پنجره یو پی وی سی باریک | نمایندگی وین تک مازندران رتبه ۱

پنجره یو پی وی سی باریک

پنجره یو پی وی سی باریک | نمایندگی وین تک مازندران رتبه ۱

پنجره های UPVC یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای صاحبان خانه های انگلستان است. در سال‌های اخیر، فناوری مدرن، تولیدکنندگان پنجره را قادر ساخته است تا پنجره‌های upvc را با قاب‌های باریک‌تر از همیشه بسازند. پنجره یو پی وی سی باریک

پنجره یو پی وی سی باریک

پنجره های UPVC باریک طیف گسترده ای از مزایای را به صاحبان خانه ارائه می دهند. بیایید نگاهی دقیق‌تر به باریک‌ترین پنجره‌های یو پی وی سی و چگونگی بهبود خانه شما بیندازیم

ویژگی ها و مزایای پنجره های یو پی وی سی Slimline

پنجره یو پی وی سی باریک

از نظر تاریخی، تنها راه برای دستیابی به پنجره های فریم فوق باریک، استفاده از قاب های آلومینیومی بود. امروزه، پنجره‌های uPVC به خاطر خطوط فوق‌العاده باریک خود با آلومینیوم رقابت می‌کنند. پنجره یو پی وی سی باریک

پنجره یو پی وی سی باریک

در وین تک، ما طیف وسیعی از پنجره‌های باریک uPVC را برای مشتریان در سرتاسر ایران  نصب می‌کنیم. با شیشه دوجداره باریک UPVC، می توانید:

مصرف نور طبیعی بهبود یافته است
افزایش بهره وری انرژی
سازگاری با انواع املاک
کاهش نفوذ نویز
کاهش مشکلات تراکم
ظاهر زیبایی شناختی برتر
شیشه دوجداره یو پی وی سی اسلیم لاین می تواند به رتبه بهره وری انرژی A+ دست یابد. این به شما کمک می کند تا خانه خود را پایین بیاورید تا کارایی بهتری داشته باشد، گرما را حفظ کنید، مصرف انرژی را بهبود بخشید و به نوبه خود قبض انرژی خود را کاهش دهید.

باریک ترین قاب های یو پی وی سی از آلبانی ویندوز

اگرچه پنجره‌های باریک یو‌پی‌وی‌سی ما با انواع نصب سازگار است، اما به‌ویژه برای بازسازی‌های دوره‌ای املاک مناسب هستند. این به این دلیل است که قاب آنها بسیار باریک است که می توان آنها را طوری طراحی کرد که با سلیقه ظاهر پنجره های چوبی اصلی را تکرار کند.

اگر در یک ملک دوره ای زندگی می کنید و پنجره های اصلی شما دیگر مانند گذشته عملکرد خوبی ندارند، پنجره های ارسی یو پی وی سی باریک یک گزینه عالی هستند. در وین تک، پنجره های ارسی یو پی وی سی ما طیف وسیعی از جزئیات دوره را در طراحی خود گنجانده اند تا اطمینان حاصل شود که کاملاً با سبک کلاسیک خانه شما مطابقت دارند.

با پنجره های باریک ارسی یو پی وی سی از آلبانی، می توانید انتظار داشته باشید:

فریم های فوق العاده باریک
قاب با عمق ۱۲۸ میلی متر
ویژگی های دوره از جمله شاخ ارسی و میله های گرجی
انتخاب رنگ‌های واقع‌گرایانه اثر دانه‌های چوب
گزینه های سخت افزاری سنتی
برای اطلاعات دقیق تر گزینه های پنجره جایگزین ما را مرور کنید.

پنجره های آلومینیومی باریک برای باریک ترین پروفیل ها

وقتی نوبت به انواع پروفیل پنجره می‌رسد، پنجره‌های آلومینیومی همچنان می‌توانند نسبت به اندازه‌های پروفیل پنجره‌های uPVC به خطوط باریک‌تری دست یابند. پنجره های آلومینیومی اغلب برای نصب و راه اندازی املاک معاصر انتخاب می شوند. با این حال، آنها به همان اندازه برای خانه های سنتی تر مناسب هستند و می توانند طیف گسترده ای از سفارشی سازی ها را در طراحی خود بگنجانند.

پنجره یو پی وی سی باریک

با پنجره های آلومینیومی، می توانید از طیف گسترده ای از پوشش های پودری با دوام و کم تعمیر و نگهداری انتخاب کنید. سخت افزار و سیستم های قفل را انتخاب کنید. و اندازه و شکل مناسب پنجره ها را برای مطابقت با مشخصات دقیق خود انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید درباره پنجره‌های باریک وین تک اطلاعات بیشتری کسب کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید.