پنجره لولایی تک حالته فریدونکنار

پنجره لولایی تک حالته فریدونکنار

پنجره لولایی تک حالته فریدونکنار

پنجره لولایی تک حالته فریدونکنار  نمایندگی تولیدت انواع پنجره دوجداره upvc وین تک | پنجره لولایی تک حالته دوجداره upvc طرح چوب فریدونکنار | نمایندگی وینتک تولیدی پنجره سازان وین تک نمایندگی پنجره دوجداره وین تک و تولید کننده انواع پنجره دوجداره upvc با فروش بدون واسطه و مستقیم از کارخانه، امکان خرید با بهترین قیمت را برای شما تضمین خواهد کرد. همچنین خدمات پس از فروش و ارسال به سراسر مازندران نیز از ویژگی های محصولات ما می باشد. جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره با ما در تماس باشید.

پنجره سازان وین تک تولید کننده پنجره لولایی تک حالته فریدونکنار

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

۰۲۱-۲۸۴۲۸۲۵۲

مدیریت : حبیبی

پنجره لولایی تک حالت بازشو دو جداره upvc

این نوع پنجره دارای شکل ساده ای از بازشو بوده و همانند پنجره های مدل استاندارد بر روی محور عمودی دارای بازشوی ۱۸۰ درجه می باشد. باشوی تک حالته نسبت به بازشوهای دیگر دارای مکانیسم ساده تری می باشد.

پنجره لولایی تک حالته فریدونکنار

    • پنجره لولایی تک حالته دوجداره UPVC

      پنجره لولایی تک حالته دوجداره UPVC ، پنجره ای است که بر روی یک محور خود که به صورت افقی باشد بازشو دارد .

      پنجره لولایی تک حالته فریدونکنار

      ویژگی های پنجره لولایی تک حالته  :

        • قیمت پایین تر نسبت به دیگر محصولات دوجداره UPVC
        • تغییر سَمتِ بازشو از چپ به راست و یا از راست به چپ در کمترین زمان اجرایی و قیمت ( امکان تغییرات در محل )
        • تعویض بسیار آسان و سریع یراق آلات و لولا ها در صورت نیاز
    • منبع اطلاعات
    • پنجره دوجداره تک حالته از ساده ترین و در عین حال پرکاربردترین نوع پنجره است. بازشوی (سش) این نوع پنجره به صورت تک حالت بازشو است که بازشو بر روی محور افقی بوده در حالی که لولا در محور عمودی قرار می گیرد، امکان بازشویی ۱۸۰ درجه را فراهم می کند؛ در ابعاد و تیپ های مختلف قابل سفارش و عرضه است و به دلیل قیمت و کارایی مناسب،جزو پر فروش ترین نوع از پنجره های دوجداره می باشد که با نام پنجره دوجداره لولایی نیز معرفی می شود.

      وجود بازشوهای مختلف در پنجره های دوجداره یو پی وی سی، باعث استفاده هرچه بیشتر از این محصول می شود و می توان به راحتی آن را جایگزین پنجره های قدیمی کرد.

      پنجره لولایی تک حالته فریدونکنار

      اجزای یک پنجره تک حالته

      اجزای تشکیل شده از یک اسپانیولت، سه لولا، دستگیره و زاماک (مقابل قفلی) می باشد.لولا ها می توانند از انواع ثابت یا معمولی و یا تنظیمی یا قابل رگلاژ باشند، که در حالتی که ابعاد و اندازه بزرگ (استفاده از پنجره دوجداره با ابعاد بزرگ در نما) باشد، بهتر است از انواع لولای تنظیمی استفاده شود زیرا مقاومت وزن بیشتری دارد.

      دیگر یراق آلات پنجره دوجداره تک حالته

      اسپانیولت، زاماک، زهوار، دستگیره ها، قفل داخلی، و لولا ها از جمله یراق آلات مصرفی در پنجره تک حالته هستند، اما باید بدانید که به طور کلی یراق آلات به این چند مورد محدود نمی شوند و در یک پنجره تک حالته یو پی وی سی، حداقل۶۰ نوع مختلف از یراق آلات وجود دارد که یکی از دلایل امنیت این مدل از پنجره ها همین موضوع می باشد.
      یک اسپانیولت با کیفیت از آلیاژ مرغوب و از قسمت چرخ دنده تولید می گردد. در اسپانیولت باید به استاندارد بودن روکش آن برای جلوگیری از خوردگی و فرسودگی به خصوص در مناطق مرطوب توجه ویژه شود.
      موقع نصب آن بر روی پنجره برای جلوگیری از هرز شدن پیچ دستگیره و یا شکستن آن باید از یراق آلات با کیفیت استفاده شود. محل پیچ ها بر روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است به فاصله هر ۳۰ سانتی متر یک پیج قرار گیرد؛ همچنین در قسمت چرخ دنده بهتر است پیچ ها به هم نزدیکتر قرار گیرند تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود.
      دستگیره پنجره دو جداره یو‎ پی ‎وی ‎سی می تواند از جنس آلومینیوم یا پلاستیک باشد. در دستگیره نکته ارتفاع آن است. پیچ دستگیره از آلیاژ مرغوب استفاده شود تا در هنگام نصب و استفاده شکسته نشود.
      لولاها درب و پنجره تک حالته ۱۰۰ میلیمتری هستند و دارای وزنی استاندارد (حدود ۸۰ گرم) بوده که کاهش وزن آن، باعث شکستن لولا و در نهایت باعث صدمه به پنجره خواهد شد.
      زاماک یا مقابل قفلی نیز نقش مهمی در کارکرد پنجره ایفا می کند. وزن استاندارد آن در حدود ۱۳ گرم است.
      در کنار استفاده از یراق آلات و متریال مرغوب و رعایت کلیه استانداردها، تولید و نصب استاندارد نیز نقش بسزایی در تامین کیفیت یک درب و پنجره دو جداره دارد. شیوه تولید استاندارد، و نصب دقیق و رگلاژ مناسب به میزان بالایی می تواند کیفیت نهایی را تضمین نماید.

