کارخانه تولید پنجره وین تک هچیرود

کارخانه تولید پنجره وین تک بابلسر

کارخانه تولید پنجره وین تک هچیرود

کارخانه معین صنعت حبیبی تولید کننده پنجره وین تک در  هچیرود| کارخانه تولیدی پنجره دوجداره upvc وینتک در مازندران | وین تک مازندران هچیرود

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

مدیریت : مهندس حبیبی

تولید پنجره وین تک هچیرود

شرکت معین صنعت حبیبی یکی از شرکت های بزرگ در شمال کشور تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره upvc با پروفیل ین تک در هچیرود می باشد که سالیان بسیار طولانی در این زمینه فعالیت داشته است تجربه و تخصص گروه معین صنعت حبیبی باعث شده است این گروه محصولاتی را به  بازار عرضه نماید که دارای کیفیت بالایی باشند و با استقبال بالایی رو به رو شوند.

پنجره وین تک هچیرود

علت تفاوت قیمت پنجره دوجداره وین تک

در فاکتور های فروش و قیمت پنجره دوجداره وین تک در شرکت های مختلف، در مواردی زیادی اختلاف قیمت مشاهده می شود. اختلاف قیمت پنجره دوجداره وین تک عمدتا به دو دلیل است که در ادامه مطلب به شرح آن می پردازیم:

اختلاف در نوع پروژه و مشخصات پروفیل

اولین موردی که موجب اختلاف قیمت در فاکتور وین تک میشود، قیمت پروفیل وین تک است که شامل تفاوت قیمت پروفیل فریم وین تک، قیمت پروفیل وینتک ساش و غیره می باشد. منظور از نوع پروژه، حالت نوسازی و یا بازسازی بودن (تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب) پروژه است. قیمت پنجره دوجداره وین تک در این نوع پروژه ها هم در درصد نصب تفاوت دارد و هم در نوع پروفیل مصرفی. بطور مثال قیمت پروفیل پنجره وین تک سری ۶۰ (W640 با عرض ۶ سانتی متر) با پروفیل وین تک سری W700 با عرض ۷ سانتی متر تفاوت دارد. همچنین در صورتی که بخواهیم از پنجره وین تک کشویی در هر پروژه ای استفاده کنیم، قیمت پروفیل آن نسبت پروفیل های نوسازی و بازسازی اختلاف قیمت دارد.

این تفاوت قیمت بدلیل میزان وزن بیشتر پروفیل کشویی تک ریل نسبت به سایر پروفیل هاست.

مارد موثر دیگر مانند زوار پنجره، شیشه دوجداره یا شیشه سه جداره، یراق آلات در مقایسه قیمت پنجره وین تک در شرایط یکسان، بی تاثیر است. بدلیل آنکه در این مطلب تنها پنجره های وینتک در شرایط یکسان را بررسی می کنیم، نه در شرایطی که دیگر عوامل نیز تفاوت داشته باشد. برای اطلاع از نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره کلیک کنید.

قیمت پروفیل پنجره وین تک: پروفیل فریم W640 < پروفیل فریم W700 < پروفیل کشویی تک ریل

 قیمت پروفیل وین تک:

پروفیل لنگه پنجره < پروفیل لنگه درب

قیمت پروفیل فریم نوسازی وین تک < قیمت پروفیل فریم بازسازی وین تک

پروفیل مولیون سری ۶۰ < پروفیل مولیون سری ۷۰

اختلاف در کیفیت تولید و نصب نماینده وین تک

نمایندگی وین تک ( معین صنعت حبیبی ) در هچیرود، مازندران و سایر استان ها دارای گرید بندی هستند که طبقه بندی آن براساس مقدار تولید، پشتیبانی مشتریان، کیفیت تولید و استفاده از قطعات جانبی پنجره دوجداره با درجه کیفی بالا صورت می گیرد. این طبقه بندی با نام های A+ ، A، B و C نامگذاری می شود.بدیهی است نمایندگی وین تک با گرید A+ بالاترین درجه کیفی محصولات را دارا می باشد.  استفاده از قطعات جانبی با کیفیت عالی موجب افزایش قیمت پنجره وینتک و یا قیمت پروفیل وین تک می شود.

نماینده تولید پنجره وین تک هچیرود | نمایندگی تولید پنجره وین تک هچیرود | تلفن تماس کارخانه تولید پنجره وین تک