انواع پنجره های UPVC | نماینده انواع پنجره UPVC مازندران ۱

انواع پنجره های UPVC

انواع پنجره های UPVC | نماینده انواع پنجره UPVC مازندران ۱

انواع پنجره های UPVC | نماینده انواع پنجره UPVC مازندران رتبه ۱ | نمایندگی انواع پنجره لولایی و فرانسوی و کشویی upvc شرکت معین صنعت حبیبی در مازندران

UPVC چیست؟

UPVC به عنوان پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک شناخته می شود. ما در Classical Interiors معتقدیم که پنجره های UPVC واقعاً یک شگفتی مهندسی مدرن است. پنجره‌های UPVC ثابت می‌کنند که حتی فنی‌ترین جنبه‌های طراحی نیز می‌تواند زیباترین نتایج را به همراه داشته باشد. آنها کاربر پسند، مدرن و امن هستند. کاربرد وسیع تری دارد. این ماده در مقایسه با سایر موادی که در ساخت درب و پنجره استفاده می شود بسیار برتر است. آنها بسیار بهتر از آلومینیوم، فولاد و الوار هستند. به دلیل ماهیت و ساختار منحصر به فرد خود به همراه سیستم آب بندی از نشت آب، هوا و یا حتی صدا جلوگیری می کند. انواع پنجره های UPVC

ساخت UPVC عمدتاً شامل نمک منابع طبیعی (۵۷%) و نفت (۴۷%) با استفاده از انرژی بسیار کم است. انرژی مصرفی نسبتاً بسیار کمتر از انرژی مصرفی در تولید آلومینیوم است. آنها سازگار با محیط زیست هستند.

پنجره ها و درها

پنجره ها و درها از نظر فنی چهره خانه ما هستند. طراحی آنها به روش های بیش از یک، شخصیت و سبک ما را به دنیای خارج منعکس می کند. پنجره ها نه تنها روز ما را روشن می کنند، بلکه با محافظت از ما در برابر آب و هوای ناخوشایند، نور و تهویه را برای سلامت کلی ما تامین می کند.

فضای داخلی کلاسیک نامی است که با فضای داخلی زیبا، ظریف، باکلاس، محکم و بادوام مرتبط است. ما پنجره های UPVC نفیس، کاربر پسند، بادوام و صاف را در همه اشکال، طرح ها، بافت و انواع ایجاد می کنیم. از آنجایی که ما احساس می کنیم کاربر پسند بودن هرگز نباید به خطر بیفتد، بنابراین ما در تلاش هستیم تا کلید امنیت و زندگی مدرن را از طریق فناوری سخت افزاری نوآورانه خود به مشتریان خود ارائه دهیم. ما با طیف وسیعی از طرح های پنجره سروکار داریم که ساختار شما را به سطح بعدی تبدیل می کند.

ویژگی های لمسی پنجره های UPVC

ویژگی های لمسی پنجره های UPVC ما تعادل زیبایی را ایجاد می کند. پنجره های UPVC ما حتی به یک ساختار ساده ظرافت زیبایی شناختی جدیدی می بخشد. پنجره های ساخت یافته UPVC ما یک کلاس متفاوت است.

اگرچه هزینه پنجره‌های UPVC در مقایسه با قاب‌های معمولی‌تر کمی بالاتر است، اما پنجره‌های UPVC این هزینه را جبران می‌کنند، زیرا بسیار بادوام هستند، تعمیر و نگهداری پایینی دارند و مزایای متعدد دیگری مانند محو نشدن یا تغییر رنگ آن‌ها. ، نیازی به نقاشی ندارد، برای مدت طولانی جدید به نظر می رسد. آنها ضد آب، ضد صدا، ضد موریانه، مقرون به صرفه، بدون تعمیر و نگهداری، آسان برای نصب هستند. به همه اینها ویژگی غیر قابل اشتعال و غیر رسانایی بودن آنها اضافه شده است که به سادگی امکان انتقال گرما را از طریق شیشه به کار رفته در پنجره ها نمی دهد. این ویژگی اجازه می دهد تا دمای داخل خانه ثابت باشد. استفاده از پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی برای بالکن یک روش رایج است زیرا نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمتری دارند و کارآمد هستند.

