توجه به کیفیت بسیار بالای این محصول و داشتن طول عمر زیاد، قیمت آن کاملا مناسب است.

نکته مهم در تولید پنجره دوجداره فولکس واگنی

 بهتر آن است که از پروفیل سری ۶۰ با لنگه درب جهت بازشو استفاده گردد.

 یراق حتما عرض و ارتفاع بازشو و وزن لنگه محاسبه گردد در عیر اینصورت پنجره به سختی باز و بسته می شود و به مرور زمان عملکرد خود را از دست خواهد داد.

۳- ریل یراق فولکس واگنی حتما در خط تولید و محل کارخانه و با استفاده از شابلون مربوطه نصب گردد و هرگز توسط نصاب در سر پروزه نصب نگردد.

۴- استفاده از گالوانیزه یکپارچه با ضخامت ۱/۵ میلی متر و لاستیک EPDM