      رگلاژ پنجره دوجداره تک حالته

      در رگلاژ پنجره دوجداره تک حالته مواردی مانند : شیشه، لولا ها، زاماک پنجره، اسپانولیت، لاستیک و غیره بررسی می شود و تمامی موارد فوق به درستی تنظیم می گردد. رگلاژ شیشه نیز، یکی از مهمترین عوامل برای درست بسته شدن درب و پنجره دوجداره می باشد. اگر پنجره دو جداره از ابتدا به صورت صحیح نصب گردد، نیاز به رگلاژ نمودن آن تا حد زیادی کاهش پیدا می کند اگرچه در بعضی موارد بعد از حدود یک الی یک سال و نیم نیاز به رگلاژ وجود دارد تا عملکرد و کارایی پنجره به خوبی صورت پذیرد.
      رگلاژ نشدن یراق آلات پنجره دوجداره باعث به وجود آمدن مشکلاتی مانند: سختی هنگام باز و بسته کردن پنجره، عدم روان حرکت کردن دستگیره، فاصله پیدا کردن میان لنگه بازشو و فریم، اختلال در تغییر حالت بازشو تجهیزات و عملکرد نامطلوب آن خواهد شد.

       

       

      پنجره لولایی تک حالته فریدونکنار

      ویژگی های پنجره تک حالته

      • بازشوی آسان و ۱۸۰ درجه که امکان دید، نور و تهویه خوبی را ارائه می دهد.
      • پایین بودن قيمت نسبت به بقيه انواع بازشوها (اگرچه باید به کم شدن ضخامت گالوانیزه مصرفی در این مدل توجه شود).
      • تغيير جهت (سش) يا بازشو از راست به چپ و يا از چپ به راست با كمترين زمان و قيمت و همچنین اجرا در محل.
      • تعويض راحت لولاها و یراق آلات مصرفی در صورت نياز و قابل تنظیم بودن آن ها.
      • تعویض پنجره های قدیمی با حفظ فرم قبلی آن (از آنجایی که پنجره های قدیمی عموماً با بازشوی تک حالته می باشد و در بعضی از ساختمان ها بنا به دلایلی اجازه تغییر حالت بازشو ها را نمی دهند، پنجره یو پی وی سی تک حالته گزینه مناسبی است).
      • عایق بندی پنجره مناسب : به جز پنجره ثابت که فاقد بازشو است، می توان گفت که یکی از بهترین پنجره ها از نظر عایق بندی حرارتی و صوتی، پنجره دوجداره تک حالته است. حالت چفت شدن لنگه به روی قاب، به همراه داشتن یراق آلاتی چون زاماک و اسپانیولت، موجب می شود که درزها تا جای ممکن کیپ شوند.
      • ترکیب با انواع بازشوهای دیگر مانند ترکیب پنجره های ثابت با پنجره های تک حالته.
        فرم های هندسی و اشکال متنوع (عموما در استفاده از اشکال هندسی در ساختمان ها از نوع بازشوهای تک حالته استفاده می شود).

        از محدودیت های پنجره دو جداره تک حالته نیز در شرایطی که فضای کافی برای باز شدن لنگه وجود نداشته باشد، محدودیت نصب دارند؛ نصب پرده بر روی آن ها نیز باز شدن کامل بازشو را محدود می کند و همچنین به محدودیت استاندارد های ابعاد و وزنی آن نیز می توان اشاره کرد.

      کاربرد پنجره دو جداره تک حالته (از نوع لولایی)

      این نوع پنجره به دلیل بازشو ساده آن بیشتر در مکان های عمومی مانند مدارس، اداره ها، هتل ها، بیمارستان ها و … که نیاز به بازشوی خاصی وجود نداشته و قیمت در اولویت می باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

      کارخانه پنجره دوجداره پنجره سازان وین تک نمایندگی پنجره دوجداره وین تک و تولید کننده انواع پنجره دوجداره upvc با فروش بدون واسطه و مستقیم از کارخانه، امکان خرید با بهترین قیمت را برای شما تضمین خواهد کرد. همچنین خدمات پس از فروش و ارسال به سراسر مازندران نیز از ویژگی های محصولات ما می باشد. جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره با ما در تماس باشید.

    • منبع اطلاعت
پنجره لولایی تک حالته مازندران

پنجره لولایی تک حالته شمال نمایندگی تولیدت انواع پنجره دوجداره upvc وین تک | پنجره لولایی تک حالته دوجداره upvc طرح چوب شمال | نمایندگی وینتک تولیدی پنجره سازان وین تک نمایندگی پنجره دوجداره وین تک و تولید کننده انواع پنجره دوجداره upvc با فروش بدون واسطه و مستقیم از کارخانه، امکان خرید با بهترین قیمت را برای شما تضمین خواهد کرد. همچنین خدمات پس از فروش و ارسال به سراسر مازندران نیز از ویژگی های محصولات ما می باشد. جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره با ما در تماس باشید.