پنجره لولایی تک حالته

نمایندگی وین تک آمل

پنجره لولایی تک حالت بازشو دو جداره upvc

این نوع پنجره دارای شکل ساده ای از بازشو بوده و همانند پنجره های مدل استاندارد بر روی محور عمودی دارای بازشوی ۱۸۰ درجه می باشد. باشوی تک حالته نسبت به بازشوهای دیگر دارای مکانیسم ساده تری می باشد.

پنجره لولایی تک حالته

ویژگی های پنجره لولایی تک حالته  :

  • قیمت پایین تر نسبت به دیگر محصولات دوجداره upvc
  • تغییر سَمتِ بازشو از چپ به راست و یا از راست به چپ در کمترین زمان اجرایی و قیمت ( امکان تغییرات در محل )
  • تعویض بسیار آسان و سریع یراق آلات و لولا ها در صورت نیاز
  • فواید مدل پنجره دو جداره تک حالت بازشو

    این مدل از پنجره دارای بازشو بوده و نمای کامل و استانداردی از پنجره را نمایش می دهد. ولی در عین حال هزینه مناسبی نیز نسبت به مدلهای سایر بازشوها دارا می باشد و این به دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت تمام شده این مدل می باشد.

  • محدودیت های پنجره تک حالت بازشو

    بازشوی تک حالته پنجره دو جداره upvc از نظر محدودیت اجرایی همانند سایر مدلهای بازشو ها می باشد و تنها محدودیت این مدل، همان محدودیت استاندارد های ابعاد و وزنی می باشد.

  • اطلاعات قیمتی پنجره تک حالت بازشو

    قیمت پنجره تک حالته در حالت کلی از بعضی مدلهای دیگر کمتر می باشد. ولی بطور کلی یکی از موارد تعیین کننده قیمت، یراق مورد استفاده در این مدل می باشد.

    پنجره عایق به پنجره‌هایی گفته می‌شود که معمولاً با نام پنجره دو جداره یا شیشه دو جداره یا پنجره سه جداره شناخته می‌شوند. این پنجره‌ها از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند. پنجره‌های عایق دو یا سه قاب شیشه‌ای هستند که به وسیلهٔ هوا یا دیگر گازها برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند.واحدهای شیشه‌ای عایق با ضخامت شیشه ۳ میلی‌متر تا ۱۰ میلی‌متر (۱/۸” تا ۳/۸”) یا بیشتر در کاربردهای خاص ساخته می‌شوند. شیشه لمینت یا سخت شده ممکن است به عنوان بخشی از ساخت مورد استفاده قرار بگیرد. اکثر واحدها با ضخامت مشابه شیشه استفاده شده در دو قاب شیشه‌ای ساخته می‌شوند ولی کاربردهای خاص همچون کم کردنعایق صوتی یا کاربردهای امنیتی ممکن است به طیف وسیعی ضخامت برای ترکیب شدن در واحد مشابه نیازمند داشته باشند.