ما خلاقانه ترین طرح های پنجره UPVC را ارائه می دهیم که محبوب ترین انواع پنجره ها را پوشش می دهد. ما در زیر انواع مختلف پنجره های UPVC را تولید و با آنها سروکار داریم:

انواع پنجره های UPVC

۱٫ شیب و چرخاندن پنجره

پنجره Tilt and Turn ترکیبی فوق العاده از طراحی همراه با عملکرد است. پنجره‌های شیب‌دار از فضای داخلی کلاسیک وقتی بسته است جذابیت زیبایی دارد. شیب و چرخاندن پنجره‌ها می‌تواند با زاویه‌ای از بالا با لولا در پایین باز شود یا با لولاهای کناری به سمت داخل بچرخد. با استفاده از مهندسین پیشرفته و مهندسین با کیفیت، چرخش ساده یک دسته می تواند به انجام هر دو عملیات کمک کند. زیبایی این ویژگی شیب و چرخش این است که موقعیت شیب تهویه و محافظت در برابر باران را فراهم می کند در حالی که وضعیت چرخش سهولت تمیز کردن، تهویه بیشتر و باز شدن خروجی را فراهم می کند. پنجره‌های کج و چرخشی حداکثر نور خورشید، عایق‌بندی بهتر را امکان‌پذیر می‌سازد، و زیبایی‌شناسی ساختار را فراموش نمی‌کند.

این نوع پنجره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
آ. ایده آل برای فضاهای کوچک
ب اتاق های نشیمن
ج اتاق های خواب
د دستشویی ها

۲٫ پنجره محفظه ای

پنجره‌ها و درب‌های محفظه‌ای قدیمی‌ترین شکل پنجره‌ها هستند، زیرا این شکل از پنجره‌ها برای مدت بسیار طولانی وجود داشته است. دارای یک ارسی است که از کنار در یک قاب بیرونی لولا شده است و می تواند از هر دو طرف، به سمت بیرون و داخل، به سمت راست یا چپ باز شود و حداکثر جریان هوا را به داخل اتاق بدهد. آنها در زمان بسته بودن بسیار کارآمد هستند. مانند سایر پنجره‌های UPVC، پنجره‌های محافظ در برابر نشت آب باران و طوفان محافظت می‌کنند. پنجره های قاب دار دارای عایق صوتی عالی، قفل چند نقطه ای برای امنیت بالاتر هستند. پنجره های قاب دار نیز در طرح ها، رنگ ها و سخت افزارهای مختلف موجود هستند

این نوع پنجره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
آ. آشپزخانه
ب اتاق های مطالعه
ج اتاق های خواب
د حمام ها
ه. اتاق های AC

۳٫ پنجره های ویلا

پنجره ویلا یک نوآوری است که به طور خاص برای شرایط هند طراحی شده است تا از دزدی و سرقت بدون تهویه جلوگیری کند، در حالی که تمام مزایای استاندارد یک پنجره روکش دار را ارائه می دهد و آن را به بهترین انتخاب برای خانه های هندی تبدیل می کند. آنها بسیار کارآمد انرژی هستند. آنها از حشرات، پشه ها و سرقت محافظت می کنند. طراحی چند محفظه و مهر و موم دوگانه اتلاف گرما و نفوذ نویز را کاهش می دهد. از باران، گرد و غبار و آلودگی محافظت می کند. ما پنجره های UPVC پیش ساخته و نصب شده در کارخانه را برای کیفیت و سازگاری ارائه می دهیم. تعمیر و نگهداری آنها کم است و به راحتی تمیز می شوند.

این نوع پنجره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
آ. آپارتمان های مرتفع
ب اتاق های خواب
ج اتاق های نشیمن

۴٫ پنجره ثابت

همانطور که می دانیم پنجره های ثابت ثابت هستند که پنجره های UPVC بدون باز شدن هستند و اجازه می دهند نور وارد اتاق شود. این یک نمای بیرونی واضح را ارائه می دهد و در عین حال زیبایی یک خانه را بهبود می بخشد. این نوع پنجره ها را می توان با هر نوع پنجره دیگری ترکیب کرد تا سیستم چندکاربری ایجاد کند. با توجه به مهر و موم های ضد هوا می تواند از گرد و غبار، صدا، گرما و آلودگی جلوگیری کند. این اجازه می دهد تا حداکثر نور خورشید. آنها بسیار کارآمد انرژی هستند و از نشت آب باران و طوفان محافظت می کنند. آنها همچنین در رنگ‌ها، طرح‌ها و سخت‌افزارهای بسیار متنوع در دسترس هستند

این نوع پنجره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
هر نوع اتاق یا سبک معماری – کلاسیک تا معاصر

