چرا پنجره UPVC

چرا پنجره UPVC

چرا پنجره UPVC

UPVC پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی است. این یک نوع ماده پلاستیکی سخت استاندارد است که اخیراً به طور گسترده برای پنجره ها و درها استفاده می شود.چرا پنجره UPVC

پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده در برابر رطوبت، آلودگی، خوردگی و قالب مقاوم است. با توجه به طیف منحصربفرد و متنوعی که از مزایای آن دارد، تراشه‌ی پنجره‌UPVC یک انتخاب ارجح بوده است. این یک جایگزین ماندگارتر به جای پنجره های چوبی و آلومینیومی است. همه ما متوجه شده ایم که بسیاری از مردم اخیراً از پنجره های سنتی به پنجره های مدرن UPVC تغییر کرده اند. آنها درجه بالاتری از دوام و امنیت را ارائه می دهند. هنگامی که میل به داشتن پنجره های بزرگ با کیفیت بالا و مقرون به صرفه است و همچنین عایق عالی در برابر آب و هوا و آلودگی است، بدون شک پنجره UPVC بهترین گزینه برای خانه شما است. کلاسیک داخلی بهترین راه حل های پنجره UPVC را به شما ارائه می دهد. پنجره های UPVC جذابیت زیبایی شناسی منحصر به فردی دارند و همچنین انواع رنگ های چند لایه را ارائه می دهند.

اجازه دهید نگاهی گذرا به برخی از ویژگی ها، مزایا و نقاط قوت پنجره UPVC بیندازیم و چرا باید پنجره های UPVC را انتخاب مناسبی در نظر بگیرید. در اینجا لیستی وجود دارد که نشان می دهد چرا پنجره های UPVC بهترین گزینه برای طراحی فضاهای زندگی معاصر هستند.

چرا پنجره UPVC

۱٫ قابل تنظیم

به طور کلی، پنجره ها، درها، و نمای خارجی UPVC در رنگ سفید موجود است. با ارتقاء و پیشرفت بیشتر در فرآیند تولید، پنجره‌های UPVC دیگر تنها به رنگ سفید محدود نمی‌شوند، بلکه در رنگ‌ها، سبک‌ها، اشکال قابل تنظیم و همچنین جلوه‌های تقلیدی مانند دانه‌های چوب موجود هستند.
شرکت‌های نصب و سازندگان اکنون می‌توانند پنجره‌های UPVC را مطابق با مشخصات دلخواه ما بسازند و آن را برای خانه‌ها و دارایی‌های ما مناسب کنند. کلاسیک داخلی پنجره‌های UPVC را مطابق با نیاز، سلیقه و مشخصات شما سفارشی می‌کند.

۲٫ از نظر زیبایی شناسی

پنجره ها مانند چشم یک ساختمان هستند. پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی جلوه‌ای از ممتاز، باکلاس و براق را ایجاد می‌کنند و جذابیت زیبایی را افزایش می‌دهند. انتخاب بزرگی از پنجره‌های UPVC مانند ارسی‌های دوقلو، پنجره‌های کشویی، آویزان کناری و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. با انواع زیادی که ارائه می شود، می توانیم نوعی را انتخاب کنیم که کاملاً با طرح رنگ ساختار و فضای داخلی مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، این پنجره ها در طیف گسترده ای از اشکال و سبک ها موجود هستند. کلاسیک داخلی جذاب ترین و ظریف ترین طرح ها و الگوها را ارائه می دهد تا ملک شما را باشکوه جلوه دهد.

۳٫ مقاوم در برابر آب و هوا

هوای سخت یک پدیده رایج است. درها و پنجره‌ها به دلیل آب و هوای شدید درخشش خود را از دست می‌دهند و محو یا پوسیده می‌شوند، اما در مورد پنجره‌های UPVC اینطور نیست. پس از نصب پنجره های UPVC از کلاسیک داخلی می توانید مطمئن باشید. ما یکی از بهترین ها در بازار هستیم. از آنجایی که پنجره‌ها و درب‌های UPVC در برابر عوامل جوی خشن طبیعی حساس نیستند، بدون پیری ماندگاری بیشتری دارند.

