پنجره ها و درب های آلومینیومی پرطرفدار

پنجره ها و درب های آلومینیومی پرطرفدار

پنجره ها و درب های آلومینیومی پرطرفدار

آیا به دنبال ایده های مدرن در و پنجره برای خانه جدید خود هستید؟ در این مقاله کوتاه، ایده هایی برای پنجره ها و درب های آلومینیومی مد روز پیدا خواهید کرد. بیایید انواع پنجره‌ها و درها را بررسی کنیم که واقعاً حال و هوای عجیب و غریب و در عین حال امروزی به خانه مدرن شما می‌دهند! پنجره ها و درب های آلومینیومی پرطرفدار

ایده های مدرن پنجره آلومینیومی

پنجره های زیبا و کاربردی واقعاً می توانند ظاهر کلی خانه شما را ارتقا دهند. در اینجا چهار نوع پنجره وجود دارد که می توانید در خانه جدید خود نصب کنید.

پنجره لایت فیکس شده

این پنجره ها به شما این امکان را می دهد که نور طبیعی و فضای باز بیشتری را به خانه خود وارد کنید و در عین حال حداکثر امنیت را ارائه دهید. Fixed Lites اغلب با پنجره های عملیاتی ترکیب می شود تا ظاهری جذاب و کاربردی ایجاد کند.پنجره ها و درب های آلومینیومی پرطرفدار

پنجره سایبان

پنجره ها و درب های آلومینیومی پرطرفدار

یک پنجره سایبان دارای لولاهایی در بالا است و به سمت بیرون باز می شود. برای باز و بسته کردن این پنجره از دسته یا میل لنگ استفاده می شود. پنجره های سایبان برای فضاهایی که به حداکثر تهویه نیاز دارند مانند آشپزخانه و حمام عالی هستند. استفاده از آلومینیوم برای قاب، ظاهری از طراحی مدرن را به این پنجره‌های کاملاً قابل تنظیم می‌افزاید.

پنجره های کشویی افقی

این پنجره ها دارای یک ارسی هستند که به صورت افقی از چپ به راست یا بالعکس می لغزند.
یه پنجره کشویی دارای یک ارسی است که به صورت کشویی باز و بسته می شود. در ضمن یک لغزنده دوبل دارای دو ارسی کشویی است.

پنجره‌های کشویی افقی برای خانه‌های امروزی و کسانی که نیاز به ورود نور طبیعی، هوا و نماهای بیرونی بیشتری دارند، عالی هستند. فریم های آلومینیومی رنگ یا طرحی به پنجره ها می بخشد.

پنجره دوجداره

پنجره های دو جداره از دو قطعه پنجره شیشه ای تشکیل شده است که با یک اسپیسر (معمولا گاز آرگون) به هم چسبیده و مهر و موم شده اند. چنین پنجره هایی به متعادل نگه داشتن دمای اتاق کمک می کند و خانه شما را به ترتیب از گرما و سرمای شدید عایق می کند.

انواع درب های مدرن برای خانه شما

درها یکی از بهترین نقاط کانونی خانه شما هستند. آنها توجه را به طراحی کلی خانه شما جلب می کنند و در عین حال آن را ایمن و ایمن نگه می دارند.

درب دو تاشو

یه درب دو تایی از چندین برگ تشکیل شده است که به سمت خود جمع می شوند تا فضا را باز کنند. درهای دوتایی بر روی رانرها تنظیم می شوند که به آنها اجازه می دهد همزمان کشویی و تا شوند. در حال حاضر، برخی از درب های دوتایی دارای یک درب ترافیکی در بین برگ ها هستند. این یک درب معمولی است که برای ورود و خروج بدون باز کردن کل درهای دوتایی استفاده می شود.

درهای کشویی

پنجره ها و درب های آلومینیومی پرطرفدار

معمولاً از دو لنگه در تشکیل می‌شوند که یک لنگه ثابت و دیگری روی آن می‌چرخد. درهای کشویی معمولاً از شیشه ساخته می شوند که در اطراف آن قاب آلومینیومی قرار دارد.

استکر درب

درب های استکر دارای چندین برگ هستند که روی پانل اول و روی آن می لغزند. هنگامی که درب های استاکر کاملا باز می شوند، برگ های در روی هم روی هم قرار می گیرند. برگ‌های درب استکر معمولاً کوچک‌تر از پانل‌های درهای کشویی هستند و آنها را به گزینه‌ای عالی برای فضاهای کوچک‌تر تبدیل می‌کند.

درب های لولایی

درهای لولایی شیشه ای فضای شما را باز می کنند و اجازه می دهند نور اضافی وارد شود. درهای لولایی گزینه ای عالی برای فضاهای تنگ هستند که ممکن است لزوماً فضایی برای پنجره نداشته باشید اما همچنان دوست دارید نور طبیعی در اتاق وجود داشته باشد. انعطاف پذیری در باز یا باز بودن درب به این معنی است که می توانید درب را طوری تنظیم کنید که بیشترین استفاده را از فضای خود داشته باشید و قفل چهار نقطه ای امنیت و آرامش بهینه را فراهم می کند.

و با آن، ما انواع پنجره‌ها و درب‌های پرطرفدار را جمع‌بندی می‌کنیم که به راحتی در خانه‌های امروزی جا می‌شوند.