پنجره کشویی دوجداره upvc رامسر

پنجره کشویی دوجداره upvc رامسر

پنجره کشویی دوجداره upvc رامسر

پنجره کشویی دوجداره upvc رامسر | پنجره کشویی دوجداره upvc وین تک رامسر | پنجره کشویی دوجداره upvc وینتک طرح چوب و رنگ مشکی | پنجره کشویی دوجداره upvc

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک 

۰۹۳۹۱۲۱۸۵۸۲ – ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸ – ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷ مازندران – ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲ تهران

مدیریت : مهندس حبیبی

پنجره کشویی دوجداره upvc رامسر

پنجره دوجداره کشویی یکی از مدل‌های پنجره و آلومینیومی است، که طرفداران زیادی دارد و بسیار محبوب است. این نوع پنجره در محیط‌های مختلفی قابل نصب و استفاده است. شاید شما هم در اطراف‌تان درب و پنجره های دوجداره کشویی آلومینیومی فراوانی دیده باشید و از خودتان درباره علت محبوبیت این نوع پنجره پرسیده باشید. در این مقاله قصد داریم، به بررسی ویژگی‌های مختلف این نوع پنجره و دلایل محبوبیت آن‌ها بپردازیم.

پنجره‌های کشویی آلومینیومی، عملکردی شبیه به پنجره‌های دولنگه دارند، با این تفاوت که به جای حرکت عمودی، به صورت افقی حرکت می‌کنند. نصب و تغییر این نوع پنجره‌ها در هر نوع ساختمانی قابل اجرا است، اما بهتر است آن‌ها را براساس ویژگی‌های ساختمان خود انتخاب کنید، تا از کاربری، امنیت و زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

انواع طرح‌ها و ترکیب‌های پنجره‌ دوجداره کشویی آلومینیومی و یو پی وی سی

طرح‌‌ها و ترکیب‌های پنجره های UPVC کشویی انواع مختلفی دارند. پرکاربردترین آن‌ها پنجره دو لنگه کشویی با ابعاد یکسان است. انواع دیگر این نوع پنجره شامل، پنجره دو لنگه کشویی کوچک و بزرگ، پنجره دو لنگه کشویی در بالا و پنجره دو لنگه کشویی در پایین است.

بازشوی لنگه‌ها در این نوع پنجره های دوجداره به صورت کشویی عمل می‌کنند و لنگه‌ها به طور موازی، بر روی روی ریل مربوط به خودش حرکت می‌کند. در مکان‌هایی که با محدودیت جا و فضا برای باز شدن پنجره‌ها هستیم، استفاده از پنجره های کشویی توصیه می‌شود. البته این نوع پنجره‌ها از نظر آب‌بندی، سطح پایین‌تری نسبت به پنجره های دوجداره لولایی دو حالت بازشو دارند.

پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی در چه مناطقی کاربرد دارند؟

پنجره‌های دوجداره کشویی برای مناطقی با آب و هوای معتدل بسیار مناسب هستند. این پنجره ها به دلیل آنکه به راحتی باز و بسته می‌شوند، هنگام استفاده از تهویه طبیعی و آب و هوای بیرون از ساختمان بسیار مطلوب است.

توجه داشته باشید، که استفاده از پنجره دوجداره کشویی برای استفاده در مناطق با سر و صدا، گرد و خاک زیاد، هوای خیلی گرم و یا هوای خیلی سرد، به هیچ عنوان مناسب نیست و نیازهای شما را برآورده نمی‌کند. پنجره‌های کشویی نسبت به پنجره‌های لولایی، حدود ۲۰ درصد عایق‌بندی کمتری دارد و به همین دلیل برای اینطور مناطق به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

اگر در این‌طور مناطق زندگی می‌کنید و مجبور به استفاده از پنجره دوجداره کشویی هستید، بهتر است، نوعی را بخرید که دارای یراق فولکس واگنی باشد. این نوع یراق ها دارای عایق‌بندی استانداردی هستند و نصب آن‌ها از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

پنجره کشویی از محبوب ترین مدل های پنجره دوجداره UPVC است که بیشترین طرفداران پنجره های دوجداره را به خود اختصاص داده است . این مدل برای نصب به خصوص در اتاق خواب ها کاربرد فراوانی دارد .

  • یک لنگه بازشو : که تنها یکی از لنگه های پنجره ، به صورت کشویی باز میشود
  • دو لنگه بازشو : هر دو لنگه ی پنجره قابلیت باز شدن را به صورت کشویی دارند .

شایان ذکر است که پنجره کشویی دوجداره دولنگه بازشو خصوصا برای فضاهای که نیازمند گردش بیشتر هوا هستند برای مثال اتاق هایی که تنها یک پنجره دارند بسیار کاربردی است .

 راحتی باز و بست پنجره کشویی استفاده از آن را در اتاق خواب ها و آشپزخانه ها بسیار ایده آل کرده است . چون در هنگام باز و بست این پنجره ها هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمیشود .

پنجره کشویی دوجداره upvc مازندران

پنجره کشویی دوجداره upvc رامسر

ترکیب ها و طرح های پنجره کشویی دوجداره upvc رامسر

  • پنجره دو لنگه کشویی با ابعاد یکسان
  • پنجره دو لنگه کشویی کوچک و بزرگ
  • پنجره دو لنگه کشویی در بالا
  • پنجره دو لنگه کشویی در پایین

بازشوهای لنگه‌های این نوع پنجره به صورت کشویی می‌باشد یعنی لنگه‌ها به صورت موازی و روی ریل مربوط به خود جا به جا می‌شوند. در جاهائیکه با محدودیت فضایی جهت باز شدن پنجره به سمت داخل مواجه هستیم، استفاده از این نوع پنجره توصیه می‌گردد و قطعا از نظر آب‌بندی در سطح پایین‌تری نسبت به لولائی دو حالت بازشو قرار می‌گیرد.

تولید کننده پنجره کشویی دوجداره upvc رامسر | تولیدی پنجره کشویی دوجداره upvc رامسر | نمایندگی پنجره کشویی دوجداره upvc وین تک رامسر