۵٫ پنجره های شیشه ای به شیشه ای

این نوع پنجره برای خانه هایی با سبک مدرن انتخابی ارجح است. آنها تهویه بهتری را به ارمغان می آورند زیرا می توان آن را به سمت راست یا چپ با یک حرکت لغزشی صاف حرکت داد. اینها دارای ارسی های افقی با غلطک در پایین برای حرکت سریع به طرفین هستند. سرعت در کار با آن وجود دارد و همچنین کار با آن بسیار آسان است. آنها همچنین برای گردش هوا خوب هستند و منظره پانوراما را ارائه می دهند. این نوع پنجره ها به زیبایی ساختار مدرن می افزاید. آنها از صدا، گرد و غبار، گرما و آلودگی جلوگیری می کنند. استفاده بهینه از فضا را تسهیل می کند.

این نوع پنجره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
آ. دهانه های بزرگ یا بلند
ب بالکن ها
ج اتاق های خواب

۶٫ پنجره های ترکیبی

پنجره های ترکیبی همانطور که از نام آن پیداست تلفیقی از پنجره های محفظه، کشویی یا ثابت در هر ترکیب ممکن در اندازه ها و طرح های مختلف بنا به نیاز است. مزیت اصلی این است که آنها در یک قاب جذاب، قوی و یکپارچه ساخته شده اند. مهر و موم های ضد هوا به کاهش صدا، گرد و غبار، گرما و آلودگی کمک می کنند. در اینجا از نظر شکل، سبک یا اندازه انعطاف پذیری بیشتری وجود دارد. برای قدرت طراحی شده است. زیبایی شناسی عالی دارند و همچنین ماندگاری طولانی دارند

این نوع پنجره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
آ. دیافراگم های عریض و/یا بلند
ب اتاق های خواب
ج آپارتمان های مرتفع

۷٫ پنجره های خلیج

پنجره خلیجی ترکیبی از سه یا چند پنجره است که به سمت بیرون از دیوار اصلی بیرون آمده و یک خلیج را تشکیل می دهد. این می تواند چند ضلعی یا مربعی باشد. این به ایجاد فضا و ایجاد یک گوشه خصوصی کوچک در خانه کمک می کند. آنها کاربردی هستند، جذاب و ظریف به نظر می رسند. این یکی از پیچیده ترین طرح های پنجره است که هم به دلیل زیبایی و هم عملکرد شناخته شده است. اینها مقاوم در برابر آب و هوا هستند، زنگ نمی زنند، موریانه ندارند، بدون خوردگی هستند و محو نمی شوند. آنها با بهره وری انرژی برتر و عایق صوتی عالی ایمن و مطمئن هستند.

این نوع پنجره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
آ. ایده آل برای فضاهای کوچک.
ب اتاق های خواب.
ج اتاق های نشیمن.

۸٫ پنجره کشویی

اینها یکی از همه کاره ترین و آسان ترین پنجره های یو پی وی سی هستند. آنها را می توان با یک فشار ملایم حرکت داد. این نوع پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی جلوه‌ای بصری دلپذیر ایجاد می‌کنند و در عین حال ارتقای تازه‌ای به خانه می‌دهند.

این نوع پنجره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
آ. عرشه ها
ب پیاده روها

۹٫ پنجره دوبل آویزان

اینها به عنوان پنجره ارسی نیز شناخته می شوند. آنها به حفظ جذابیت روستایی و زیبایی شناسی یک خانه سنتی کمک می کنند و در عین حال مزایای یک پنجره UPVC مدرن و بدون نیاز به تعمیر را ارائه می دهند. این هم سبک و هم عملکرد را ارائه می دهد.

این نوع پنجره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
آ. خانه سنتی و در عین حال مدرن.
ب خانه مزرعه.
ج طبقه بندی خانه های ییلاقی.

۱۰٫ پنجره لوور شده

این پنجره ها بیشترین میزان دید و تهویه را فراهم می کنند. این اجازه می دهد تا حداکثر تهویه طبیعی را در صورت باز بودن کامل انجام دهید. آنها همچنین یک جایگزین پنجره جذاب و کاربردی هستند. اینها به حفظ دمای راحت در داخل در تمام فصول کمک می کنند.

این نوع پنجره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
آ. صنایع
ب حمام ها

می توانید طرح های پنجره UPVC ما را مرور کنید، دنیای پنجره های UPVC ما را کشف کنید، آنها را نصب کنید و تفاوت را احساس کنید! با خیال راحت با ما تماس بگیرید. ما در دسترس هستیم و بسیار خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.