۴٫ عایق

بهره وری انرژی یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب پنجره و درب ملک ماست. این یکی از مواردی است که هر فردی در هنگام انتخاب متریال مورد استفاده برای پنجره ها و درهای جدید به عنوان اولویت اصلی است، زیرا انتخاب مواد استفاده شده بر گرما و درجه انرژی پنجره ملک تأثیر می گذارد.
اساساً، UPVC یک رسانای کم گرما است و هنگامی که به درستی نصب شود، مانند دکوراسیون داخلی کلاسیک، اتلاف گرمایی را که در غیر این صورت توسط مواد غیر عایق تجربه می شود، به حداقل می رساند. با توجه به اینکه UPVC رسانای گرما کم است، به خنک و راحت نگه داشتن فضا کمک می کند.

۵٫ دوام

جنس پنجره UPVC بسیار سخت است. این قاب ها می توانند در برابر شدیدترین عناصر مقابله کنند. آنها نه می چرخند نه خورده می شوند. این یک موهبت بزرگ برای افرادی است که دارای خواصی هستند که در نزدیکی ساحل قرار دارند، جایی که محتوای نمک زیاد می تواند مشکل ساز باشد. کیفیت بی نظیر پوشش UPVC در Classical Interiorsfurther در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) محافظت می کند و در نتیجه از محو شدن پنجره ها به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید محافظت می کند. آنها در مقایسه با همتایان خود یکی از قوی ترین و ماندگارترین پنجره ها هستند. آنها ساختار اصلی خود را حفظ می کنند و حتی تحت فشار شدید آب و هوا دست نخورده باقی می مانند.

۶٫ تعمیر و نگهداری کم

UPVC یک سرمایه گذاری یکباره است زیرا یک ماده تعمیر و نگهداری کم است. پنجره های UPVC بر خلاف سایر مواد طبیعی نیازی به سنباده کاری، رنگ آمیزی و لاک زدن منظم ندارند. درها و پنجره های UPVC داخلی کلاسیک می توانند برای چندین دهه بدون هیچ نشانه ای از هوا دوام بیاورند. UPVC تعمیر و نگهداری آسان و کم است که فقط به نگهداری دوره ای نیاز دارد که با آب کف آلود تمیز شود تا لکه نرود و همچنین آلودگی یا کثیفی از بین برود.

۷٫ سازگار با محیط زیست

پنجره‌های UPVC عمدتاً از مواد قابل بازیافت ساخته می‌شوند تا تأثیر طولانی‌مدت بر محیط‌زیست را کاهش دهند. به این ترتیب آنها ماندگاری بسیار طولانی دارند و حتی پس از مدت طولانی می توان آنها را به راحتی بازیافت کرد و مجدداً برای محصولات دیگر مانند اتصالات لوله کشی، لوله ها و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد. آنها محصولات سازگار با محیط زیست هستند. کلاسیک داخلی از دوستدار محیط زیست بودن حمایت می کند و از این رو عمدتاً به محصولات دوستدار محیط زیست می پردازد.

۸٫ تهویه

پنجره های UPVC در پیکربندی های مختلف از سبک ها و الگوهای پنجره ارائه می شوند که سیستم تهویه استثنایی با جریان هوای موثر به داخل اتاق را ارائه می دهند. “شیب و چرخش” یک پیکربندی موثر پنجره است که از ترتیب باز شدن دو پنجره به دو صورت تشکیل شده است که تهویه خوبی را فراهم می کند. کلاسیک داخلی راه حل های منحصر به فرد پنجره UPVC با اولویت بالا برای نور و تهویه ارائه می دهد.

۹٫ امنیت

در هر نقطه ای امنیت یک ملک یا خانه بسیار مهم است و اهمیت زیادی دارد. همین امر برای نصب پنجره های UPVC نیز صادق است. پنجره های UPVC اگرچه فوق سبک دارای قاب های فوق العاده محکمی هستند و هنگامی که در کنار اشکال مختلف ترکیب قفل و شیشه های دو جداره استفاده می شود از نفوذ نفوذگر جلوگیری می کند.

۱۰٫ عایق صدا

عایق صدا یکی از مزایای مهم پنجره های UPVC است. پنجره های UPVC به طور کلی در مقایسه با سایر انواع پنجره ها صدای خارجی را تقریباً حدود ۵۰ درصد کاهش می دهند. مواد UPVC در ترکیب با پانل های پنجره دو جداره کار می کند تا میزان نویز را کاهش دهد. ما در کلاسیک داخلی بهترین پنجره های UPVC را با راه حل های عالی عایق صدا ارائه می دهیم.

۱۱٫ ضد حریق

واحدها و چهارچوب پنجره ها و درها باید از مواد مقاوم در برابر حریق ساخته شده باشد که از گسترش آتش خارجی جلوگیری می کند طبق مقررات مقررات ساختمانی. UPVC ماده‌ای است که به پروتکل ایمنی آتش‌سوزی پایبند است، به این معنی که در صورت وقوع آتش‌سوزی، این ماده مسیر اصلی را به مدت ۳۰ دقیقه باز نگه می‌دارد. طراحی داخلی کلاسیک، پایبندی کامل به چسبندگی آتش به بازدارنده آتش را تضمین می کند.

۱۲٫ عاری از موریانه

پنجره های UPVC از آن دسته پنجره هایی هستند که در مقایسه با نمونه های خود کاملاً عاری از موریانه هستند. هیچ ترسی از هر گونه آلودگی در پنجره های UPVC وجود ندارد. فضای داخلی کلاسیک بهترین کیفیت پنجره های UPVC مقاوم در برابر موریانه را فراهم می کند.

۱۳٫ قابل بازیافت

پنجره های UPVC به دلیل قابل بازیافت بودن و تقریباً ۱۰ برابر بودن خاص هستند. با توجه به این ویژگی منحصر به فرد پنجره های UPVC آنها هدر نمی روند. کلاسیک داخلی سعی می کند از طریق بازیافت پنجره های UPVC از آن به بهترین شکل استفاده کند.

۱۴٫ ضد خوردگی

پنجره های UPVC به دلیل ماهیت ذاتی خود به دلیل متریال به کار رفته بسیار بادوام هستند. مواد UPVC نه برش خورده و نه خورده می شوند، بنابراین ماندگاری بالایی دارند. آنها پوسته نمی شوند و خشک نمی شوند. تمام پنجره‌های UPVC ما در کلاسیک داخلی ضد خوردگی هستند.

نتیجه

در کنار تمام این مزایا و دلایلی که برای انتخاب پنجره های UPVC نسبت به سایر پنجره ها وجود دارد، مزایای کوچک، اما موثر بسیار بیشتری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، ویژگی “Tilt and Turn” که در دو جهت باز می شود، حداکثر تهویه را امکان پذیر می کند. پنجره های UPVC از نظر زیبایی شناسی زیبا، کاربردی، کاربر پسند، ماندگاری طولانی، سازگار با محیط زیست، نگهداری کم و غیره هستند. همچنین امنیت خوبی را برای خانه ها تضمین می کنند. ما داخلی کلاسیک تخصص بی نظیری در ایجاد پنجره ها و قاب های استثنایی داریم. ما تولید کنندگان و فروشندگان پیشرو پنجره های UPVC در هند هستیم. تمام محصولات ما با کیفیت بالا و بادوام هستند. این قاب های UPVC برای چندین دهه عمر می کنند. آنها یکپارچه با ساختار ما و طرح رنگ ها ترکیب می شوند.